Přejít na obsah

Nastavení DSG vs Drive sekce v Drive mode selection


pb1

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

chtěl bych se zeptat, v jakém vztahu je změna režimu D/S pákou DSG a nastavení Drive (nevím, jak je toto nastavení lokalizováno do češtiny) v individuálním režimu Drive mode selection v infotainmentu. Předpokládám, že změna Drive z Normal na Sport změní i nastavení DSG na režim S. Jaký pak bude mít následek změna režimu DSG z S na D? Zůstane nějaká lepší reakce na plynový pedál, nebo se přepne celá Drive sekce z Drive mode selection zpět na Normal?

 

Jde mi víceméně o to, zda má cenu připlácet za Drive Mode Selection (je dostupný jen jako součást paketu) pouze kvůli lepší reakci na plyn, nebo zda si člověk vystačí pouze s přepínáním DSG.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud auto má nebo nemá režimy jízdních profilů, tak při přepínání režimu DSG mezi D/S se neovlivní zbytek vozu. 

Když se přepne jízdní režim třeba na Sport, tak se DSG také přepne do S, ale pokud s pákou pohnu sám opět do D, tak převodovka se bude chovat podle D, zbytek auta dle nastaveného jízdního režimu, tedy Sport.

 

Režim jízdních profilů však není jen o reakci na plyn, ale i tuhost volantu, zrychlování/zpomalování ACC a další. Záleží samozřejmě na výbavě vozu :) 

Ale to nejdůležitější tedy, když zvolím pákou DSG režim S, tak se tím ve voze nic nezmění, krom samotného chování převodovky - bude trochu jinak řadit (velmi zjednodušeně řečeno)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakci,

abych upřesnil, opravdu mě zajímá pouze vztah mezi položkou Drive (zřejmě Pohon) v individuálním režimu Drive mode selection a D/S na DSGčku. O tuhost volantu a další nastavení mi tolik nejde. Pokud je to opravdu tak, že D/S ovlivňuje pouze řazení a ne reakci na plyn (tedy není synchronizováno s nastavením Pohonu v individuálním režimu), tak se zřejmě za Drive mode selection vyplatí připlatit.

Editováno: , autor: pb1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky s volbou jízdních režimu lze i v D deaktivovat plachtění (pravé nastavením auta do Sportu nebo individuálu a převodovky na D) bez nej je plachtění vždy aktivní a jen přepnutí převodovky do S jej deaktivuje. Záleží jaký je příplatek, ale já by jsem to v autě s DSG asi raději měl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...