Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,mám Octavii 1.6 74kw r.v.1998 a objevil se mi tento problém.Při dojiždění se mi samovolně zvednou otáčky.Z volnoběhu vyběhnou až na 3tis. kde zůstanou vyset a jediná možnost jak je dostat dolů je vypnout auto.Stalo se mi to zatim 2x.Poprvé sem to vypnul a po dlouhym točení nastartoval ale včera sem to už nenastartoval,motor točil,zdá se že měl snahu i chytit ale nenaskočíl.Jako by se uchlastal?Když mi to udělalo vcera tak sem to pustil z kopce a pak to chytlo ale motor zase na 3tis. a kleslo to až po tom co jsem ručně pohnul škrtící klapkou.Zatim se mi to stalo 2x a ujel sem mezitím 200km se snad 15 starty a uplně bez problému.Mám tam rok starou lambdu,vyčištěný váhy a i ta klapka je vyčištěná,nastavená a nezdá se mi že zůstala vyset.Kontroloval sem hadice ale nezdá se že by to sálo někde falešně.Nemá někdo podobnou zkušenost???Díky za každej nápad.

A co kdyby jsi to prvně napích nebo nechal napíchnout na Vag???Máme tady zase hádat a jeden přes druhého psát,že to bude klapou,lambdou,že to někde saje falešný luft a podobně?od toho je diag.,aby trošku vedla

Chce to začít u VAG jak píše Cosby.

Jestli nemáš VAG ani neznáš nikoho kdo má, tak napiš odkud jsi a určitě se s někým domluvíš kdo bydlí poblíž a přečte ti autíčko. Je nás tady plno! -_-

Mám úplně stejný problém jako tafi (teda mne to vyskoci nekdy i na 4 000 otacek).......Skoda octavia 1,6 74 kw RV 2000 / 8 mesic....je nekdo kdo by dokazal napichnout auto na VAG ze Zlina a zlinska a pripadne zjistit co s tim dal?

Otacky na 4000 mi litaly pri vadnym snimaci otacek a dire ve vlnovci, zaroven

  • Autor

Tak sem byl na diagnostice a naběhlo mi tam tohle.

020A Teplotní snímač chladící kapaliny - Přerušení/ zkrat na plus

0219 Regulace lambda na min. výchilce

Když sme otestovali samotnou lambdu tak fungovala normálně,myslíte že je to tím teplotním snímačem? :angry:

Tak sem byl na diagnostice a naběhlo mi tam tohle.

020A Teplotní snímač chladící kapaliny - Přerušení/ zkrat na plus

0219 Regulace lambda na min. výchilce

Když sme otestovali samotnou lambdu tak fungovala normálně,myslíte že je to tím teplotním snímačem? :angry:

Neres, vymen, budes mit pokoj, taky jsem ho musel vymenit, zas tak draha vec to neni, aspon budes mit klid :palec2:

Jedině VAG, nemá cenu laborovat, když je to tak jednoduchý...Taky jsem měnil čidlo teploty chl. kapaliny, přesně stejná závada( cca 600,-) a je po problému. Jinak jsou tam dvě varianty, modré a černé, takže je dobrý koupit to podle toho starýho

Mám úplně stejný problém jako tafi (teda mne to vyskoci nekdy i na 4 000 otacek).......Skoda octavia 1,6 74 kw RV 2000 / 8 mesic....je nekdo kdo by dokazal napichnout auto na VAG ze Zlina a zlinska a pripadne zjistit co s tim dal?

Prostějov, ale to máš celkem daleko. Třeba se ti ozve někdo blíž Zlína.

Na 98% čidlo teploty. Měl jsem stejný problém na stejném typu motoru.Buď nešlo nastartovat, pak zase otáčky na 4000....Po výměně čidla okamžitě po problémech.

  • Autor

Smazal sem ty chyby a jestli to udělá zase tak to načtu a pokud tam bude zase čidlo tak ho vyměním.Dikec všem za reakce

Teda pánové, kokám že tu jsou samí boháči. Proč měnit hned čidlo když může být závada jen v kabeláži.

Jinak VAG není všemocný a neřekne vám mnohdy přesnou závadu, řekne jen to že od toho a toho snímače dostal takovou a takovou informaci. Řídící jednotka motoru sleduje jen některé systémy a podle informací které dostává pak sama i vyhodnocuje. Ale bacha na to, mnohdy je informace zavádějící. To by pak mohly v servisech dělat vopice a měnit jen to co jim nějaká diagnostika napsala že je špatné.

No v origo servisech to VELMI casto do tech opic nema daleko. Viz moje tema "Je to lambdou?" nebo tvrzeni, ze mi u moji 1,6 hvizda turbo a podobne :)

Dnes jsem byl u kamoša na VAGU, cukání a chcípání motoru, dušení za jízdy, mám 1,6 55kw, a VAG ukázal chybu na čidle teploty.Kamoš řekl vyměnit a bude to OK.Chci se zeptat, je tohle ono:

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/059-919501a

Dneska (včera) já byl taky s cukáním motoru v servisu a na VAG. ....Na základě doporučení tady a z jiných for jsem nechal vymenit teplotni cidlo. Výměna provedena a otáčky furt na volnoběh skáčou mezi 1000 - 1300 a když poskakuju po městě stále je spotřeba mezi 20 - 25 l/100...... takže mne to nepomohlo a vypadá to že budu muset vyměnit klapku. což je prý částka 10 - 15 tis kč :angry:

  • 2 týdny později...

Zdravim vsechny odborniky a prosím o zodpovezeni 3 dotazu:

V servisu mne diagnostikovali spatnou skrtici klapku, jeji vymena stoji dle jejich cenovky 12 -14 tis kč.

Proto se ptám:

- Jaký je poměr dané ceny mezi cenou náhradních dílů x práci v servisu?

- Jedná se mi o to - kdybych si sehnal náhradní díl levneji, kolik si muzou uctovat za praci? (zcela jednoduse - vymeni se to behem hodiny, nebo musi vytahovat cely motor a ...)

- je mozno koupit klapku na vrakovisti a ma cenu nad tim uvazovat?

mate-li zkusenosti s danym problem a znateli nejake odpovedi - diky za vase reakce.

pekne vanoce

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.