Publikováno Květen 31, 20232 r Pánové zdravím, hledal jsem v lupě a nic podobného jsem nenašel, navíc si nejsem jistý, že to postuji do správného dredu, ale k věci. Máme mimo jiné ve firmě dva Superby 3 TSI 2.0 206kw DSG, jeden je 2018 a druhý 2020. Pod firmou máme podzemní garáže a již se stalo mě i kolegovi, že v bodě zlomu, kdy už se najíždí na rovnou podlahu se jak moje, tak kolegovo auto už párkrát jakoby "kouslo", zastavení bych přirovnal, jako kdybych při velmi pomalé jízdě dal řadičku do polohy P. Navíc se na maxidotu objeví velká červená ikona vozu s čárama kolem předku. Podotýkám, že do garáží vjíždíme cca 6x každý den a mě se to stalo 2x, kolegovi 3x. Nic méně, vzhledem k tomu, že je to nepředvídatelné a velmi neepříjemné, pátrám po tom, co to může způsobit. Napadá mě, že nějaké čidlo náklonu nebo něco podobného? Pokud by tomu tak bylo, proč to udělá jen semtam a náhodně. Při vjezdu já i kolega jedeme velmi pomalou rychlostí, v cestě nic nezavazí, vjezd je dostaečně široký a z hladkého betonu. Navíc ten "zlom" není nijak velký. Děkuji za případné názory a rady. Upraveno Květen 31, 20232 r od scorpiczech
Květen 31, 20232 r Nebude to Front Assist? Když jsem měl ještě Scalu, tak mi občas přibrzdil, protože zaznamenal strop garáží. V Superbu se mi to ještě nestalo.
Květen 31, 20232 r Autor Jako kdyby jen přibrzdil, tak by to ani nevadilo, ale tohle blokne auto skoro na fleku na chvíli. A jak jsem psal, náhodně při skoro totožném každodenní několikanásobném sjezdu do podzemek.
Květen 31, 20232 r Jestli tam mas tuhle ikonu tak je to front assist... nejaka interference od podlahy nebo stropu...
Červen 1, 20232 r Autor Ano, je to tahle ikona. Děkuju za vysvětlení, jen nevíme, co přesně tu interferenci způsobuje nebo čeho se vyvarovat. Ale alespoň, že je jasné, odkud vítr vane :-)
Červen 1, 20232 r Je to manevrovaci brzdeni, detekuji to parkovaci senzory. Lze vypnout, takovy ten kuzel.
Červen 1, 20232 r Určite to bude Front Assist. Mne sa už stalo, že to núdzovo zbrzdilo, akurát nie pri vjazde do garáže, ale pri výjazde, ale tesne pred bodom kde je zlom a začína stúpanie + je tam aj taký cca. 1-2 cm vysoký schodík. Doma v podzemnej garáži tento problém nemám, tam je síce rampa oveľa strmšia, ale nezačína ostro, takže to je pravdepodobne v rámci nejakých limitov ktoré ešte Front Assistu nevadia.
Červen 2, 20232 r Front assist to urcite neni, je to tu uz posano, vcetne manualu. Navic se to uplne stejne chova dozadu. Upraveno Červen 2, 20232 r od Stanson
Červen 2, 20232 r před 18 hodinami, e1. napsal: Určite to bude Front Assist. Mne sa už stalo, že to núdzovo zbrzdilo, akurát nie pri vjazde do garáže, ale pri výjazde, ale tesne pred bodom kde je zlom a začína stúpanie + je tam aj taký cca. 1-2 cm vysoký schodík. Doma v podzemnej garáži tento problém nemám, tam je síce rampa oveľa strmšia, ale nezačína ostro, takže to je pravdepodobne v rámci nejakých limitov ktoré ešte Front Assistu nevadia. Podmínky funkce FA ✓ Aktivované ASR. ✓ Rychlost jízdy je vyšší než 5 km/h Pokud jedeš rychleji než 5km/h, potom ano. Pokud se auto jen pomalu posouvá, nemůže se jednat o FA. Manévrovací brždění zase funguje do 8km/h.
Červen 2, 20232 r Kdyz to ukazuje symbol FA, tak to je FA. Manevrovaci brzdeni takovy symbol na budicich neukazuje. Upraveno Červen 2, 20232 r od miziov
Červen 2, 20232 r 1 hour ago, Martab said: Podmínky funkce FA ✓ Aktivované ASR. ✓ Rychlost jízdy je vyšší než 5 km/h Pokud jedeš rychleji než 5km/h, potom ano. Pokud se auto jen pomalu posouvá, nemůže se jednat o FA. Manévrovací brždění zase funguje do 8km/h. Neviem ako rýchlo som išiel ale bol som rozbehnutý na otvorenú garážovú bránu, tak to bolo určite viac ako 5 km/h a pravdepodobne aj viac ako 8 km/h. Každopádne podľa toho čo píšeš, najbezpečnejšie je jazdiť rýchlosťou od 5 do 8 km/h. 😎
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.