Přejít na obsah

Výmena oleja v DSG


SCATMAN

Doporučené příspěvky

Prave ze se divim ze to tam maji takhle napsano. Proto jim uz verim o dost mene. Kdo v servise tvrdi ze u 1.8TSI se rozvody nedelaji a ze u DQ381 se nemeni filtr tak od tech radeji dal. A bacha aby kdyz si to vyzadas, tak  aby ti to skutecne udelali a nenauctovali jenom... To se taky stava...

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě to budu teď řešit a všude píšou něco jiného už jsem z toho blbý no věřit v dnešní době někomu je o hubu bude mi to dělat kamarád takže myslím že ten by mě nějak neošidil a vždy jak mi něco mění tak mi ukazuje starý dil tak snad mu můžu věřit, jen mi jde o to kde se vůbec ten filtr nachází v nějaké převodovce je prý někde uvnitř a musí se pulit, do toho bych nechtěl jit já mám DQ381

JINAK DÍKY ZA ODPOVĚĎ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, suri. napsal:

a čo konkrétne potrebuješ ? okrem výmeny spojok , oleja , prípadne mechatroniky a opráv tam iné nie je 

Myslel jsem jestli tam neni postup výměny oleje a filtru v dsg 381 jak ne tak nic stejně to budu nechávat na servisu ale jen mě to zajímalo diky za odpověď 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výmena je rovnako na starej , vyskrutkuješ vypušták , vyskrutkuješ trubku pod ním necháš vytiecť , vyskrutkuješ skrutku zboku prevodovky oproti podblatníku /zase top výmysel VW/ a necháš vytiecť olej aj stade , od zadu vyskrutkuješ filter , vymeníš , novú gumičku ... zaštopluješ bok , vrátiš nazad trubku a plníš 6L G055529A2 ... všetko ako pri starom akurát filter je naležato a vypúšťa sa aj zboku 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

čo ti nepasuje? je zamestnanec škodovky tak musí držať basu ... nemôže každý písať čo chce

 

kto chce si ho vymení , kto nechce nie , tým trochu strojársky zbehlejším je to jasné a ostatní budú lamentovať ... nehovoriac o tom že pri 180tis km bez výmeny už bežne slzí olej okolo gumičky filtra ... toľko k doživotnosti , možno by to ani tých 250tkm  doživotných nedalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Sixta pokud vim prevodovkam rozumi velmi dobre a s tim filtrem ma i pravdu ... neni to olej  v motoru ktery se prepaluje .. ale taky nekde psal ze vymenit se muze  ten venkovni .. zalezi na zakaznikovi .. ja menil olej v 80tisicich a filtr byl jak novy ale menil sem ho taky  a kamos co mi to  delal mi rikal ze kazdou druhou vymenu by ho  menil  a na  olej necekat na  120tisic km ale cca v 80-90 tisicich vymenit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak oleje v DSG ,emím docela často a takový filtr jsem ještě z aut tedy nevytahoval.

Jinak se Sixtou jsem se bavil osobně a co říkal?To,že se natahuje výměna olejů a to,že se už fitry nemění je jen nátlak Leasingových a jiných společností.

Přímo zakazuje proplach DSG převodovek a vím proč,i mi to vysvětloval,ale rozepisovat to nebudu,nejsem spisovatel.Směju se těm,co přijdou k nám na servis a odejdou s tím,že pokud neděláme proplach půjdou jinam. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...