Přejít na obsah

HTP 47KW - Chyba zapalování ve vysokých otáčkách


JirkaVesely

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni škodováci,

začala mi trápit moje haťapka a protože si už nevím rady, třeba napadne něco vás.

 

Problém:

Ve vysokých otáčkách, od 4000rpm ,dostávám chybu zapalování na třetím válci. Konkrétně 16687. Jakmile se chyba objeví, třetí válec je řídící jednotkou odpojen.

 

Workaround:

Jakmile chcípnu a znovu nastartuji, tak chyba zmizí a zapalování nevynechává.

Pokud nechám motor běžet s chybou na 2 válce a přes diagnostiku chybu smažu, tak se třetí válec okamžitě rozběhne.

 

Co jsem zatím udělal:

  • kontrola komprese - OK, na všech válcích stejná hodnota
  • prohození svíček 2 a 3 - chyba pořád na válci tři
  • prohození cívek 2 a 3 - chyba pořád na válci tři
  • prohození vstřiků 2 a 3 - chyba pořád na válci tři
  • Do nádrže jsem nalil čistič vstřiků - říkal jsem si, že by to třeba mohlo pomoct pročistit celý palivový systém, ale bez výsledku

 

Budu moc rád, když se podělíte o své nápady a myšlenky. Díky

 


Možnosti podle závažnosti:
- Palivový filtr - ucpané, špatný tlak v otáčkách na poslední vstřik
- Shnilá kabelář
- Rozvody - přeskočený - zlo HTP
- Napálený ventil - nestíhá tesnit v otáčkách


Lambda sonda?
Snímač otáček hřídele?
Snímač klepání?

Editováno: , autor: JirkaVesely
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

 

Jsou dve cesty opravy - mozno i vice.

Prvni - palivo - benzin

druha - vzduch.

 

Co bych jeste musel merit?

Treba merit tlak paliva . Musi byt kolem 4 bary. Tlak musis zmerit u cerpadla a taky u vstrikovace. Preventivne muze vymenit palivovy filtr. Filtr nestoji moc penez a vzdy neco polepsi. Muze taky zmerit tlak u fitru - vstpu a vystup.

Musis zkontrolovat vstrikovace. Muzes mit takovou situace ze jeden vstrikovac bude davat vice paliva nez zbytek a ukaze se chyba.

 

vzduch. Musis zkontrolovat filtr vzduchu (vlozka) a vycistit krabicku filtra. Turbky s vzduchem jsou cele? Nemaji zadne dirky nebo netesnosti?

 

Musel bych sundat svicku a pres tuto diru vlozit endoskop (kamera) a podivat. Otocit klikovym hridele a podivat. Otocit musis rukou nebo pomoc sobe klicem a otocit. Tehdy budes videt karbon na ventilech, zatikani diry pres ventil, krivost ventilu apod.

Treba taky zkontrolovat velikost jiskry. Na vsechne 3 valce musi byt stejna. Kontrola elektroinstalace mezi civkama a jednotkou motoru taky bude dobra. Muzes zkontrolovat elektroinstalace jednotka motoru a vstrikovace.

 

Rozvod muze byt preskoceny

 

Kdy byla poskozena/y :

- Sonda lambda to by na vsech 3 valce bylo spatne spalovani. Krome tohoto byla by chyba sondy lambda a vzduchu u katalizatoru.

- Snímač otáček hřídele ne nastartoval bych vozu. Bo by sel spatny signal k jednotce motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...