Jump to content

Bubaq

Uživatel
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Excellent

About Bubaq

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. S DSG se žádné skákání nekoná.
  2. Takže dnes proběhla geometrie v autorizovaném servise. Všechny hodnoty jsou prý jak u nového auta, všechno je přesně tak, jak má být. Technik mi ukazoval protokol a hodnoty jsou s rezervou v rámci povolené tolerance. Což je sice "blbý", protože to neodpovídá na otázku, proč byly letňáky takhle neropvnoměrně sjetý. Na druhou stranu jsem rád, že je podvozek po 108 tis. km netknutý. Sice se snažím, ale sem tam přeci jen nějakou tu díru nechtěně vymelu. Takže pokud to není nějaký šotek, opravdu to vypadá na konstrukční vadu Dunlopů. No uvidím po zimě. Mám komplet nové pneu a do dubna n
  3. No vždyť 😄. To umí i ta stébla trávy... Proto jsem o nich psal, že 😉. Tedy v kontextu, nikoli mimo kontext...
  4. Stačí to natočit a v servise ukázat. Nicméněs tvým přístupem se autu ani nedivím, že si z tebe dělá prču...
  5. No tak to si odborníci vydělali.... 😞
  6. Myslel jsem to tak, že neznalost ovládání auta není vinou nebo chybou auta... Tak totiž tvé příspěvky vyzněly. Jinak třeba ten stav km nebo servisní poloha stěračů se v OIII a OIV dělá shodně, takže no problem ani po přesednutí 😉. Jinak už jsem to psal, na výměnu OIII FL za OIV se netěším.... OIII FL je z mojí zkušenosti vyladěné dobře fungující auto úplně bez "WTF" zážitků. OIV na mě působí jako prototyp nové koncepce, u kterého prostě nějaký čas potrvá, než se dostane na spolehlivost předchůdce. Ale bohužel, marketing je to, co vládne světu (nejen) aut.
  7. To bys chtěl od senzorů umělou inteligenci, aby rozlišily, co jsou stébla trávy a co třeba tenká kovová tyčka... Je třeba chápat, že je to jen radar, který upozorní na blízkost předmětů v jeho "zorném" poli. Tzn. pokud někdo nechápe princip fungování a zároveň požaduje naprostou bezchybnost včetně rozlišování předmětů podle toho, jestli můžou auto poškodit nebo ne, pak na parkovacích senzorech uvidí celou řadu chyb a nespokojenosti. Není to ale parkovacíma senzorama 😉. Jinak pro zajíždění třeba do té trávy je na panelu tlačítko deaktivace parkovacích senzorů. Opět viz návod 😉.
  8. Jak už zaznělo, to náhlé zabrždění není díky FA, ale parkovacím senzorům. Mně to dělá např. při parkování do garáže, do které mám cca metrový nájezd mírně do kopce a na konci nájezdu 3cm schůdek. Když tam zajíždím moc rychle, senzory nestačí ani pípnout a auto to zahamstne na místě. Když jedu krokem, jen to pípá ale normálně zajedu. Jinak pro Gatera: opravdu je dobré přečíst si návod. Zabere ti to se vším všudy hodinku a budeš vědět naprosté základnosti typu jak zjistit celkově najeté km, jak uvést stěrače do servisní polohy, jak zapnout mlhovky nebo jak funguje FA a parkovací senz
  9. Se zájmem jsem si přečetl tohle vlákno a snažím se pevně věřit, že škodovka ty SW problémy vyřeší do října 2021, kdy mě O IV taky čeká... Protože neustálé restartování nebo hlášky, že nefunguje to či ono, by byly něco na mě... :smiley: . Tak jak jsem se těšil na OIII po OII a pak na OIII FL a vždy to byl příjemný krok vpřed. Dne, kdy budu muset OIII FL poslat pryč a přesednout do OIV se zatím spíš děsím. Z mého pohledu jsou totální fail výdechy klimy dole pod centrálním displejem, ovládání klimy přes displej (třeba jen zapnout vnitřní cirkulaci....) a do toho ty SW potíže... Chjo.
  10. Za 4.6 litru (resp. obecně pod 5 l) se s 110 kW DSG 7st. dostanu defenzivní jízdou na režim Eco. Dálnice do 120 km/h, na okreskách 80-90 km/h, ve městě maximálně předvídat, jemné rozjezdy, brzdit motorem.... Při normální jízdě, tzn. dálnice 140, mimo město 100, ve městě normálně, jezdím za 6. A když to sem tam honím, tak 8-9 l.
  11. Manometr je Skalenwert 0.05, takže tím to nebude :-). 105 tis. km samozřejmě není jen na těch letních, byly do toho dvě zimy, takže na letních cca půlka. A ano, byly přehozeny přední za zadní po první sezóně. Ne geometrii jsem objednaný na 20.11.a mám čerstvě přezuté nové zimní pneu (Pirelli Sottozero 3). Závady na podvozku typu čepy, tlumiče, silentbloky při jízdě nepozoruju. Uvidíme po té geometrii, na co přijdou nebo nepřijdou.
  12. Ahoj, včera jsem byl na přezutí gum a všiml jsem si, že všechny 4 pneu byly na vnitřních krajích běhounu sjeté výrazně více než na zbytku běhounu. Celkově už byl vzorek celkem na hraně, do 2 mm s přimhouřenýma očima na všech pneu. Ale kraje u vnitřní strany byly sjeté do hladka na všech pneu. Zbytek běhounu sjetý rovnoměrně. Pneu byly Dunlop SP Sport MAXX RT, standardní rozměr 225/45 R17. Motor 2.0 TDI 110 kW DSG 7s. Auto je ježděné 25 měsíců, 105 tis. km, 65 % dálnice, 30 % okresky, 5 % město. Kromě dvou letních dovolených, kdy bylo naložené po střechu (celkem 4000 km
  13. J_V: Tvůj postup taky používám, jen s jiným detailerem (Dodo Juice). Je ale bez výhrad použitelný jen v případě, že je auto jen lehce zaprášené. Pokud je na něm špína zaschlá nebo je auto opravdu špinavé (od bahna, které stihlo zaschnout, naschlý zimní "šlem" atd.), je velká šance, že bezkontaktní mytí neodstraní / neodmočí všechny mechanické nečistoty a ty si pak ručníkem patláš / škrábeš po karoserii. Větší znečištění vždy vyžaduje kontaktní mytí metodou dvou kýblů. K tématu: na umývání a voskování používám komplet kosmetiku Dodo Juice: od čističe brzdného prachu po tvr
  14. Ahoj, Oktávka 4. generace má prostřední výdechy klimatizace na palubce posunutý hodně dolů. Osobně to považuju za velký knock-out praktičnosti na úkor vzhledu a umístění displeje do horní části palubovky. Ale hodnotím to zatím jen z fotek. Jaké jsou vaše praktické zkušenosti? Myslím ty z vás, kteří v O IV pravidelně jezdí. Dají se tyhle výdechy nastavit tak, aby chlad / teplo nešly přímo na ruku položenou na středové opěrce, případně na trup? Bohužel nesnesu, když na mě v autě fouká studený vzduch. A jak jste si zvykli na nutnost ovládat teplotu několik
×
×
  • Create New...