tomas135 Vloženo 25. leden 2023 Sdílet Vloženo 25. leden 2023 Zdravím, chci si pořídit 1.0 MPI s tažným. Jaká varianta je nejlepší a nejlevnější :D nechat udělat z výroby nechat udělat přípravu pro TZ a poté nechat v autorizovaným servisu montáž Já bych tedy nejvíc preferoval tažný na pevný šroub, což nevím jestli by mi v autorizovaným servisu dali... Máte zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. leden 2023 Sdílet Vloženo 25. leden 2023 Jestli máte tu možnost, tak jednoznačně z výroby. Vysvětlím.... Příprava je naprosté minimum. V rámci ní budeš mít mimo jiné natažené kábly až do kufru. Takže při případné dodělávce nebude nějaký technik, kterého práce sere rozebírat interiér auta a nahulváta tahat nový svazek. I tak je ale lepší dát tažné zařízení celé z výroby. To tažné se šroubuje k nosnému plechovému profilu auta, který je pod zavazadlovým prostorem. Tanto plechvý profil je vlastně spodek auta, který je z výroby perfektně protikorozně ošetřen. Ta protikorozní vrstva připomíná silný pogum. Abys mohl tažné namontovat, musíš tento krásný pogum v místě, kam přikdou šrouby proříznout. Tažné namontovat a pak to znovu protikorozně ošetřit. A spoléhej na to, že ti to někdo udělá pečlivě. Kdežto tažné z výroby se montuje před nanesením této silné a nádherné protikorozní vrstvy. Výhoda je zřejmá. Tu vrstvu pak máš krásně všude, i na zmýneěných šroubecch, lícech plechů a tažného atd..... Takže na ty kecy, o montování tažného v servisu po dodání auta, nikomu neskočte! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 25. leden 2023 Sdílet Vloženo 25. leden 2023 Jednoznačně z výroby. Když pominu ty připomínky výše, tak už jen proto, že v určitých případech má škodovka předepsané i výměny části chladícího systému, což už budeš mít z výroby pořešený. PS: dávat na 1.0 MPI tažný je docela sranda. Snad nebudeš tahat nic víc než držák na kolo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas135 Vloženo 25. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2023 Díky za vysvětlení Mám III MPI a tahám dřevo a když to rozumně naložím, tak to jde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. leden 2023 Sdílet Vloženo 25. leden 2023 Asi tak. Jezdil jsem do kamenolomu i s š105, co měla prý výkon 33kW. A taky jsem to všude totáhl. 1.0 MPI je skvělý motor. S nepřímým vstřikem, bez GPF! Tichý rozvodový řemen.... měl by být absolutně spolehlivý a úsporný. Zvládne provoz na krátkých trasách. Za mě skvělá volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas135 Vloženo 26. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2023 Auto má sloužit mě a ne já jemu, proto chci aspoň ten nejjednodušší motor. Právě na dodatečné montáži TZ mě lákalo TZ napevno, protože i když mám sundavatelny, tak stejně ho pořád mám nasazený... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 27. leden 2023 Sdílet Vloženo 27. leden 2023 To ho tak často používáš? Auto má sloužit řidiči, odnímatelné tažné má být sundané když se nepoužívá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 27. leden 2023 Sdílet Vloženo 27. leden 2023 To je věc názorů. 1. Je šance že ti tažné zachrání kontakt nárazníku s jiným objektem. 2. Třeba mě krká, když dole tažné trčí a umažu si o něj kalhoty, když dělám něco v kufru. Takže ho rád kopnu dovnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas135 Vloženo 29. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2023 Tažný nepoužívám jako couvá i senzor :D Zatim mám důlek v RZ jen vepředu... Víceméně jsem linej ji sundávat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 29. leden 2023 Sdílet Vloženo 29. leden 2023 (editace) Hlavně bych si pro dodatečnou montáž pohlídal hodnoty v TP. Pokud tam budou nuly v hodnotách zatížení pro TZ je to už problém. Já si vždy montoval TZ sám což je dnes taky problém a s preferencí pevného, které má zpravidla vyšší hodnoty zatížení, různé bajonety se časem stejně vyčvachtají. TZ jsem taky měl i na řadě 105/120, favoritech, feliciích a dokonce na F1 Junior a svou práci si udělaly. Při parkování ve městě slouží TZ i jako ochrana 😀 Editováno: 29. leden 2023, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rob_ Vloženo 31. leden 2023 Sdílet Vloženo 31. leden 2023 V 26. 1. 2023 na 7:33, tomas135 napsal: Auto má sloužit mě a ne já jemu, proto chci aspoň ten nejjednodušší motor. Právě na dodatečné montáži TZ mě lákalo TZ napevno, protože i když mám sundavatelny, tak stejně ho pořád mám nasazený... Můžeš si objednat auto s přípravou a pak si nechat v autorizáku namontovat pevné tažné od škodovky přímo. viz.: https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/tazne-zarizeni-fabia-iv/p/6VE092101 Já to tak chtěl udělat a co si pamatuju, když jsem se jich ptal v servise, tak cena za práci a vše kolem byla zhruba stejná, jako to odnímatelné z konfigurátoru. Možná malinko levnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.