Přejít na obsah

Výměna chladící kapaliny


JiVi

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...

Dostal se mi do ruky aktuální svět motorů 13/2024. Píšou tam o bazarových O3 a docela mě zaskočil članek "Po čase netopí". Ve zkratce, G13 vyrábí při vysokých teplotách korozivní látky v litinovém bloku vzniká koroze a ucpe topení. Od roku 2019 se prý používá G12plus, která je snad bezproblémová....

Řešil jste to někdo? Dá se G12plus míchat s G13? Je náročné vypustit všechnu kapalinu?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi tak , vymenil by som to za hocijakú rozumnú G12 tie ich ekosračky .... vypustiť čo to dá , naplniť prípravkom vodu , znovu vypustiť čo to dá a plniť ... alebo odpojiť prepad expanzky a plniť to dokoola kým nepôjde čistá voda a tak plniť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím, co jsem zjistil, tak G13 opravdu není nic dobrého. Takže použiji G12EVO. Ano u TDI to bude větší problém, každopádně G13 nechci ani v TSI.

Netušíte jaký je objem chladicí kapaliny u CZDA? A jaký přípravek jsi myslel suri.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...