Přejít na obsah

Hadzim

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Hadzim

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Hadzim

    Škrtící klapka

    Collins hlavně že tomu věříš a víra tvá tě uzdraví. Jinak klapka se zasírá i od toho jak motor střílí do sání. A to to nemusíš ani slyšet. Jinak odvod odvětrání kliky pod motor je skvělá věc, ale motor tak trochu s těmi spalinami počítá a může ti to začít dělat i potíže. i když třeba až v době kdy ti motor bude do skříně foukat víc než je zdrávo.
  2. No viděl bych to asi takhle. Je podle mne lepší nastartovat motor a pak jít oškrabat okna. motor se sice téměř neohřeje, tedy jen o pár stupňů ale každý stupeň je dobrý. Zvýšené opotřebení motoru by mne až tak moc netrápilo. Vždyť to auto nemám navěky. Ale ten okamžitý komfort je pro mne důležitější. Ono totiž, jestli s motorem najezdim 500 000 km nebo jenom 450 000 km protože jsem zastudena nechával běžet motor na volnoběh a škrabal okna je mi vlastně úplně fuk.
  3. Co to plácáš? Jak se RS může zahrabat? Záleží na tom jakej máš motor a ne jestli je to RS nebo třeba GLX? A do Fabií se 1,8 Turbo nedávalo protože je Fábka mnohem lehčí než Octa. Dyk by ses s takovym autem zabil.
  4. O čištění přepadové nádobky si přečti fórum, je to tu někde popsaný, tuším Tomáš to čistí ředidlem, jinak pokud ti uniká kapalina, určitě najdeš místo kde to teče a pak budeš postupovat podle toho jaký díl je vadný. Pokud je to chladič, ten se dá opravit, pokud je to hadice, ta se dá vyměnit ale pozor, může to být i vadné víčko nádobky, to musí udržet určitý tlak, jinak si okruh sám vyhazuje kapalinu a ty to svádíš pak na únik.
  5. Hadzim

    Světla

    To je ten sklon seřízení, jako 12 stupňů a 10 stupňů podle staré normy.
  6. Záleží na kvalitě servisu, ale měl by to dělat každej servis co dělá motory. Jinak pokud máš nějakej osciloskop kterej ti může vytáhnout data do kompu a zvládá napětí do 1,5 V tak si to můžeš dělat i sám. Důležitý je vědět co tam máš najít a vidět. Ale to je asi do jiný diskuse. Prostě spodní hranice kmitání lambdy by měla být asi 200 mV a horní cca 650 mV. To je aspoň u Škodovek, jiný auta to můžou mít i jinak. Jinak nech si vytisknout graf lambdy ať máš jistotu že to opravdu měřily.
  7. Makov - dobrá rada, ale už sem viděl čidlo které na živých datech bylo normální ale v osciloskopu ten signál byl přerušovanej. Moc pěknej chyták Ten špatnej start může být zapříčiněn sníženým tlakem paliva na vstřikách. Palivové čerpadlo po tak krátké chvíly nedoplní tlak v trubici a přetlakovej ventil pusatil tlak pryč. Ale může to bejt i mnoho dalších věcí, musí se hledat a postupně vylučovat.
  8. No tak zapomeňme na diagnózu automatického sytiče. Teda kdo ho na tom motoru najde má u mne basu piv. Jinak diagnostika nic nesimuluje, oni ti pouze vyčetly paměť závad řídící jednotky. A ta může být prázdná a přesto může být na motoru závada. Řekl bych že teď přichází na řadu osciloskop. Pokud znáš někoho kdo ho má, nech si to čidlo teploty motoru proměřit. Od studeného motoru až po zahřátý. Studený motor má cca 2000 až 3000 ohmů odpor čidla, ohřátý pak 200 až 300. A musí pěkně plynule ten odpor klesat bez žádných skoků. Jinak napětí na tom snímači je 5V, ne 12V. 12V je pro čidlo budíku.
  9. No nebejt to čidlem, má dávno motor zadřenej
  10. No jábych nehodnotil vadnou lambdasondu podle toho jak se chová auto. Raději si nech lambdu změřit osciloskopem a hned víš na čem jsi. Sníženej výkon motoru pozná asi málokdo, nějaké poškubávání zastudena může mít tisíc a jeden důvod a počítej že lambda je za asi 2000 Kč. Každopádně je nesmysl ji hned měnit když jsem si to neozkoušel.
  11. Dobré vysvětlení Pavle, omlouvám se, konečně jsem pochopil tvůj první přízpěvek. Jinak "přečipování" motoru samozřejmě může pomoci, ale komu z Vás motor kolísal na volnoběh když bylo auto nevé nebo kdo měl díru v plynu u nového auta? Takže "přečipování" samotné asi nepomůže, ne? Jinak hledal bych chybu asi na sání ale to je na zkoumání motoru už asi s osciloskopem a hodně přesnym.
  12. Hadzim

    Žhavení

    Pure by měl spíš říct že to jak dlouho motor žhaví a to jak dlouho svítí kontrolka žhavení jsou dvě rozdílné věci.
  13. Zdravim, je pěkný že jsi prošel dost věcí. Skus někde změřit tlak paliva ve vstřikovací trubici a výkon čerpadla. Může to bejt jen špatně natlačený palivo a pak motor jede blbě. Nebo čerpadlo není schopné doplňovat trubici dost rychle a zase to jede blbě. Jo a když jsi čistil tu klapku, dělal jsi taky adaptační hodnoty?
  14. Teda pánové, kokám že tu jsou samí boháči. Proč měnit hned čidlo když může být závada jen v kabeláži. Jinak VAG není všemocný a neřekne vám mnohdy přesnou závadu, řekne jen to že od toho a toho snímače dostal takovou a takovou informaci. Řídící jednotka motoru sleduje jen některé systémy a podle informací které dostává pak sama i vyhodnocuje. Ale bacha na to, mnohdy je informace zavádějící. To by pak mohly v servisech dělat vopice a měnit jen to co jim nějaká diagnostika napsala že je špatné.
  15. Tak teď sem se docela dobře pobavil. Pavle, na tohle všechno o lambdasondě a dalších věcech jako běh motoru na 3 válce jsi přišel sám nebo ti to někdo poradil? Jinak vyčištění klapky může pomoci ale musí se to dodělat až do konce. Nepomůže jen vyčistit klapku ale zároveň říct řídící jednotce že jsme tu klapku vyčistily. Tyhle motory jsou učenlivý ale samy ještě nepoznaj že jsme jim chtěli opravou pomoci. Ale jak tady někdo zmínil, je dobré si skontrolovat těsnost sacího potrubí, přisávání falešného vzduchu je pěkná sviňárna. PS: Pavle 1,2 Fabia je snad tříválec tak kolik válců by mělo pracovat když se ti uklepal kablík? 4?
×
×
  • Vytvořit nový...