Přejít na obsah

Tažné zařízení


tomas135

Doporučené příspěvky

Zdravím,

chci si pořídit 1.0 MPI s tažným.

Jaká varianta je nejlepší a nejlevnější :D 

  • nechat udělat z výroby
  • nechat udělat přípravu pro TZ a poté nechat v autorizovaným servisu montáž 

Já bych tedy nejvíc preferoval tažný na pevný šroub, což nevím jestli by mi v autorizovaným servisu dali... Máte zkušenost? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli máte tu možnost, tak jednoznačně z výroby. Vysvětlím....

 

Příprava je naprosté minimum. V rámci ní budeš mít mimo jiné natažené kábly až do kufru. Takže při případné dodělávce nebude nějaký technik, kterého práce sere rozebírat interiér auta a nahulváta tahat nový svazek. 

 

I tak je ale lepší dát tažné zařízení celé z výroby. To tažné se šroubuje k nosnému plechovému profilu auta, který je pod zavazadlovým prostorem. Tanto plechvý profil je vlastně spodek auta, který je z výroby perfektně protikorozně ošetřen. Ta protikorozní vrstva připomíná silný pogum. Abys mohl tažné namontovat, musíš tento krásný pogum v místě, kam přikdou šrouby proříznout. Tažné namontovat a pak to znovu protikorozně ošetřit. A spoléhej na to, že ti to někdo udělá pečlivě. 

 

Kdežto tažné z výroby se montuje před nanesením této silné a nádherné protikorozní vrstvy.  Výhoda je zřejmá. Tu vrstvu pak máš krásně všude, i na zmýneěných šroubecch, lícech plechů a tažného atd..... 

 

Takže na ty kecy, o montování tažného v servisu po dodání auta, nikomu neskočte!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznačně z výroby. Když pominu ty připomínky výše, tak už jen proto, že v určitých případech má škodovka předepsané i výměny části chladícího systému, což už budeš mít z výroby pořešený.

PS: dávat na 1.0 MPI tažný je docela sranda. Snad nebudeš tahat nic víc než držák na kolo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak. Jezdil jsem do kamenolomu i s š105, co měla prý výkon 33kW. A taky jsem to všude totáhl. 

 

1.0 MPI je skvělý motor. S nepřímým vstřikem, bez GPF! Tichý rozvodový řemen.... měl by být absolutně spolehlivý a úsporný. Zvládne provoz na krátkých trasách. Za mě skvělá volba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně bych si pro dodatečnou montáž pohlídal hodnoty v TP. Pokud tam budou nuly v hodnotách zatížení pro TZ je to už problém. Já si vždy montoval TZ sám což je dnes taky problém a s preferencí pevného, které má zpravidla vyšší hodnoty zatížení, různé bajonety se časem stejně vyčvachtají. TZ jsem taky měl i na řadě 105/120, favoritech, feliciích a dokonce na F1 Junior a svou práci si udělaly. Při parkování ve městě slouží TZ i jako ochrana 😀

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 1. 2023 na 7:33, tomas135 napsal:

Auto má sloužit mě a ne já jemu, proto chci aspoň ten nejjednodušší motor. Právě na dodatečné montáži TZ mě lákalo TZ napevno, protože i když mám sundavatelny, tak stejně ho pořád mám nasazený... 

Můžeš si objednat auto s přípravou a pak si nechat v autorizáku namontovat pevné tažné od škodovky přímo. viz.:

https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/tazne-zarizeni-fabia-iv/p/6VE092101

Já to tak chtěl udělat a co si pamatuju, když jsem se jich ptal v servise, tak cena za práci a vše kolem byla zhruba stejná, jako to odnímatelné z konfigurátoru. Možná malinko levnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...