OloZX6R Vloženo 13. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2006 jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW Je potřeba se někdy mrknout na měření ze stolice,,,zajetá 1.2 47KW má ve skutečnosti taky těch 55KW... dokonce se u tý nový 1.2 nezměnil ani krouťák, takže pravděpodobně půjde jen o optimalizaci mapy v řj, podobně jako ta úprava od cimbu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Spise jde o to jestli bude skoda ochotna onen SW v RJ prehrat, ja bych rek ze ne, takze nakonec to stejne dopadne ze to bude prehravat nekdo koho nezname v garazi s tim ze je to z nove Fabie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě). jestli do této kategorie počítáš Cimbu a Sportmotor, tak nevíš o kom píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že? Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW Je potřeba se někdy mrknout na měření ze stolice,,,zajetá 1.2 47KW má ve skutečnosti taky těch 55KW... dokonce se u tý nový 1.2 nezměnil ani krouťák, takže pravděpodobně půjde jen o optimalizaci mapy v řj, podobně jako ta úprava od cimbu... A myslíš tedy, že rozdíl ve svezení s 1,2 47kW a 1,2 51kW bude znatelný i pro běžného uživatele nebo rozdíl nebude znatelný a je to jen hra s čísly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eflik Vloženo 15. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 Pokud to bude hra s cisly tak rozdil znatelny nebude, protoze oba motory budou mit fyzicky stejny vykon. V okamziku ale, kdy skodovka zdokonalila motor a ma doopravdy vice kW, pak rozdil urcite pocitit pujde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NILO.PRAHA Vloženo 16. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2006 Nechame se prekvapit jak to ve skutecnosti je. Tady o tom muzeme zatim jen spekulovat. Nezvysi se nahodou chip tuningem splodiny ? Pokud ano, Skodovka si to nemuze dovolit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 (editace) 1.2 nove fabie se budou vyrabet s motory o vykonu 51kW a 54kW pry no uvidime, design bude z roomsteru Editováno: 22. Prosinec 2006, autor: Mikosar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kokeš Vloženo 22. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2006 1.2 nove fabie se budou vyrabet s motory o vykonu 51kW a 54kW pry no uvidime, design bude z roomsteru fakt,nekecej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 (editace) 1.2 nove fabie se budou vyrabet s motory o vykonu 51kW a 54kW pry no uvidime, design bude z roomsteru fakt,nekecej nedelej si p***l Editováno: 23. Prosinec 2006, autor: Mikosar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 26. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2006 Jsem zvědavej, kolik ta FII bude vážit.... Možná s těma 47 kW F1 budete mít šanci ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Prolozil jsem pro zajimavost charakteritiky, tak to sem postnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Prolozil jsem pro zajimavost charakteritiky, tak to sem postnu... hezký, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že takto křivky ve finále nevypadají, jinak FII by měla mít lepší aerodynamiku a možná i o pár kg lehčí, takže pojede asi líp než FI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Jasne, realne krivky vypadaji jinak, ale pro predstavu o pripadnych zmenach to bohate staci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Jasne, realne krivky vypadaji jinak, ale pro predstavu o pripadnych zmenach to bohate staci. souhlasím, tak jsi to i myslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 V sobotu ked ukazovali na prime novu Fabiu s 1,2 motorom som si vsimol ze vobec nema na motore ten plastovy kryt kde je aj sanie ale ma tam vedla motora box kde je vzduchovy filter.Takze aj sanie je zmenene a tym lepsi priebeh Mk. Takze bude treba prerobit sanie a soft v Rj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronan Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Niekde na fore som cital, ze HTP 12V MR 2007 ma RJ 03E 906 023 D. Myslite, ze je to ta nova RJ s (novym alebo starym) softom ktora pojde aj do FII 51kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Z těch grafů je vidět, že při normální jízdě do třech tisíc ot. to bude zhruba stejné. To zlepšení nad 3000 bude znát hlavně při předjíždění. Nebude to tak rychle ztrácet dech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 5. Únor 2007 Sdílet Vloženo 5. Únor 2007 Vysvetlite mi niekto, čo je na 51 kW oproti 47 kW tak úžasné, že by to stálo aj za výmenu RJ? Prekonani magicke hranice 50kW ...neco jako tresk pri prekonani rychlosti zvuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Nejsem si jistý zda všechny "Škoda" servisi disponují kvalifikovanými lidmy. Raději by jsem se své ato svěřil někomu kdo se o too zajímá a dělá to s láskou, než servisu který ze mne jen saje prachy a v ničem nepopradí. Vyměnit díl podle návodu, dokáže každá zkušenější opice, ale řešit problém to už chce trochu QI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scheja Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Tak to by bylo supr sehnat tu RJ z nové a ještě ji chipnout!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Nezabudajte na hardwerovu zmenu toho sania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Neřekl bych, že nová FII bude lehčí než stará F1 - tipuju přibrání o takových 100 kg. Jak tak koukám na ty charakteristiky, tak asi přidali trochu na vstřiku paliva nad 3000 ot. (holt ten motor je už pár pátků starej a mohou si to dovolit), takže v kopci by to nemělo být tak dýchavičný (při stejné váze). Myslím, že po nárůstu hmotnosti to pojede stejně a žrát to bude zase o pár deci víc. Možná to bude o trochu hůř zrychlovat, ale nebojte se, 200 km/h s tím dáte taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 6. Únor 2007 Sdílet Vloženo 6. Únor 2007 Pokud vím měla by nová být dokonce o 5 kg lehčí. Ono ta stará je už těžká až dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. Únor 2007 Sdílet Vloženo 7. Únor 2007 Nezabudajte na hardwerovu zmenu toho sania. makov: To je otazka, takovou zmenu prodelal HTP 6V tusim pro MR2004, kdy prisel o horni kryt motoru. Tehdy to s krivkami neudelalo nic, alespon podle ofiko udaju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.