Leonin Vloženo 16. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2006 (editace) Pani mistři jak se projevuje že mam špatnou lambda sondu?jak se potom auto chova?a jaka je cena nove LAMBDY? Editováno: 17. Prosinec 2006, autor: Leonin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 Pani mistři jak se projevuje že mam špatnou lambda sondu?jak se potom auto chova? O neco vetsi spotreba a rozsviti se ti kontrolka motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 inak este k tomu moze byt znizeny vykon motora. citis ze auto zle taha. to ma za nasledok ze lambda dava riadiacej jednotke zle udaje a jednotka robi blbu zmes motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 Anebo tě to škube když je motor studenej, prvních cca 20 vteřin než se zahřeje drobet výfukové plyny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 pokud máš v háji lambda sondu - máš velký problém. Za prvé, a to je asi nejhorší, riskuješ poškození katalyzátoru - lambda se dá při troše štěstí odpojit (nasimulovat), ale pak nějak to už nerozchodí katalyzátor a ty to pak nerozchodíš na emisích. Za druhé, motor se přepíná do nouzového režimu - takže to buď nějede, aby byl chráněnej katalyzátor, nebo to jede, ale v režimech úplně mimo a pak si to dělá, co chce, resp. to žere jako prokoplé (a co na to katalyzátor, je snad jasné) Jo, a může ti svítit ta kontrolka na palubovce, co značí chyby motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 pokud máš v háji lambda sondu - máš velký problém.Za prvé, a to je asi nejhorší, riskuješ poškození katalyzátoru - lambda se dá při troše štěstí odpojit (nasimulovat), ale pak nějak to už nerozchodí katalyzátor a ty to pak nerozchodíš na emisích. Za druhé, motor se přepíná do nouzového režimu - takže to buď nějede, aby byl chráněnej katalyzátor, nebo to jede, ale v režimech úplně mimo a pak si to dělá, co chce, resp. to žere jako prokoplé (a co na to katalyzátor, je snad jasné) Jo, a může ti svítit ta kontrolka na palubovce, co značí chyby motoru. Moze alebo musi svietit?Presne tieto priznaky obcas mavam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Kontrolka by se měla rozsvěcet když se uloží do paměti trvalá závada, tedy závada která je delší než 3 sekundy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 No, měla by svítit, že ? Jenže ona svítit může - třeba je jenom voda v konektoru a ten má občas zkrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Říkám by se měla, o tom, že občas problikne a zhasne je věc druhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadzim Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 No jábych nehodnotil vadnou lambdasondu podle toho jak se chová auto. Raději si nech lambdu změřit osciloskopem a hned víš na čem jsi. Sníženej výkon motoru pozná asi málokdo, nějaké poškubávání zastudena může mít tisíc a jeden důvod a počítej že lambda je za asi 2000 Kč. Každopádně je nesmysl ji hned měnit když jsem si to neozkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 No jábych nehodnotil vadnou lambdasondu podle toho jak se chová auto. Raději si nech lambdu změřit osciloskopem a hned víš na čem jsi. Sníženej výkon motoru pozná asi málokdo, nějaké poškubávání zastudena může mít tisíc a jeden důvod a počítej že lambda je za asi 2000 Kč. Každopádně je nesmysl ji hned měnit když jsem si to neozkoušel. A kde tieto merania osciloskopom vykonavaju?Je to bezny ukon servisu alebo su na to specializovane servisi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 A nejlepší na tom je, že dost fábií už má sondy dvě, takže se musí zjistit, která z nich je ta vadná a cena je tak 2000 až 4000,-, podle typu,,samozřejmě v kopii bude levnější.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadzim Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Záleží na kvalitě servisu, ale měl by to dělat každej servis co dělá motory. Jinak pokud máš nějakej osciloskop kterej ti může vytáhnout data do kompu a zvládá napětí do 1,5 V tak si to můžeš dělat i sám. Důležitý je vědět co tam máš najít a vidět. Ale to je asi do jiný diskuse. Prostě spodní hranice kmitání lambdy by měla být asi 200 mV a horní cca 650 mV. To je aspoň u Škodovek, jiný auta to můžou mít i jinak. Jinak nech si vytisknout graf lambdy ať máš jistotu že to opravdu měřily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 A nejlepší na tom je, že dost fábií už má sondy dvě, takže se musí zjistit, která z nich je ta vadná a cena je tak 2000 až 4000,-, podle typu,,samozřejmě v kopii bude levnější.. Dnes som to mal na zdvihaku a prezeral cele vyfukove potrubie a nasiel som iba jednu sondu.Tak by ma zaujimalo ,ci je to normalne u tychto starsich rocnikov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 (editace) Je to možné. I když mám dojem, že MPI má už od začátku dvě. Jedna sonda je před a druhá za katalyzátorem. Jinak nevím jak u ostatních motorizací, ale u HTP jsem viděl v DP něco jako test stárnutí lambda sondy (pomocí VAGu/VASu). Editováno: 16. Únor 2007, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Je to možné. I když mám dojem, že MPI má už od začátku dvě. Jedna sonda je před a druhá za katalyzátorem.Jinak nevím jak u ostatních motorizací, ale u HTP jsem viděl v DP něco jako test stárnutí lambda sondy (pomocí VAGu/VASu). Ja mam 16v 100konovy,preto sa mi nezda ze to ma iba jednu lambdu Nie ze by som sa stazoval,staci mi vymenit iba 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 (editace) Vím, že máš 16V. Koukal jsem na to - kód motoru bys měl mít AUB, viď? Ten má 2 sondy. Edit: všechny 1.4 16V ve Fabii mají 2 sondy. Je to asi v rámci normy EU4. Editováno: 16. Únor 2007, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Vím, že máš 16V. Koukal jsem na to - kód motoru bys měl mít AUB, viď? Ten má 2 sondy.Edit: všechny 1.4 16V ve Fabii mají 2 sondy. Je to asi v rámci normy EU4. Tak to je pruser marisko,ja som to cele presiel a nasiel iba jednu za katom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 (editace) A mám ješte horší zprávy... Máš i dva katalyzátory! Mrkni do přílohy, tá druhá sonda je dost schovaná. Editováno: 16. Únor 2007, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 A mám ješte horší zprávy... Máš i dva katalyzátory! Mrkni do přílohy, tá druhá sonda je dost schovaná. Rychlo to zmaz a nikokmu to uz nikdy neukazuj ,doprdele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobb77 Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Jen pro zajímavost motorizace 1,4/50kw kód AME má lambdu pouze jednu!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 (editace) 1.4 MPI: ARV, AZE, AME => 1 sonda, 1 katalyzátor AQV, AZF, ATZ, AQW => 2 sondy, 2 katalyzátory Editováno: 16. Únor 2007, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 Nedivte se, když ten 40 let starej motor má plnit Euro 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Black Hawk Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 A mám ješte horší zprávy... Máš i dva katalyzátory! Mrkni do přílohy, tá druhá sonda je dost schovaná. Rychlo to zmaz a nikokmu to uz nikdy neukazuj ,doprdele ..nie je schovaná, len su ju prehliadol... pod autom ju nenájdeš... teda nie obe.... jedna je pod plastovým krytom.... takže ak ju chceš skontrolovať, musíš dať dole plastový kryt na podvozku a druhá lamda sonda je na výfukovom potrubí... otvor kryt motora a uvidíš ju na úrovni nádržky na chlad. kvapalinu na zadnej strane motora.... ... sporadické rozsietenie lamda sondy je normálne pri nakondezovanej vlhkosti, obzvlášť pri chladných dňoch.... na keramickú časť sa dostane vlhkosť, ale malo by to zhasnúť.... ak nie, tak je niekde problém..... častým javom svietenia labda sond ale nie je konkrétne poškodenie lamdy.... oveľa častejšie je bordel v kabeláži.... napríklad ak nefunguje ostrekovanie zadného okna.... mne takto vymenili 4 lamda sondy... už ma v servise nenávideli a nakoniec bola chyba niekde úplne inde.... spadla hadička na ostrek zadného skla a kvapalina tiekla do kabeláže pod nádržku ostrekovača do zväzku od RJ.... po jej vyčistení a vysušení...(už to tam doslova oxidovalo a hnilo) sa závada už nevyskytla.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 16. Únor 2007 Sdílet Vloženo 16. Únor 2007 A mám ješte horší zprávy... Máš i dva katalyzátory! Mrkni do přílohy, tá druhá sonda je dost schovaná. Rychlo to zmaz a nikokmu to uz nikdy neukazuj ,doprdele ..nie je schovaná, len su ju prehliadol... pod autom ju nenájdeš... teda nie obe.... jedna je pod plastovým krytom.... takže ak ju chceš skontrolovať, musíš dať dole plastový kryt na podvozku a druhá lamda sonda je na výfukovom potrubí... otvor kryt motora a uvidíš ju na úrovni nádržky na chlad. kvapalinu na zadnej strane motora.... ... sporadické rozsietenie lamda sondy je normálne pri nakondezovanej vlhkosti, obzvlášť pri chladných dňoch.... na keramickú časť sa dostane vlhkosť, ale malo by to zhasnúť.... ak nie, tak je niekde problém..... častým javom svietenia labda sond ale nie je konkrétne poškodenie lamdy.... oveľa častejšie je bordel v kabeláži.... napríklad ak nefunguje ostrekovanie zadného okna.... mne takto vymenili 4 lamda sondy... už ma v servise nenávideli a nakoniec bola chyba niekde úplne inde.... spadla hadička na ostrek zadného skla a kvapalina tiekla do kabeláže pod nádržku ostrekovača do zväzku od RJ.... po jej vyčistení a vysušení...(už to tam doslova oxidovalo a hnilo) sa závada už nevyskytla.... Tak presne tento jav mne skoro odpalil kabelovy zvazok RJ .Uvolnila sa spojka na hadicke ostrekovaca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.