Přejít na obsah

staré a nové HTP 12V


Thor

Doporučené příspěvky

jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW :t

Je potřeba se někdy mrknout na měření ze stolice,,,zajetá 1.2 47KW má ve skutečnosti taky těch 55KW... :ph34r: dokonce se u tý nový 1.2 nezměnil ani krouťák, takže pravděpodobně půjde jen o optimalizaci mapy v řj, podobně jako ta úprava od cimbu... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

To jo, ale je rozdíl mít čipnuto přímo od výrobce, s vědomím, že to dělal někdo, kdo tomu rozumí a se zárukou a něco jiného to je mít čipnutý z garážový díly, kde o těch lidech nic nevíš a záruky nejsou (tím se nechci nikoho dotknout, ale spíš věřím fabrice s jejím zázemím, než malé firmě).

jestli do této kategorie počítáš Cimbu a Sportmotor, tak nevíš o kom píšeš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenže 51kW má každá 47kW a úprava bude podobná úpravě firem Cimbu ev. Sportmotor, si myslím, co jiného taky že?

Jenže každá 51kW bude mít oněch 51kW už syrová z výroby a po zajetí třeba 55kW :t

Je potřeba se někdy mrknout na měření ze stolice,,,zajetá 1.2 47KW má ve skutečnosti taky těch 55KW... :ph34r: dokonce se u tý nový 1.2 nezměnil ani krouťák, takže pravděpodobně půjde jen o optimalizaci mapy v řj, podobně jako ta úprava od cimbu... B)

A myslíš tedy, že rozdíl ve svezení s 1,2 47kW a 1,2 51kW bude znatelný i pro běžného uživatele nebo rozdíl nebude znatelný a je to jen hra s čísly? :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Prolozil jsem pro zajimavost charakteritiky, tak to sem postnu...

hezký, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že takto křivky ve finále nevypadají, jinak FII by měla mít lepší aerodynamiku a možná i o pár kg lehčí, takže pojede asi líp než FI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V sobotu ked ukazovali na prime novu Fabiu s 1,2 motorom som si vsimol ze vobec nema na motore ten plastovy kryt kde je aj sanie ale ma tam vedla motora box kde je vzduchovy filter.Takze aj sanie je zmenene a tym lepsi priebeh Mk.

Takze bude treba prerobit sanie a soft v Rj :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jistý zda všechny "Škoda" servisi disponují kvalifikovanými lidmy. Raději by jsem se své ato svěřil někomu kdo se o too zajímá a dělá to s láskou, než servisu který ze mne jen saje prachy a v ničem nepopradí. Vyměnit díl podle návodu, dokáže každá zkušenější opice, ale řešit problém to už chce trochu QI. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neřekl bych, že nová FII bude lehčí než stará F1 - tipuju přibrání o takových 100 kg.

Jak tak koukám na ty charakteristiky, tak asi přidali trochu na vstřiku paliva nad 3000 ot. (holt ten motor je už pár pátků starej a mohou si to dovolit), takže v kopci by to nemělo být tak dýchavičný (při stejné váze).

Myslím, že po nárůstu hmotnosti to pojede stejně a žrát to bude zase o pár deci víc. Možná to bude o trochu hůř zrychlovat, ale nebojte se, 200 km/h s tím dáte taky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...