Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

vim že je to asi blbě slyšel a i se to blbě popisuj, ale z ničeho nic mi začal motor rámusit....taková ddddddddd na pozadí a jde to od rozvodů.

Když se trochu přitlačí v přední vrchní části na kryt tak se to ještě znásobí. Výkone , spotřeba atd jsou OK, vstřiky za studena minimální korekce, prostě bejt hluchej, tak o ničem nevím.

Rozvody jsou dělaný před 15 měsíci včetně pumy, od té doby najeto 10 000km, celkový nájezd 170 000k,, auto dostane vždy včas co potřebuje.

Do servisu jsem dostal termín až na 10 května ,tak se teď trochu bojim jezdit a třeba jste někdo něco takového taky už řešil..díky

 

z motoru

 

z kabiny

Upraveno od cz pida

Ahoj, za mě zvuk OK, sice je tp jen nahrávka, tak to nejde určit, 1.6 jsou sice menší problém, ale pokud mu dáváš co má mít není problém. Jezdil bych v klidu dál. Pokud bude diagnostika ok, což si myslím že bude, tak jet do servisu je asi zbytečné vyhozené peníze. I tak jsem zvědavý jak dopadneš po servise. 

  • Autor

 ráno jsme byl shodou okolností měnit olej a mechanik mi říká chtělo by to vyměnit uložení motoru, se to houpe sem a tam a já mu řikám, no jo, ale já měnil všechny před 3 lety a 35 000km..všehcno origo...jenže fakt, ten co drží motor je úplně v hajzlu, to je teda kvalita :-( myslim že se to taky trochu pak ještě sklidní..zatim bud jezdit a uvidí se....když na něco přijdu, napíšu sem

  • 2 týdny později...
  • Autor

takže se to vyvinulo v únik oleje přes gufero na klice, to jsme včera nechal vyměnit a po ohřátí motoru a ujetí asi 10 km  teče zase, takže asi je nějakej přetlak v motoru, nejspíš vlivem ucpaného odvětrání klikovky nebo je třeba nějaká axiální vůle na klice nebo nevim.

Začnu tím, že půjdu večer na pivo a opak se uvídí....neměl někdo podobný problém ?

.....nemohlo se špatně nasadit gufero? Nebo bylo vůbec vyměněné?

  • Autor

jo jo, výměna proběhla a určitě uděláno správně. V pondělí sundaj vanu a kouknou jestli klika nemá nějakou axiální vůli nebo tam nebude nějakej jinej viditelněj problém a uvidí se co dál. Sundat ventilový víko máme jako krok 2, ale přicpaný odvětrání to asi nebude

 

https://youtube.com/shorts/GdDlnMQWv4Y

 

.....motor má lehce zvýšenou potřebu a lehce nižší výkon řekl bych, ale jinak v tomto stavu najeto 300km, začalo to jako blesk z čistého nebe, najít příčinu už ale bude problém......jak to bude trvat dlouho, asi zkusím sehnat jiný motor 

Asi to nebylo uděláno správně, když gufero teče. No...bude to asi běh na dlouhou trať. Držím palce a jsem zvědavý jaký bude konečný verdikt. Já teď řeším problém s dlouhýma startama (skoro to mám vyřešené), ale to sem nepatří. Jinak video nejde přehrát, píše to, že je to soukromé video.

  • Autor

tak záhada j objasněna ...čekal jsem všechno možné, ale tohle teda na 175 000km ne

 

IMG-20220516-WA0006.jpg

Z fotky nic nevidím. 

  • Autor

prasklý šroub na hlavním lágru u klikovky 

 

IMG-20220516-WA0012.jpg ‎- Fotky-2022-05-17 14_00_53.jpg

Tak to je hustý... 

před 28 minutami, cz pida napsal:

prasklý šroub na hlavním lágru u klikovky 

 

IMG-20220516-WA0012.jpg ‎- Fotky-2022-05-17 14_00_53.jpg

Máš dobrý sluch, jsem zvědav na zvuk po sestrojení. 

Tak jestli tomu nic není a po sestrojeni to bude chodit tak je to ještě dobrý.

Hned jsem si vzpomněl na 1.9TDI PD, kde lítaly ojnice blokem ven. Kvůli podobný  závadě.

Upraveno od Vápno

  • Autor

taky myslim že to bude OK, dám pak vědět

Když jsi to slyšel, tak to bohužel bez následku nezůstane. Motor určitě už nebude tak stabilní, bude větší vůle na klice, ty ojnice na které se vynášela vůle té prasklé, budou víc vymačkané.

Pokud není na klikovce nic znát, tak bych nechal vyměnit všechny šály, tím bys mohl docílit perfektního stavu.

  • Autor

dáme nové šrouby včetně ojničních, nové šály a uvidí se

  • 2 roky později...

Dobrý den, chtěl jsem se prosím zeptat, jak dopadla výměna šroubu lágru převodovky? Je vše OK? ...a skončil tím problém studených startů, jaký jste měl v minulosti? Mě osobně právě začal problém se studenými starty (O3, 1.6tdi, 2016 naj.260tis.km) úplně přesně jako u Vás. Děkuji moc za informace 

  • Autor

výměna dopadla dobře, přestalo to vibrovat a hučet...se studenými starty to ale nesouviselo.....tam jsem nechal čistit vstřiky a vyměnil jsem relé žhavení + jsme od BG nalil 2x po sobě dekarbonizační sadu do oleje a nafty a od té doby byl klid.....auto už nemám, respektive s ním jezdí syn a ten si na nic nestěžuje a to je docela šťoura jako jsme byl já🙂

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.