Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Kola prodava design ne vaha, takze to neni pro prodejce zas tak dulezity parametr...

Přesně tak, a myslím že ten váhový rozdíl co v nich bude bude minimální a tudíž pro tebe neznatelný , ale polystyrenový budou určitě nejlehčí.... :smich: tím se netrap kup který se ti líbí a na váhu se vyprdni protože to beztak nepoznáš....

  • o 4 týdny později...
Vloženo
A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod?

U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak. ;)

Vloženo
A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod?

U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak. ;)

Nejde mi tolik o vzhled, naopak, ocelové disky s poklicemi s velkou plochou, skoro zakryté a s emblémem škoda, se mi líbí víc než mnohá litá kola. Šlo mi JEN o úsporu hmotnosti. kdyby to bylo půl kila až kilo na každém kole, šel bych do toho ;)

Vloženo

Stejně tu hmotnost naženeš na váze pneu :) (teda, myslím váze tý gumy).

- co ušetříš na váze litého kola, o to budou těžší ty gumy - u disků 16" rozhodně.

Protože tam rozhodně na zimu ten originál 165/70 R14 nedáš.. a přitom na plecháčích by byl asi nejlepší (nejlehčí)

Vloženo
A jsou lehčí litá kola než ocelová? má to kromě parády ještě nějaký účel, že třeba šest kilo půjde dolů apod?

U litých kol vyšších cenových kategorií bývají tyto disky lehčí než plecháče, ale u běžných liťáků je to naopak. ;)

Nejde mi tolik o vzhled, naopak, ocelové disky s poklicemi s velkou plochou, skoro zakryté a s emblémem škoda, se mi líbí víc než mnohá litá kola. Šlo mi JEN o úsporu hmotnosti. kdyby to bylo půl kila až kilo na každém kole, šel bych do toho ;)

jooo poklice jsou určitě hezčí než mnohá litá kola lol:palec2:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

a ja si vzdycky rikal, ze cilem by melo byt snizeni neodpruzeny hmotnosti, tedy kola. Jestli by melo byt kazdy kolo tezsi o kilo oprpti plechaci, nevidim rozumnej duvod proc ho kupovat. Estetiku nepovazuju za rozumnej duvod. ;) Kazdopadne neodsuzuju ani nepremlouvam.

Jeste jeden malej dotazek, krome estetickyho hlediska, ma alu disk (nemyslim kus za 7.000,-) nejaky dalsi VYHODY proti plechacum?

Vloženo
a ja si vzdycky rikal, ze cilem by melo byt snizeni neodpruzeny hmotnosti, tedy kola. Jestli by melo byt kazdy kolo tezsi o kilo oprpti plechaci, nevidim rozumnej duvod proc ho kupovat. Estetiku nepovazuju za rozumnej duvod. ;) Kazdopadne neodsuzuju ani nepremlouvam.

Jeste jeden malej dotazek, krome estetickyho hlediska, ma alu disk (nemyslim kus za 7.000,-) nejaky dalsi VYHODY proti plechacum?

ma, lepsi chlazeni brzd. kotoucu !! -_-lol

  • o 3 týdny později...
Vloženo

je to samozrejme otazka priorit kazdeho cloveka, ovsem lepsi chlazeni? to nejak neberu, jezdim sice "rychle", ale ze bych u toho varil kotouce, to zase ne. Nepotrebuju dojizdet treba na cervenou pod plnym plynem a na poslednich x metrech trapit brzdy a opakovat to na kazdym semaforu....... (ber jako priklad), radsi byc, aby me kolo v prudce projizdene zatacce neodskocilo na nerovnosti vic nez je nezbytne nutne (tim myslim tu neodpruz hmotu)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...