Přejít na obsah

Jak jste spokojeni s origo rádiem


Doporučené příspěvky

No tak by snad byl první člověk co by vyndal maxíka a dal obyč budíky :-)))))

Abych nebyl první já... Jestli mě ten Max bude pořád vypadávat a řešení bude pořád "odpojte baterku na 15 minut" tak začnu litovat těch peněz, co jsem za to zaplatil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-82-1218890808_thumb.jpgTak pánové už i já jsem v klubu lidiček co jim nejde zobrazení rádia DANCE na MAXIDOTU :feve: . Včera ještě pohoda :palec2: a dneska ráno NIC-viz foto :kuk: ...tak jsem zalarmoval svůj servis, kde mě velice vstřícně přivítali....vysvětlil jsem jim situaci a auto putovalo na diagnostiku....a světe div se ...tam vše OK :feve: . Zkoušeli tam všechno možný s nastavením ale nic....servisák si data natáhnul na flash disk a hned je odeslal do Škodovky.....že oni se vyjádří.....a vyjádřili...viz příloha-ofiko vyjádření ŠKODA Auto....Takže teď čekám co bude dál....co mám zprávu, mělo by být v nejbližší době vydané CD s novým softwarem, který by měl právě toto odstranit...no uvidíme....Jinak to, co je v příloze popsáno je p o u z e dočasné řešení! Takže jsem to ani s technikem nedělal.....chyba se po nějaké době ukáže znovu....takže tahle vzniklá situace, která zde již pár lidiček potkala, není způsobena vinou či neuměním servisu ji odstranit, ale je to v podstatě výrobní vada ze závodu...ten ji řeší....snad to nebude dlouho trvat.....

Jinak mě v servisu vzali bez objednání, udělali kávu a dali mattonku....přítomnost u opravy je zde

také samozřejmostí :palec2:

post-82-1218890790_thumb.jpg

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marku, máš štěstí, že máš takový servis. Mě nikdo nic nevysvětlil, když jsem řekl cokoliv, co jsem zjistil od známých nebo tady na fóru tak mě jen s větou že "jedna paní povídala nebudou komentovat" odbyli.

Aniž by mi řekli co se ve sdělení píše nebo jaké jsou varianty, rovnou mi vyměnili panel přístrojů...

Navíc (přesto že měni vědět, že se jedná o dočasné řešení) tak se potýdnu divili, že jsem přijel znovu, že mi to zase nejede, že to prý není možné, že mi to nejede...

Mám já to ale smůlu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak protože v servisu pořád nevědí, jak se poprat s nezobrazováním rádia DANCE na MAXIDOTu, kontaktoval jsem přímo ŠKODA-AUTO a.s. mejlem. Jsem zvědavej, co mi odepíšou. Páč už mě to s.re...že se nic "neděje"....a na žádné dočasné odstranění uvedené závady nejsem zvědavej....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak protože v servisu pořád nevědí, jak se poprat s nezobrazováním rádia DANCE na MAXIDOTu, kontaktoval jsem přímo ŠKODA-AUTO a.s. mejlem. Jsem zvědavej, co mi odepíšou. Páč už mě to s.re...že se nic "neděje"....a na žádné dočasné odstranění uvedené závady nejsem zvědavej....

Tak to pak dej vědět, co Ti odpoví. Jinak nevím, jak to je, když 3x reklamuju na výrobku stejnou závadu... Neměli by mi dát nový výrobek nebo vrátit peníze? :D Už jsem to reklamoval 2x...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak pokud myslíš že Ti vymění auto...to ne :D , ale vymění Ti rádio, pak Maxíka, potom přehrajou soft v rádiu a furt dokola...než to bude OK.....jde jen o to se nedat.....toho mýho mejla si už přehodili mezi sebou dva lidi ve škovce :rolleyes: ...tak uvidíme...samo že sem pak hodím info jak to dopadlo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pánové tady je oficiální vyjádření ŠKODA AUTO, a.s. k problému DANCE vs. MAXIDOT:

Vážený pane,

děkujeme za Váš email a důvěru, se kterou jste se obrátil na naši infolinku.

Dle vyjádření kompetentního specialisty v současné době neexistuje žádné konečné řešení. Problém je stále otevřen a i z toho důvodu bylo vydáno aktuální sdělení, které jste zmínil. Bohužel analýza tohoto problému si žádá delší čas ke konečnému řešení. Moc nás mrzí, že máte tento problém, zvláště, když se jedná o příplatkovou výbavu. Prosíme Vás o trpělivost. Definitivní řešení k odstranění vady bude ze strany Škoda Auto stanoveno nejpozději k 24.09.2008.

S pozdravem

Bc. Vladimír Kutnar | PST - Péče o zákazníka | Kundenbetreuung | Customer Care

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

tel: +420 326 8 16100 | fax: +420 326 8 16339

Vladimir.Kutnar@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Škoda - Simply clever.

Please consider the environment before printing this email.

Prosím, zvažte dopad na životní prostředí před tiskem tohoto mailu.

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že to nebude tak dlouho trvat a pravděpodobně to bude jen softwarovej problém....já si ale na maxíka tak zvyknul, že to prázdný místo mě neskutečně s.re :-)

Jeětě jsem se s Boleslaví domluvili na tom, že až bude konečné řešení na světě, že mi pošle mejla, jak to budou servisy dle jejich instrukcí řešit....

A alespoň já nebudu dělat to jejich žádný dočasný řešení...odpojování apod., nebo měnění budíků.....

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No buhví jestli věděli o tý informaci, že jsou to jen dočasná řešení...já jsem ale šťoura a starám se o svoje věci....a když nepomůže kovaříček...jdu ke kováři :-).....a hlavně je to tady i pro ostatní...jsme jedem club tak proč si nepomoci....alespoň minimálně informacema...

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tím měněním budíků mě naštvali. Když to problém nevyřeší, tak mi to měmit neměli.

Každopádně pokud budou ochotní Ti napsat, až bude cílové řešení, písni pak.

Díky moc.

Vážený pane,

bohužel nejsme schopni z kapacitních důvodů sledovat všechna opatření, která naběhnou od určitého data v servisní síti, a následně informovat naše zákazníky, kteří v minulosti vznesli dotaz k určitému tématu. Jakmile bude daná informace známa, bude poskytnuta všem našim smluvním partnerům interním komunikačním kanálem. Váš kmenový servis Vám tuto informaci jistě sdělí a případně ihned odstraní současné nedostatky v komunikaci mezi autorádiem a MaxiDOTem.

Pokud kontaktujete naší infolinku, rádi Vám na Váš dotaz aktuálně odpovíme.

S pozdravem

Bc. Vladimír Kutnar | PST - Péče o zákazníka | Kundenbetreuung | Customer Care

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic

tel: +420 326 8 16100 | fax: +420 326 8 16339

Vladimir.Kutnar@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže dnes jsem zjistil, že nezobrazování stanic rádia DANCE na MAXIDOTu NENÍ závada samotného MAXÍKA, ale závada v komunikaci rádia a Maxíka....přestože stanice rádia se nezobrazují na horní části displeje maxíka, ten je ale plně funkční, protože upozornění na málo paliva...natankování se právě v té horní části zobrazuje...viz foto....

Takže výměna přístrojů je zcela zbytečná a i po její výměně za čas dojde k opakování závady.... takže to asi opravdu je softwarovwj problém v komunikaci rádio vs. maxík....

post-82-1219516507_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...