Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

By ma zaujimalo ak niekto vie, preco na volante chyba tlacitko na TA, pripadne ako sa zapina....

Je to max vybava, takze asistovana jizda by mala byt sucastou vybavy.

Jediny co mne napadá, ze by se TA aktivoval rovnou s adaptivním tempomatem🤔

Opravdu tam to tlačítko chybí? Podle fotek i návodu se přepíná mezi TA, ACC a omezovačem pomocí tlačítka na volantu (vpravo nahoře nad kolečkem).

před 4 hodinami, Petrik napsal:

Opravdu tam to tlačítko chybí? Podle fotek i návodu se přepíná mezi TA, ACC a omezovačem pomocí tlačítka na volantu (vpravo nahoře nad kolečkem).

 

Chyba tam minimalne piktogram.

Ak chyba piktogram, je tlacitko funkcne?

takto je to v návodu - žádné tlačítko

image.thumb.png.816eb0b8f6b912de7a1c3998c5f21d27.png

Okej, tak navod hovori, ze TA sa bude prepinat s ACC lavym hornym tlacitkom na pravej strane volantu. 

Jednoduchsie uz to snad nemohlo byt...

Nevite jestli je mozne videt novy kodiaq uz nekde v Praze?, autosalony jej jiz vetsinou maji od tohoto tydne  ale testovaci jizdy jsou myslim povoleny az od 19.4.

diky

Mám Superba na víkend, tak som bol kuknúť, skutočne už tlačidlo na volante vypadlo, aktivuje ( deaktivuje) sa to cez asistentov, pravým kolečkom na volante. 
Okrem stáleho Line asist je otravné po novom aj výstraha prekročenej rýchlosti 🫣

2024-04-12 16.49.29.jpg

Upraveno od DavidSK

před 8 hodinami, JirkaCZ napsal:

takto je to v návodu - žádné tlačítko

image.thumb.png.816eb0b8f6b912de7a1c3998c5f21d27.png

 

Já tam holt to tlačítko vidím. I na tom tvém obrázku. V návodu je to takto:

image.thumb.jpeg.b9d24729ee8e653676f96417d9e7f94c.jpeg

Dcl slušný test/recenze nového K II od Rasti Chvala - aj porovnání podvozku s a bez DCC 

Garáž TV (garaz.tv)

Předváděcí vozy budou aktivovány od 22.4.2024.

Na motoreport (YT) je asi prve video s matrixmi.

Jak jsem se tak díval na jízdní videa a taky do online manuálu, tak přemístěním ovladače prevodovky na sloupek řízení v podstatě končí možnost manuáního řazení u automatu. Osobně jsem to používal při delších sjezdech, kdy jsem si posunul volič převodovky do manuálu a ten mi pak držel zařazený rychlostní stupeň. Pokud bych si podřadil pádly pod volantem, tak se za chvíli převodovka přepne zpět do automatu (a většinou zařadí směrem nahoru a auto brzdit motorem přestane).

Většině "řidičů" je to asi jedno (alespoň podle toho, co vídávám směrem dolů mohelnickým mohelnickým koprem, kde některým svítí brzdová světla po celou dobu), ale osobně to vnímám jako krok zpět. 

On 4/15/2024 at 8:59 PM, S.Lopik said:

Jak jsem se tak díval na jízdní videa a taky do online manuálu, tak přemístěním ovladače prevodovky na sloupek řízení v podstatě končí možnost manuáního řazení u automatu. Osobně jsem to používal při delších sjezdech, kdy jsem si posunul volič převodovky do manuálu a ten mi pak držel zařazený rychlostní stupeň. Pokud bych si podřadil pádly pod volantem, tak se za chvíli převodovka přepne zpět do automatu (a většinou zařadí směrem nahoru a auto brzdit motorem přestane).

Většině "řidičů" je to asi jedno (alespoň podle toho, co vídávám směrem dolů mohelnickým mohelnickým koprem, kde některým svítí brzdová světla po celou dobu), ale osobně to vnímám jako krok zpět. 

Stačí dát převodovku do "S" a převodovka si drží zařazený stupeň.

Ale souhlas, že možnost přepnout si převodovku do manuálu byla lepší.

Myslíte, ze těch 110kw v tdi bude dostačující na takové auto? Polovina město, polovina dálnice 

byl jste někdo už na předváděcích jízdách - něco co vás překvapilo/potěšilo z auta?

1.) Viem, že je to dosť individuálna záležitosť, ale oplatí sa priplatiť vyše 600€ za paket, kde je :

Intelligent Park Assist
Trained Park Assist
Area View 360°

 

2.) Priplatiť 1000€ za väčší 13 palcový displej?

 

Auto budem použivať hlavne v meste, nikdy som také veľké auto nemal...

 

Upraveno od spree

1. To by som asi bral 360ka je dobra vec tie asistenty by mi nechybali ale zena by to asi vyuzila niekedy ak by sa naucila s tym robit a nieje to az tak velka suma.

2. To by som asi zvazil podla toho co ten vaccsi ma naviac okrem velkosti ake funkcie nemam to nastudovane a podla toho by som sa zariadil ak vaccsinu nevyuzijes tak by som to asi nepriplacal kedze je to dost palka.

Min 2 změny v konfigurátoru i ceníku :

- chybí vyhřívané čelní sklo

- ventilace sedaček

 

Narazil jsem na to i v DE fórech a platí min na těchto trzích.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.