Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Bubaq

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

17 Dobrá

O uživateli Bubaq

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Bubaq

    DSG volnoběh („plachtění“)

    Pokud je auto v tovarnim stavu, tak v Individual nelze samostatne zapinat ci vypinat rezim plachteni. Osobne mi to dost chybi. Ale jezdit kvuli tomu v Eko modu neminim :-) .
  2. Bubaq

    Prodleva při sešlápnutí plynu

    Jak píše Bouchy. Je to prostě přefoukaný malý motor a chvíli trvá, než se turbo nafoukne, zvlášť z nižších otáček. Zkus jet těch 70 km/h třeba na trojku a mít motor v lehkém záběru, tzn. zvolna zrychlovat. Pak když na to dupneš, mělo by auto vyrazit s menší prodlevou.
  3. Bubaq

    Vaše spotřeba

    Mě teda ta spotřeba 1.5 TSI podle toho, co tady chlapi uvádějí, připadá adekvátní. Míval jsem 1.8 TSI a dlouhodobě jsem jezdil za 7.3 l, takže průměrná spotřeba mezi 6-7 l mi u 1.5 TSI přijde ok.
  4. Bubaq

    Poskrabany predni naraznik

    Neznám přesně postupy Policie, ale z mých dosavadních zkušeností bych řekl, že pokud se stal trestný čin (což se v tebou popsaném případě nepochybně stal, jelikoř škoda byla nad 5000 Kč), je Policie ze zákona povinna se tím zabývat. A aby mohla oficiálně úředně potvrdit, že pachatel je neznámý, musí proběhnout nějaké vyšetřování, byť formálně. Závěr o neznámém pachateli může být konstatován po myslím 30 dnech, ne hned na místě. Možná to někdo, kdo lépe zná postupy, upřesní.
  5. Bubaq

    špinavý kryt přistrojového panelu (vnitřní strana)

    To řeší použití utěrky bez vláken, např. kvalitní jelenice. Ale taky bych reklamoval, tenhle díl nemá být co špinavý.
  6. Bubaq

    Možnosti kódování u OIII

    Vidím to stejně jako KarelM 😉. Vnitřní hluk je (podle mojí zkušenosti) velkou slabinou Oktávek, dnes už to ve stejné třídě jde mnohem lépe. Uměle si jízdní hluk v kabině ještě zvětšovat mi přijde zvláštní. Ale nic proti, 100 lidí 100 chutí.
  7. Bubaq

    Poskrabany predni naraznik

    Tohle platí v případě, že poškozený nezavolá Policii. Pokud to Policie řeší, pojišťovna to bere tak, že jsi udělal vše proto, abys viníka zjistil a škodu vede jako nerozhodnou, tzn. bez dopadu na bonusy a výši pojistného.
  8. Bubaq

    Poskrabany predni naraznik

    Je to dopravní nehoda jako každá jiná. Viník ujel z místa nehody, což je závažný přečin. Tzn. zavolat Policii, vše sepsat a oznámit na pojišťovnu. Viník se na 99.99 % nenajde (jestli není na parkovišti kamera, která zachytila auto a obličej jeho majitele), takže škodu uhradíš ze svého havarijka, ale pojišťovna bude vést škodu jako nerozhodnou a nesníží ti bonusy či nezvýší pojistné.
  9. Bubaq

    Nádrž - kolik tankujete?

    Já jsem s od naskočení dojezdu 0 km zatím nejdál dojel 45 km klidnou jízdou po okreskách a následně natankoval 51.08 l nafty. Takže to asi bylo dooprvady téměř na suchu. Pokud tankuju při naskočení nuly, většinou se mi tam vejde kolem 47.5 litru. A taky bych bral větší nádrž, i blbých 10 litrů navíc by bylo víc než příjemných. Tankovat každých 800-900 km je prostě vopruz, pokud člověk jezdí víc.
  10. Bubaq

    Adaptivní tempomat

    No, ani u OIII po FL není nutné zastavovat a vypínat zapalování, jen to trvá docela dlouho, než se senzor během jízdy po oschnutí krycího plastu vzpamatuje. Jinak samozřejmě souhlas s tím, že je to chyba v SW, ne vlastnost.
  11. Bubaq

    Adaptivní tempomat

    Hezká "pleťová maska". A přitom na takhle vypadající auto nemusí nutně být nijak extrémní počasí. Stačí pár stupňů pod nulou a jízda po mokré prosolené dálnici s větším provozem, kdy je ve vzduchu hodně aerosolu i při dodržování bezpečných odstupů.
  12. Bubaq

    Adaptivní tempomat

    Ono to hlášení je tak časté, jak často kdo jezdí v podmínkách, kdy ACC zamrzá :-). A aby ACC zamrzlo, nemusí být počasí zcela mimo mísu. Stačí, aby byly 2 pod nulou a mokrá prosolená dálnice. Díky rychlosti jízdy se za pár minut na předku auta vytvoří ledová krusta. Nebo mírné sněžení a teplota kolem nuly... To je běžné zimní počasí, žádný extrém, kdy by bylo nebezpečné se na ACC spolehnout. Ale samozřejmě je to o zvyku. V dobách beztempomatových jsme taky jezdili dlouhé trasy a šlo to. ACC je moc příjemný zvyk a když chvíli nefunguje, člověk si toho víc všimne. 95 % vzdálenosti ujeté po dálnicích jezdím na ACC.
  13. Bubaq

    Adaptivní tempomat

    Je asi jedno, jak se nazve ten stav, kdy je ACC senzor čistý a auto přesto hlásí, že není. V pořádku to není a je to zvlášť na delších zimních cestách nepříjemné. Za nějaký čas se sám vzpamatuje a začne zase fungovat (i bez restartu auta). Ta doba je ale podle mýho názoru zbytečně dlouhá.
  14. Bubaq

    Adaptivní tempomat

    No to nevim. Nejvetsi problem s oslepenim ACC je pri jizde na dalnici, kdy se kombinuje mraz, snezeni a slany aerosol od aut jedoucich prede mnou. Obavam se, ze zivotnost vazeliny by diky tomu byla par km. Ale nezkousel jsem, mozna se mylim. Spis si rikam, proc ten plast pred ACC neni vyhrivany s automatickym spustenim vyhrivani podle teploty a spusteni steracu.
  15. Bubaq

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Tak jsem displej nafotil dospělým foťákem, aby tam na indikátorech nebyly přepaly a přeexpozice, které zkreslují to domnělé oslňování. První fotka je v kontextu jasu vjezdu do relativně tmavé garáže, ostatní fotky čistě displej. O oslnění to myslím opravdu není :-). Fotky 2 a 3 jsou za denního světla (vysoký jas displeje), poslední fotka (s mapou) je v tmavé zavřené garáži (nízký jas displeje jako v noci).
×