Publikováno Září 4, 20223 r Superb 2, 2.0 TDi, CFGB, 125 kW, 2010, 230 tis. km. Poslední dobou mám problémy s delším prvním startem v rámci dne. Stává se, že po 24 hodinách stání to prostě dlouho točí, než naskočí. Další starty v rámci dne jsou pak okamžité. Výjimečně se stane, že po 3 dnech stání ale naskočí hned... Zároveň jsem zaregistroval, že tu a tam po otočení klíčku setře zadní stěrač, aniž by byl zapnutý, a to ani přední. Nevím, jestli to může mít souvislost. Baterie je takřka nová, i po připojení nabíječky je nabita velmi rychle, takže zde asi problém nebude. Poradíte, kterým směrem se vydat hledat příčinu problému? Ještě dodám, že jsem nedávno (v rámci aktuálních cen) přestal tankovat prémiovou naftu (Verva a V-Power), takuji normální, ale zůstávám věrný "značkovým" pumpám. Ale to snad příčinou nebude...
Září 5, 20223 r Relé zhaveni, blbne to nejvíc takhle kolem 5-15°C V teple a kupodivu i v zimě jde na otočení ale blbne takhle jako a podzim. Seženeš kolem 1000 Kč, vymenis sám vepředu v pojistkach. Měl jsem už u superba a teď i u tiguana, běžná závada u vw.
Září 5, 20223 r Autor Děkuji za reakci, souvislost s teplotou mě opravdu nenapadla. Zkusím a pak dám vědět.
Září 5, 20223 r Autor Mohu poprosit, kde přesně se relé žhavení má nacházet? Otevřel jsem pojistky v motoru a tam vidím jen pár pojistek a šedé relé, které se dle čísla dílu (8D0 951 254) jmenuje "relé pracovního proudu". Předpokládám, že vadné by mělo být relé 038 907 281 B?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.