Eddie Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Ahojte, dnes som si pytal olejovy filter a dali mi iba vlozku... Tak teraz som trocha neisty ci to je to co potrebujem do mojej fabky. Este by ma zaujimalo ci na skrutke do olejovej vani je ta podlozka (resp. tesnenie) z kovu alebo z nejakého ineho materialu, napr. guma? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zattrix Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 ano to je presne co potrebujes. vysroubujes tu plastovou vec nad alternatorem. z toho sundas stary filtr a gumicku. misto toho tam das novy filtr a gumicku co mas v tom baleni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 je doplním, budeš potřebovat ořech 36 a ráčnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie Vloženo 14. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 (editace) Dik chalani, este by ma zaujimalo to tesnenie alebo podlozka na tej skrutke. Problem je ze som to kupoval v neorigo Skoda servise a nie celkom som presvedceni ze ten predajca vedel co vlastne predáva. Editováno: 14. Prosinec 2006, autor: Eddie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 měděný kroužek, ten ale netřeba měnit, sám jsem ještě neměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2006 Mann filtry jsou jedny z nejlepších koupil jsi dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie Vloženo 15. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 měděný kroužek, ten ale netřeba měnit, sám jsem ještě neměnil Ja som kupoval skrutku za 84 SK, co je dost vela, ale ta podlozka nevyzera ze by bola medena. Pripada mi ako keby bola z toho isteho materialu ako skrutka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie Vloženo 15. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 Obr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 Asi bude hliníková, zkrátka něakej matiriál, co se při utažení žvejkne a rozplácne aby to těsnilo. Jinak když budete dácat měděné těsnění tak musí být ohebné rukou, ty tvrdý nevyžíhaný jsou na nic. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vog Vloženo 15. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2006 Pozor pri vymiene vlozky! Kapky oleje nesmi se dostat do alternatoru . Na 80 % se on poskodi. Vog Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gloomik Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 S tím poškozením alternátoru to myslíš vážně? Dnes jsem měnil poprvé olej v HTP a pár kapek se mi do alternátoru dostalo. Najel jsem na to teprve 2km, takže mám to tak nechat nebo něčím prostříkat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 nepoškodí se ti hned, ale dávej si na to pozor, páč na olej se nalepí prach a pak se ti rychleji vydře ta měděná vrstva na komutátoru kam doléhají uhlíky a přestane to dobíjet, jako se to stalo mně, asi 2x, nebo 3x mi prolínal olej přes o kroužek na tom plastovém cylindru a letos v lednu mi to při nějakých najetých 230t km přestalo dobíjet a musel jsem vzít z vrakálu z Póla jiný altík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gloomik Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 A nějakým čističem by to nepomohlo prostříkat? Zase do toho nechci valit třeba čistič brz, abych to nepodělal ještě více. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 jo můžeš, mi to také dělali jako takovou poslední záchranu, jinak takto to vypadalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Dnes jsem měnil poprvé olej v HTP a pár kapek se mi do alternátoru dostalo. stačí,ak to pri výmene filtra vyšróbuješ to viečko len na úroveň tej tesniacej gumičky,chvíločku počkáš,aby olej z filtra stiekol a môžeš to vybrať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gloomik Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 No asi se na to vyprdnu. Ještě jsem na to koukal a vypadá to, že ten olej je jen na zevnějšku a že dovnitř se nedostal, každopádně děkuji. Libero: Díky za radu, teď už to vím taky. :-D Teď ještě řeším, jak vyčistit prostor pod plastem pod stěrači, pač mi bylo řečeno, že byla na podlaze u spolujezdce loužička, v autě bylo vlhko a když jsem vytáhl kabinový filtr, který je pod palubkou u spolujezdce, tak se na mě vyvalila hromada listí, navíc ve ventilátoru jde slyšet, že asi taky něco bude a beztak odtokové kanálky pod tím plastem pod stěrači budou totálně zasrané, protože auto se parkuje stále pod stromy, Ale ty cvočky ne a ne povolit, tak musím vyrobit nějaké páčidlo, ale to už je na jiné téma. :-D Auto je rodičů a otci údržba nic neříká. Prostě jen sednout a jezdit. Nu a dostat se ke vzduchovému filtru byla taky celkem maturita :-D Tak ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.