Přejít na obsah

Svolávací akce


Petr s.a.

Doporučené příspěvky

No ono třeba ta svolávačka tam naskočí za týden později. Jak to vyhlásili tak jsem tam taky nebyl a za týden už si mě volali.

Kdyby to vyhlásili najednou tak nemají šanci to ihned vše udělat. Ikdyž těch PHEV asi zase toliko po čr nejezdí. Ale v rámci koncernu to je dost aut a asi toliko dílů najednou pro tolik aut je problém. Potom díly chybí na nové kusy.

Ale natož že se jedná o závažnou závadu jak mi bylo prezentováno, tak pohoda, žádný spěch u nás. Prostě až bude druhej elektrikář tak se to opraví. Do té doby čekej. Ptal jsem se zda dodržovat nějaké opatření do opravy a nic, nabíjet, používat klasicky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové já se bavím, ověřoval jsem druhý servis Škoda v okolí a pán servisák mi narovinu řekl že na tohle nemají certifikaci a pověření ani možnosti. Myslím tu svolávací akci na výměnu-úpravu baterky. Leze se do baterky a tam se provádí operace.  Tohle když 2x řešili tak si výrobce stahoval auto k sobě a pak přijelo po čase upravené. Neříkal o jakou značku se jednalo ani typ vozidla, jen že to byl PHEV koncernový. Jako už na začátku jsem si říkal, že takto náročné úpravy těžko zvládnou v servise ti měniči dílů. A teďka si vemte jak všude prosazují elektromobilitu a servisy na to jsou připraveny ? Ups.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze škody mi napsali

 

servisnímu opatření číslo 93O5 – Izolační rohož.

 

Během omezeného výrobního období nelze vyloučit, že pojistka ve vysokonapěťovém systému byla zčásti vyrobena s nedostatečným množstvím tzv. hasícího písku. Z toho důvodu, ve vzácném případě zkratu ve vysokonapěťovém systému, se pojistka v baterii vyhodí a přeruší tok proudu, jak bylo zamýšleno, ale může při tom prasknout. Může tedy dojít k přeskoku napětí z vysokonapěťové baterie do interiéru vozidla. Rozšíření požáru do interiéru vozidla je, vzhledem k souhře většího počtu faktorů a okolností, velmi nepravděpodobné a vozidla tak mohou být nadále používána. Při běžném provozu nehrozí žádné nebezpečí a doposud nejsou známy žádné stížnosti zákazníků. Jedná se tedy o opatření preventivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 9 měsíců později...

Znamy mi vyjel provedene svolavacky na mem aute, kupoval jsem 2024 (facelift 2021, vyroba konec 2020). Delali vse v Nemecku.

93O5 - 4/2022 - A - izolačí rohož (snad ze pri zkratu muze chytnout pojistka baterie a pridava se nejaka izolace co to nema pustit ven)

55N3 - 3/2023 - W - vymena kulovych cepu zadniho vika (ceska skodovka to pry v zaznamech vidi jako opravu poskozeni a ne svolavacku, heh)

48S5 - 4/2023 - S - ridici jednotky kamery asistentnich systemu (pouzivat se to neda ani tak)
 

Po koupi mi museli (nastesti pres pojistovnu) menit volant (chyba indukcni detekce rukou na volantu) a zadni odvetrani sedacky ridice (asi tocil malo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...