snicel96 Vloženo 29. Březen 2023 Sdílet Vloženo 29. Březen 2023 Ahojte idem skúsiť sem či sa niekto s niečim podobným nestretol. Mám fabku 1.2tsi, r.v2015, nabehané 118k km. CCA 2000km dozadu mi motorom začalo trhať/cukať pri držaní otáčok od 1800-2000 na všetkých prevodových stupňov okrem 6stky, tam to cítiť nie je. Je cítiť cuknutie aj ked auto nechám ísť na zotrvačnosť pri zaradenej rýchlosti a nasledom pridaní plynu. Pri volnobežných otáčkach je tiež citiť nepravidelne trhanie motora . Ako to začalo na aute robiť tak som dal vymeniť rozvody, sviečky, olej a filtre. Nepomohlo. Diagnostika chybu neukazuje. Mechanik povedal, že je zbytočné tam meniť všetko možné a nakoniec to bude nejaká somarina za 20€ http://forum.autoskodaklub.sk/images/smilies/new_icon_e_biggrin.gif -ak sa s niečim podobným niekto stretol budem rád za každú radu http://forum.autoskodaklub.sk/images/smilies/new_icon_e_smile.gif Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ort Vloženo 29. Březen 2023 Sdílet Vloženo 29. Březen 2023 Každých 60K kilometrů je interval výměny svíček, ty bych zkusil jako nejlevnější variantu. Jestli jezdíš hodně na spotřebu, budou zakarbonované. Určitě sem dej taky nějaký výpis z diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 29. Březen 2023 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2023 (editace) před 34 minutami, Ort napsal: Každých 60K kilometrů je interval výměny svíček, ty bych zkusil jako nejlevnější variantu. Jestli jezdíš hodně na spotřebu, budou zakarbonované. Určitě sem dej taky nějaký výpis z diagnostiky. auto som kupil ked malo nabehané 114 000km, rozvody a sviečky som menil pri 116k ´, na spotrebu nejazdím, dal som aj do nadrže na prečistenie palivového systému. tankujem len premiový benzín na OMV. Ked idem po dialnici tak valím 140km/ stále. Editováno: 29. Březen 2023, autor: snicel96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 29. Březen 2023 Sdílet Vloženo 29. Březen 2023 V diagnostice se podívat na měřené hodnoty, konkrétně výpadky zapalování na jednotlivých válcích. Osobně bych to tipoval na zapalovací modul nebo moduly, jako další je možné, že je motor zakarbonován (ne svíčky, ale sání a sací ventily), jelikož tyto motory na to trpí. A to zím spíš, pokud s tím předchozí majitel jezdil klobouka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 18. Červenec 2023 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2023 Ahojte, len píšem dodatok. Auto som skúsil dať do druhého servisu kde tiež nevedeli čo stým, kedže diagnostika nič neukauje tak som to skúsil dať do original servisu škoda. Tam zavadu nezistili :D. Takže mám čakať kým sa to prejaví. Len tolko. Ďalej to už nebudem riešiť .. ak sa niečo zmení napíšem sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 22. Listopad 2023 Autor Sdílet Vloženo 22. Listopad 2023 Ahojte, pridávam nové info... dal som to už do 4tého servisu kde mi rozobrali komplet motor, merali hodnoty a všetko okolo toho a prišlo sa na to, že vynechava zapalovanie na všetky valce, nie pravidelne, riadiaca jednotka nezaznamená žiadnu chybu len proste občas to vypadne a preto to tak začne cukať. Sviečky, cievky, kable všetko OK. Riadiaca jednotka je tiež OK, nikto nevie dalej že čo s tým je . Takže vlastne stále som tam kde som bol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlas Vloženo 2. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2023 (editace) Ahoj. Mám Fabii 1.2TSI 81 kw, taky z roku 2015 a dělá mi to samé. Koupil jsem ji s najetými 35.000 km, teď mám najeto 100.000 a dělala a dělá to pořát. Ale u mě je to ještě trochu složitější. Nedělá to vždycky. Cuká to a škube při cca 1800 až 2000 otáčkách. Ale jen asi prvních patnáct minut jízdy nezahřátého motoru. A to, že to bude dělat poznám podle toho, že je potřeba v tu dobu větší silou mačkat brzdový pedál. Proto jsem předpokládal závadu někde v podtlaku posilovače. Podtlaková hadice je v pořádku. Ale stejně jako u tebe se to projevuje výpadky zapalování. Je mi divný, že by zapalování souviselo s brzdami, ale vždy se děje oboje zároveň. Občas se stane, že nasednu do auta, to i studený normálně brzdí a pak se nic nenormálního neděje a necuká nic. Měl jsem to v servisu škoda a tam se závada neprojevila. Proto čekám, jak tady dopadneš, abych věděl, čím to třeba může být. Editováno: 2. Prosinec 2023, autor: pavlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DoubleG Vloženo 2. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2023 Zaujímavá spojitosť s tými brzdami. Mám podobný kúsok 6/2015 ale DSG, celkovo riešim teraz zvláštne správanie bŕzd, ktoré občas fungujú ako keby bez posilňovača. A raz sa mi po studenom štarte podarilo navodiť výpadky zapaľovania, stačilo mi párkrát rýchlejšie prešlapnúť brzdový pedál. Inak neevidujem žiadne cukanie v spomínaných otáčkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 3. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Jediné co tyto dvě věci spojuje je elektrika, čili bych se zkusil podívat na to - stav baterky, dobíjení, kostřící body. Zkusit sledovat napětí když se to projeví, jestli tam není nějaké zakolísání. V měřených hodnotách na diag by to mělo být hezky vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 3. Prosinec 2023 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2023 Batériu som kupoval novú minulý týždeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlas Vloženo 10. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2023 Baterii jsem měnil taky nedávno, dělá to pořád. Protože je to cukání přesně v otáčkách blízkých rozjezdovým, potom když ráno chytnu hned u baráku kolonu, pak několik kilometrů poskakuju, jako když se učím řídit. Možnost, jak to obejít je přidat výrazně víc plynu, pak se dostanu nad pásmu otáček, kde to už necuká, ale zase mám pocit, že ničím spojku. Jestli jsem se dobře díval, tak tenhle motor nemá vývěvu pro posilovač, podtlak je připojený do sání. Proto nepředpokládám aspoň u sebe závadu v elektrice. Svíčky jsem měnil, to nepomohlo. Cuká to zhruba každou třetí jízdu, vždycky asi 15 minut. Když jedu do servisu, nedělá to nic. Jako naschvál. Diagnostika chybu nehlásí. Sám jsem zvědavý, jestli snicel96 na něco přijde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 10. Prosinec 2023 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2023 Ja som pomenil všetko čo som vedel, v servise mu rozobrali skoro cely motoro, sanie merali hodnoty a všetko je OK 😃 nikto nevie prísť na chybu ja už to nebudem riešiť stalo ma to veľa peňazí aj času . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nicco Vloženo 3. Říjen 2024 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2024 Vaculik ma nove video o 1.5tsi evo2 priamo s vyvojarom Skody a hovori tam o spojitosti brzd a priamovstrekovych motoroch, ze tieto starsie tsi motory maju problem v niektorych situaciach vytvorit podtlak v sani pre posilovac brzd a musi sa to nepekne riesit v mapach motora. Mozno je to co sa deje vam. Ak to robia iba 2015, tak mozno pomoze update riadiacej jednotky, v Skode by som sa opytal ci im vyskoci na diagu novsia verzia alebo mozno mali neskorsie rocniky aj nejaky iny HW, alebo je to uplne zla stopa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snicel96 Vloženo 3. Říjen 2024 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2024 Je tam najnovši soft..., a trha motorom pri jazde , kedy je podtlak najvačší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janysek Vloženo 11. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2024 Vyřešil teda někdo tuto závadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.