Listopad 7, 200618 r Ja by som skusil poriadne vicistit riedidlom skrtiacu klapku. Mne to pomohlo. lebo ona je robena tak ze aj ked je uplne zatvorena tak ma prepustit niake to mnozstvo vzduchu aj ked minimum. na nu sa usadi spina (napr. olej z turba) a potom to prepusti menej vzduchu a nakoniec ked mas tepli motor tak sa ten hlinik (z coho je klapka) roztiahne a uz to pri starte neprepusti vobec nic. Tak dufam ze som pomohol . Drzim palce Klapku jsem vyčistil - byla opravdu řádně zahumusovaná. Auto jezdí líp. Ale už mi to zase jednou teplý nechytlo! Takže hledám dál
Únor 10, 200718 r Problém stále trvá. Teď když při teplém napoprvé startuji, tak mne přijde, že chytne, ale jak pustím klíček, tak chcípne. Pak už jen naprázdno točí startér. Naskočí až po cca 10-15 minutách. Někdy pak má otáčky jako pitomá (hlavně když točím startérem déle), při akceleraci škube, na volnoběh až 3000 ot/min. Mám-li to říct, upřímně, tak mne to hodně sere. Skoro to hraje na to, co tady někdo psal s dieselem. Dělá mu to jen, když se motor zahřeje na krátkou vzdálenost po městě (popojíždění na jedna, dva a tři). U mne taky. Připadám si docela jako zoufalec. Please help me. Díky.
Únor 17, 200718 r mám stejný problém, studené starty jdou jako po masle. Když je motor ohřatý tak se občas stane, že při startování to zakašle zaškube motor na chvíli naskočí (nepravidelný chod a velmi malé otáčky) a pak chcípne. Udělá to opravdu jenom občas, tak mě to tolik neděsí. Jak jsem četl na foru bude to asi starter nebo svíčky, ty už tam jsou pěkně dlouho, nemyslím, že by to bylo čidlem teploty protože to chcíplo jenom párkrát, jinak s tím nemám problémy, až na to, že když couvám něco cvaká asi z převodovky nebo tam někde a nevím co to je.
Únor 27, 200718 r Tak to vypadá, že to bylo čidlem teploty chladící vody. Už 14 dní je to v klidu. Díky všem za nápady.
Březen 3, 200718 r ja som mal tiez podobny problem. vag ukazal skrtiacu klapku. ja som ju len precistil a vymenil snimac teploty. je to OK...
Duben 30, 201015 r Předem se omlouvám, jestli zde zakládám nové téma, které zde již třeba je, ale bohužel jsem takové nenašel. Mám Oktu 1.8 20v 92 kW r. v. 97, najeto cca 210000. Na podzim r 2009 začala špatně startovat. Dlouho točí a nastartuje až po sešlápnutí plynu. Přes zimu jsem sledoval, že za studena nastartovala hned - bez plynu, ale když už byla zahřátá a nastartoval jsem znovu tak se nechtěla chytit. Dle servismana neví čím to může být -říká, že asi stářím motoru, že už to nepůjde opravit. Tak snadno se ale nechci vzdát. Jinak když motor běží, tak bez kolísání ani jiných nežádoucích jevů. Prosím o radu. Díky
Duben 30, 201015 r Předem se omlouvám, jestli zde zakládám nové téma, které zde již třeba je, ale bohužel jsem takové nenašel. Mám Oktu 1.8 20v 92 kW r. v. 97, najeto cca 210000. Na podzim r 2009 začala špatně startovat. Dlouho točí a nastartuje až po sešlápnutí plynu. Přes zimu jsem sledoval, že za studena nastartovala hned - bez plynu, ale když už byla zahřátá a nastartoval jsem znovu tak se nechtěla chytit. Dle servismana neví čím to může být -říká, že asi stářím motoru, že už to nepůjde opravit. Tak snadno se ale nechci vzdát. Jinak když motor běží, tak bez kolísání ani jiných nežádoucích jevů. Prosím o radu. Díky vystriekaj skrtiacu klapku sprejom na klapky v mototechne ti poradia aky sprej.
Srpen 25, 201114 r Ahoj,octa mi chcipa a nestartuje po zahrati motoru,diagnostika nasla chybu cidla otacek motoru -zadny signal.cidlo bylo vymeneno ale problem pretrvava.Nevite cim by to jeste mohlo byt?VAG nic jineho nenasel,jen chybu v cidle ABSka ale tim to asi nebude ne?Rad bych to vyresil sam,v servise by to asi bylo dost mastny,to nechavam jako posledni moznost. Za kazdou radu predem dekuju.
Srpen 26, 201114 r Jestli ŘJ opravdu nedostane žádný signál od čidla o táček a to je na 100-pro v pořádku, tak ten signál se tam musí nějak dostat. Žeby dráty od čidla k ŘJ? Konektory? Upraveno Srpen 26, 201114 r od Wojnar
Srpen 26, 201114 r No zajimavy je,ze pred odzkousenim octy po vymene cidla byla chyba smazana a po nasledujicim "chcipnuti" auta se uz neukazala. Octa to dela "jen" po ohrati a to tak,ze treba dojizdim na krizovatku,uplne zastavim,nebo po vypnuti motoru a naslednem startovani uz nechytne.Auto musi trochu vychladnout a pak je to ok,kazdy studeny start se povede. Sledoval jsem rucicku teplomeru a ta kolisa tak,ze z 90 klesne na 50,zase stoupne,pak klesne....pak treba vubec nic neukaze....to s tim muze souviset ne? Uz fakt nevim. Odpovedi na podobne tema byly:termostat,cidlo chladici kapaliny,vaha vzduchu,skrtici klapka....to by ale VAG ukazal myslim... Je neco,co VAG proste nenajde?
Srpen 14, 201213 r Zdravim, mam octavii r. 1997 1.8, mám problém, začalo to nedávno, ale už delší dobu blbne startování a teď se do toho přidalo blikání olejničky (červeně + zvuk. signál) v minulosti se to stalo asi jednou nebo dvakrát (ale pouze když mi nešlo nastartovat a opakovaně jsem se snažil), zkontroloval jsem olej, byl těsně nad minimem, dnes se mi to stalo znovu, ale už při prvním startu, opět jsem zkontroloval olej, stále stejně, pro jistotu jsem tam nalil aspon neco cca. 0,6l, aby tam bylo více, pak jsem nastartoval téměř bez problému, zastavil. Po asi 2h. přišel (motor byl studený) a opět olejnička a zvuk, nešlo nastartovat, když to chytlo dojel jsem k domu, kde jsem to nechal stát a pak to šel zkusit, naskočilo bez problému. Později jsem to sel zkusit ještě jednou a už nenaskočí vůbec a pokaždé blikajíci olejnička červenou barvou a zvuk. sig.. Myslel jsem si, že malo oleje, ale to se nezdá. Nevíte někdo co to může být? Ke všemu pozítří mam technickou.. Díky. Upraveno Srpen 14, 201213 r od Eddy26
Srpen 14, 201213 r Tys jel s červeně blíkající olejničkou? Bože pomoz Tvému motoru! Červená olejnička znamená nízký tlak oleje. Hladina může být OK, ale olej. čerpadlo může být vykloktané a dává malý tlak, může být zasraný filtr, může být zasraný sací koš. Všechny ty případy vedou k nízkému tlaku oleje = motor je špatně/neostatečně mazán = hrozí zadření. Vždyť tohle se učí v autoškole. Chtít po někom číst manuál, jsem zjistil, že je kravina.
Srpen 15, 201213 r ... Chtít po někom číst manuál, jsem zjistil, že je kravina. Někde jsem slyšel, že manuál se čte pouze v případě, když selžou jakékoliv pokusy o oživení :kol-32: .
Srpen 15, 201213 r No jel jsem s tim, protože po dolití to přestalo svítit, nebyl problém, problém byl až když to stálo a já to zkoušel znovu, to už jsem ani nenastartoval. EDIT: Takže se mam zaměřit na oblast vany, ten sací koš atp. ? Spíš mě jako zarazilo, že to nestvítilo. A olejnička blikala pouze při startu, za jízdy potom to vůbec nedělalo. (ani červeně, ani orandžově). A mimochodem, manuál jsem četl - pokud to bliká červeně, zastavit a dolít olej. To jsem udělal, takže manuál očividně můj problém neřeší. EDIT2: Myslíte, že je to zadřený, když to nejde nastartovat? a nebo to nepouští počítač? Točilo to normalně. A před dojetím jsem žádnou změnu nebo divný zvuky cokoliv nezaznamenal. Edit: Musel jsem to ještě zkusit, tak jsem šel k autu nastartovat, jestli se něco bude dít, žádná kontrolka, žádný blikání, žádnej zvuk - auto naskočilo, hned jsem to vypnul, ale žádný problém tam nebyl... Upraveno Srpen 15, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Srpen 16, 201213 r Tak dnes jsem to měl napíchnutý - olej - všechno v pořádku! nechápu, jen je špatná lambda před katalizatorem asi, to zjevně bude i důvod hodně vysoký spotřeby.
Srpen 26, 201213 r 1.8 stará nedokáže chytnout na jedno čidlo otáček motoru. Euro 4 to již v nouzovém režimu zvládne. Máš zřejmě vadný čidlo otáček na klice! A ty chytráky kteří ti píšou ty nesmysli a posílaj ti obrázky z návodů neposlouchej! Oni samy by měli vědět že pokud startuješ dýl jak 5 s tak se mazání rozkřičí automaticky-to je funkce panelu! Olej řeš pokud ti to nebude mazat za jízdy! On i kdyby motor nemazal tak ti to stejně nerosvítí kontrolku pokud nebudeš mít min 1600ot. To je taky daná funkce. Zaměř se na ty čidla. Je to klasika problém 1.8 ček.
Srpen 26, 201213 r Tys jel s červeně blíkající olejničkou? Bože pomoz Tvému motoru! Červená olejnička znamená nízký tlak oleje. Hladina může být OK, ale olej. čerpadlo může být vykloktané a dává malý tlak, může být zasraný filtr, může být zasraný sací koš. Všechny ty případy vedou k nízkému tlaku oleje = motor je špatně/neostatečně mazán = hrozí zadření. Vždyť tohle se učí v autoškole. Chtít po někom číst manuál, jsem zjistil, že je kravina. Zdravím mě to taky občas 3krát zapípá ale nic nesvíti co to je
Srpen 27, 201213 r V první řadě vem manuál do ruky, sedni do auta a kontroluj po zapnutí zapalování jestli Ti svítí všechny kontrolky, které mají svítit. Zaměř se na ty, u kterých je v manuálu napsáno, že při rozsvícení vlivem poruchy 3krát zapípá pípák. Pak taky pomůže diagnostika a načtení chyb. Někde by měla být minimálně nějaká sporadická související s indikovanou poruchou.
Srpen 27, 201213 r Stavá se to když startuju motor chytne a 3krat pipne, když hned vypnu a startuju znova tak nic a diagnostika nic neukáže kontrolky zhasnou normalně. Joo to je záhada
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.