Jump to content

Bubaq

Uživatel
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

24 Excellent

About Bubaq

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cena zalrzi na tom, jestli na skle je nebo neni senzor deste a svetel. Se senzorem je vyrazne drazsi.
  2. Grafika s velkym otackomerem je tam default, viz fotky z meho prispevku z 1.2.2019.
  3. Bubaq

    Zadny stierac ano ci nie?

    Taky mam liftback (ne prvni) a bez zadniho sterace. S liftbacky jsem najezdil odhadem 400-500 tis. km a uprimne si neumim vybavit jedinou situaci, kdy by absence zadniho sterace jakkoliv vadila. Naopak esteticky by mi tam sterac vadil velmi (nehlede na zminene technicke problemy). Roli asi hraje i to, ze auto mivam ciste a v zimne nepatrim mezi ridice-voly, kteri jezdi s cepici snehu na strese, ktery by mohl na zadni sklo sklouznout. Voda neni problem ani pri mestskych rychlostech, pri mezimestskych je sklo suche i ve velkem desti. A kdyby se nekdy nejak stalo, ze pres zadni okno nebude diky necistotam videt (coz me nenapada, jak by se mohlo stat), tak existuji bocni zrcatka. Kdo neumi jezdit podle nich (treba v pripade plne nalozeneho auta) nepatri podle meho nazoru za volant.
  4. Bubaq

    reklamace po záruční době - reakce ŠkodaAuto

    Jsi mimo zaruku, takze opravdu zbyva jen ta pripadna dobra vule, pokud v servisu narazis na nekoho "hodneho". Spis se divim, se sis toho nevsiml driv. Pokud desticka stale drhne o kotouc, musela byt brzda po jizde horka, muselo to smrdet, to jedno kolo muselo byt vyrazne spinavejsi od brzdneho prachu nez ostatni kola atd.
  5. Bubaq

    Pěti kvalt

    Jestli jsi zvyklý na šestikvalt, bude ti šestka chybět. Pokud nejsi, chybět ti nebude. Šestka by s tímhle motorem byla jen na jízdu ustálenou rychlostí po rovince, proto ji tam výrobce nejspíš nedával. Ale hodila by se, ne že ne. Co se hlučnosti týká, tak při 150 km/h motor prostě řve. Kolik točí otáček nevím. Ale v mém autě to při 150 km/h mělo nějakou rezonanci (celkově, ne že by tam rezonovalo něco konkrétního), takže jsem jezdil buď 140 nebo 160 km/h, pokud jsem potřeboval jet podobnou rychlostí. Při 160 km/h to bylo subjektivně tišší (nebo na ucho příjemnější) než při 150 km/h. Když jsem měl 1.6 TDI jako hlavní auto, šestka mi nechyběla. Teď ho mám jako druhé auto a když do něj přesednu z hlavního 2.0 TDI DSG (7 st.), tak mi šestka chybí zoufale a pořád podvědomě čekám, kdy to auto přeřadí a ty nezvykle vysoké otáčky spadnou.
  6. Bubaq

    Přední ostřikovače světel

    Na druhou stranu to "oslepení" trvá tak kratičkou chvilku a je jen velmi částečné na to, aby přesdstavovalo jakýkoliv problém pro bezpečnost jízdy.
  7. Podle míry koroze vyvažovacích závaží bych to viděl buď na provoz v extrémně prosoleném prostředí nebo zanedbání základní údržby. Mám Denomy po 4. zimě a není na nich ani náznak podobného jevu.
  8. Bubaq

    Dodací lhůty OIII

    Já na 2.0 TDI Style 110 kW DSG MY2019 čekal cca 5 měsíců. (mimochodem, kamarád se Karoqa SportLine 2.0 TSI dočkal po krásných 13 měsících...)
  9. Bubaq

    Vaše spotřeba

    Praha - Lublaň přes Alpy, tzn. včetně průsmyku ve 1350 m.n.m., celkově nastoupáno cca 7900 výškových metrů.
  10. Bubaq

    DSG volnoběh („plachtění“)

    Pokud je auto v tovarnim stavu, tak v Individual nelze samostatne zapinat ci vypinat rezim plachteni. Osobne mi to dost chybi. Ale jezdit kvuli tomu v Eko modu neminim :-) .
  11. Bubaq

    Prodleva při sešlápnutí plynu

    Jak píše Bouchy. Je to prostě přefoukaný malý motor a chvíli trvá, než se turbo nafoukne, zvlášť z nižších otáček. Zkus jet těch 70 km/h třeba na trojku a mít motor v lehkém záběru, tzn. zvolna zrychlovat. Pak když na to dupneš, mělo by auto vyrazit s menší prodlevou.
  12. Bubaq

    Vaše spotřeba

    Mě teda ta spotřeba 1.5 TSI podle toho, co tady chlapi uvádějí, připadá adekvátní. Míval jsem 1.8 TSI a dlouhodobě jsem jezdil za 7.3 l, takže průměrná spotřeba mezi 6-7 l mi u 1.5 TSI přijde ok.
  13. Bubaq

    Poskrabany predni naraznik

    Neznám přesně postupy Policie, ale z mých dosavadních zkušeností bych řekl, že pokud se stal trestný čin (což se v tebou popsaném případě nepochybně stal, jelikoř škoda byla nad 5000 Kč), je Policie ze zákona povinna se tím zabývat. A aby mohla oficiálně úředně potvrdit, že pachatel je neznámý, musí proběhnout nějaké vyšetřování, byť formálně. Závěr o neznámém pachateli může být konstatován po myslím 30 dnech, ne hned na místě. Možná to někdo, kdo lépe zná postupy, upřesní.
  14. To řeší použití utěrky bez vláken, např. kvalitní jelenice. Ale taky bych reklamoval, tenhle díl nemá být co špinavý.
  15. Bubaq

    Možnosti kódování u OIII

    Vidím to stejně jako KarelM 😉. Vnitřní hluk je (podle mojí zkušenosti) velkou slabinou Oktávek, dnes už to ve stejné třídě jde mnohem lépe. Uměle si jízdní hluk v kabině ještě zvětšovat mi přijde zvláštní. Ale nic proti, 100 lidí 100 chutí.
×