Michal Stojan Vloženo 28. Březen 2022 Sdílet Vloženo 28. Březen 2022 Dobrý den, před nedávnem jsem zjistil, že by moje Fabia 2 TDI měla mít PTC, které by mělo hřát již chvíli po nastartování. To se ale neděje, trvá většinou 5-10min než začne topení klimatizace hřát. Nevím kde je přesně PTC umístěné, tudíž nemůžu zkontrolovat jestli ho tam skutečně mám. Druhý problém, který mám, je, že mi správně nefunguje regulace teploty na climaticu. Pokud je regulátor nastaven v první polovině (do 22°C) klimatizace pouští studený vzduch, pokud je regulátor v druhé polovině (22-28°C) klimatizace pouští horký vzduch, nic mezi tím nefunguje. Čím by to mohlo být? Napadá mě vadný potenciometr nebo vadné servo klapky regulace teploty? Za jakékoli rady budu vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 28. Březen 2022 Sdílet Vloženo 28. Březen 2022 Zle si založil tému, toto je sekcia ohľadom F3. Auto má CZ pôvod alebo je to nejaký dovoz? Južanské autá nemali PTC inštalované. Ďalej podmienkou sú vonkajšie teploty. Pod 5 stupňov. K tej regulácii. Jedno z teplotných čidiel sa schováva v jednej z mriežok pri tlačidle AC a recirkulácie na paneli. Často je tá mriežka upchatá prachom a tak senzor nevie dobre regulovať. Ďalej tento climatic má istú zotrvačnosť zmeny teploty a trvá mu dokým začne správne regulovať. Určite by som to prešiel diagnostikou, tá napovie v akej kondícii sú serva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Březen 2022 Sdílet Vloženo 28. Březen 2022 Přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 28. Březen 2022 Sdílet Vloženo 28. Březen 2022 Topení PTC nemá tak velký výkon, aby si to poznal. Je to jen ovlažení mrazivého vzduchu. Fungování jsem poznal hlavně při zastavení na semaforu, tak cvakaly relátka, doprovázené pohasínáním světel, než alternátor doreguloval napětí. Taky trochu na chodu motoru je poznat, že zabere. Samotné topení, není až tak výrazné. Při poklesu napětí, když alternátor nemá dostatečný výkon na volnoběhu, se PTC vypíná. Pak se napětí zvedne a topení se zase zapne. Takhle mně to na volnoběhu dělá v pravidelných intervalech při mrazu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.