Péťa Kasal Vloženo 23. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2022 Dobrý den, prosím o radu. Superb 2 2011 2.0tdi 103kw cffb, najeto 280xxx, při jízdě zdechlo a nešlo natočit, na diagnostice chyba nízkého tlaku v railu. Po poklepání při startu na ventil na čerpadle chytnul podezření tedy na špatný ventil - vyměněn, poté ujeto 500m a opět to samé, piliny v čerpadle nejsou, nafta jde do i z čerpadla. Podezření ještě na ventil co je na railové liště, nyní čekám než přijde. Nevíte, čím by to mohlo být popř. nesetkal se s tím někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Kasal Vloženo 24. Prosinec 2022 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2022 Výpis z diagnostiky: 5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 283196 km Datum: 2043.14.04 Čas: 06:36:18 Otáčky motoru: 1440.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 76.5 % Rychlost vozidla: 55 km/h Teplota chladicí kapaliny: 57 °C Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar Napětí svorky 30: 14.340 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 30.1 °C Střední vstřikované množství: 36.30 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 402800 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 961200 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956 Zásoba paliva: 22.00 l 5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 283196 km Datum: 2043.14.04 Čas: 06:36:19 Otáčky motoru: 1433.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 91.8 % Rychlost vozidla: 56 km/h Teplota chladicí kapaliny: 57 °C Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar Napětí svorky 30: 14.360 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 30.1 °C Střední vstřikované množství: 21.80 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 290400 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 871300 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956 Zásoba paliva: 22.00 l 5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 283196 km Datum: 2043.14.04 Čas: 06:36:22 Otáčky motoru: 1724.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 79.6 % Rychlost vozidla: 47 km/h Teplota chladicí kapaliny: 57 °C Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar Napětí svorky 30: 14.360 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 30.1 °C Střední vstřikované množství: 18.57 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 4 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 85300 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 955700 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0625 Zásoba paliva: 22.00 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Superb2CBBB Vloženo 7. Září 2023 Sdílet Vloženo 7. Září 2023 Ahoj, mám dotaz, jaké bylo konečné řešení, pokud se podařilo prosím tě? Mám nejspíš obdobný problém, ventily vyměněny, ale auto stále nestartuje, čerpadla tlačí. jediný pro mě zádrhel je, že se mi při odvzdušňování přes diagnostiku nafta zastaví na vysokotlakém čerpadle a místo do railu mijde rovnou do přepadu. Kde byl nakonec problém u tebe? Děkuju za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mergi Vloženo 6. Červen 2024 Sdílet Vloženo 6. Červen 2024 Nazdar páni. Ako ste vyriešili tento probleém. Teraz to riešim aj ja :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirous1 Vloženo 13. Září 2024 Sdílet Vloženo 13. Září 2024 zdravím, problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB. Chyba 5211 a 5227. systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také. na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru. kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů , třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Září 2024 Sdílet Vloženo 13. Září 2024 že by čidlo na railu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirous1 Vloženo 25. Září 2024 Sdílet Vloženo 25. Září 2024 snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně. mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km. další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robes6 Vloženo před 3 hodinami Sdílet Vloženo před 3 hodinami Zdravim Mirous mam ten isty problem v com so mal ty problem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.