Přejít na obsah

Kolik jste ujeli po rozsvícení dojezdu 0 km?


Bubaq

Kolik jste ujeli po rozsvícení dojezdu 0 km?  

35 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Můj "rekord" je zatím mrzkých necelých 10 km poměrně výraznou ekojízdou. Nechce se mi to úplně pokoušet, hlavně díky nejasným informacím o velikosti nádrže v OIV. Vše nasvědčuje tomu, že má 50l. Ale jaká je rezerva po rozsvícení dojezdu 0 km? U OIII to bylo spolehlivě 20-30 km, 40 km v případě výrazné ekojízdy po rovině.

 

Je na tom OIV podobně? Jakou máte zkušenost?

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snažil sem se dojet k ONU a po ujetí cca 15km na nulu sem vyměkl a natankoval 5l benzínu u jiné benzinky (vím, jsem magor...). Co je zvláštní, že dojezd po natankování těchhle pěti litrů svítil furt nula (při výrazné ekojízdě ujedeš na 5l klíďo i stovku)... Tak nějak nevím, jak tomu věřit..:)  

Editováno: , autor: robin1976
písmena, překlepy...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zaujímavé čítať tie dojazdy na nule, ale asi by sa hodilo doplniť aj motorizáciu, prípadne profil trate/štýl jazdy na nulu.
Je iné jazdiť s 2.0 TSI a pohonom 4x4 na diaľnici normálnym diaľničným tempom alebo pohybovať sa v mestskej premávke a zase niečo iné jazdiť s 85 kW 2.0 TDI po okresnej ceste ľahkou nohou. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 5 týdny později...
On 12/28/2024 at 8:13 AM, dettektorr said:

Na 03 FL jsem ujel lehce Pres 70. Na O4 zatím max cca 50. Oboje 2,0tdi 110kW DSG. Ukazatel dojezdu je nastaven pro idioty. Za mě by bylo fakt lepší dojezd 0 znamená zdechne motor. Takhle má člověk zbytečnou rezervu.

Ono mať nejakú rezervu nie je od veci, lebo môžeš to mať síce vypočítané, že dorazíš na čerpaciu stanicu, ale môže sa stať, že majú zatvorené, alebo po ceste niekde ostaneš trčať v zápche. Ak by to bolo ako píšeš, tak by to v globále veľmi zle dopadlo, lebo pravidelne by niekto ostal stáť bez PHM. V prípade naftových motorov by to znamenalo odťah a opravu, v prípade benzínových minimálne príjazd nejakej asistenčnej služby. Okrem toho ak je v nádrži naozaj málo paliva a auto je naklonené v tom nesprávnom uhle, môže sa stať, že čerpadlo už nebude vedieť nasať palivo. V minulosti mali podobný problém BMW ak sa dobre pamätám E39. Ak si mal málo paliva a to málo ostalo na druhej strane nádrže za kardanom, tak si ostal stáť, aj keď v nádrži ešte palivo reálne bolo.
Ja osobne som skôr za to, aby v manuáloch bolo jasne komunikované, že keď auto ukazuje 0 km dojazd, vtedy ešte v nádrži ostáva X litrov paliva. Kto chce, môže s tým počítať a bežný motorista zase neostane nikde visieť kvôli tomu, že mu tá nula naskočila skôr. Okrem toho by bolo dobré, keby posledných 100 km dojazdu neubúdalo tempom cca. 10 km za 7 km jazdy, ale toto robia výrobcovia tiež zámerne ako ochranu blbého spotrebiteľa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já rezevvu vůbec neřeším, vlastně jsem ještě neviděl jak svítí kontrolka. Mám zažito, že když se blíží dojezd k +-200 km tak doberu do plné nádrže a neřeším tak úvahu o problému, že bych někde zůstal viset, nebo cokoli nepříjemného spojeného s nedostatkem paliva. A to jak v létě tak jednoznačně v zimě.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...