Přejít na obsah

Vibrace při zatáčení


Doporučené příspěvky

Ahoj, octavia 4 combi, 2023, 1.5 tsi, manuál. Při prudší zatáčce (například výjezd z dálnice) cítím vibrace nebo spíš brnění od předních kol. Připomíná to jako bych najel na ty výstražné hrbolaté čáry na dálnicích (proti mikrospánku) nebo zásah ESP něco takového. 
setkali jste se prosím někdo s tím?  Díky

 

EDIT: Ještě doplním, že samozřejmě nejedu takovou kudlu, aby opravdu zasáhla elektronika. Ba naopak.

Editováno: , autor: Roman Kušnír
Upřesnění otázky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesetkal. 1.5TSI manuál, sportline podvozok. Naopak výjazd z diaľnice, ktorý mám domov jazdím práve "takovou kudlu" (toto spojenie som ešte nepočul :) ) - 130kmh do odbočovacieho pruhu, prudké pribrzdenie pred koncom pruhu tak na 90kmh a do výjazdu plyn a nechám sa vytiahnuť predným náhonom. Není to frajerina, mám to proste rád keď auto dobre sedí v tejto zatáčke.

Je to bez hluku, ESP som tiež nikdy nezaznamenal takže tam je zrejme ešte rezerva. Nevidím dôvod na hrkajúce auto. ale keďže ti to robí vždy, ľahko to predvedieš servisnému technikovi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám podobný poznatek. Připadá mi, jako by do řízení zasahoval Line Assist, ale ten je vypnutý. Jezdím často jednu trasu a vypozoroval jsem, že to dělá nad 50km/h a cítit je to nejvíce v levotočivé zatáčce. Připadá mi, že auto má data o profilu trati z navigace a při průjezdu prudkou zatáčkou rychleji, než auto čeká, se to stane. 2.0 TDI , 07/2023

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestliže všechno předchozí vyjde negativně, taj když je v okamžiku projevu zvýšený odběr projdu je na vině řízení. To je ale na zkoumání servisem, nevím jak by tohle měl řidič zjistit. Řešilo se technické konferenci škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, wenousch napsal:

Já mám podobný poznatek. Připadá mi, jako by do řízení zasahoval Line Assist, ale ten je vypnutý. Jezdím často jednu trasu a vypozoroval jsem, že to dělá nad 50km/h a cítit je to nejvíce v levotočivé zatáčce. Připadá mi, že auto má data o profilu trati z navigace a při průjezdu prudkou zatáčkou rychleji, než auto čeká, se to stane. 2.0 TDI , 07/2023


ahoj, přesně takto se to chová… 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj všem minulý týden byla reklamace vyřízena a uznána. 

Proběhla výměna dílu převodky řízení, výměna manžet, protože do vozu se montoval modifikovaný díl a původní manzety nesedí. Znovu se dělala geometrie a ladil se lane asist.

auto má od té doby tužší řízení s větším tuhnutím ve středové poloze (můj pocit).
podle všech informaci existuje zřejmě nějaká várka řízení, která vykazuje toto chování,soudě podle toho že ŠA si moc nelámala hlavu se zjišťováním vady a obratem nařídili převodku řízení vyměnit

 

Projev: (vrnění od nápravy v zatáčkách např při sjezdu nebo nájezdu na dálnici nebo v křižovatce, jakoby Hrabala do řízení elektronika a stabilizace, projevuje se okolo 40km/h, ve vyšších rychlostech a na táhlých zatáčkách nikoli, také když je auto studené tak se neprojevuje, vyjádření je ze i převodka se muže zahřívat a pak dělat projev) .
 

Dalším důvodem proč si myslím že to tak je muže bylo i cena toho dílu (údajně okolo 50tis) a škodovka jen tak zbuhdarma tak drahé komponenty zbytečně nemění… 

 

V pondělí jsem nafasoval novou firemní o4 1,5 tsi a projev řízení je stejný… bude další reklamace dalšího auta 😞

 

auto má od pondělí teprve 1000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

máš k dispozici číslo dílu co se měnilo? Protokol ze servisu? Předpokládám, že mám stejný problém. + ty tlumiče, ty mám opětovně potvrzené z měření a po 3m provozu horší stav. Přední tlumiče mi fungují jen na  19%. Prostě s tím nechceš jezdit... A servis ti řekne, že je to ok a reklamace zamítnutá.

Editováno: , autor: Tomas_cz1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
V 12. 3. 2024 na 10:57, Roman Kušnír napsal:

Ahoj všem minulý týden byla reklamace vyřízena a uznána. 

Proběhla výměna dílu převodky řízení, výměna manžet, protože do vozu se montoval modifikovaný díl a původní manzety nesedí. Znovu se dělala geometrie a ladil se lane asist.

auto má od té doby tužší řízení s větším tuhnutím ve středové poloze (můj pocit).
podle všech informaci existuje zřejmě nějaká várka řízení, která vykazuje toto chování,soudě podle toho že ŠA si moc nelámala hlavu se zjišťováním vady a obratem nařídili převodku řízení vyměnit

 

Projev: (vrnění od nápravy v zatáčkách např při sjezdu nebo nájezdu na dálnici nebo v křižovatce, jakoby Hrabala do řízení elektronika a stabilizace, projevuje se okolo 40km/h, ve vyšších rychlostech a na táhlých zatáčkách nikoli, také když je auto studené tak se neprojevuje, vyjádření je ze i převodka se muže zahřívat a pak dělat projev) .
 

Dalším důvodem proč si myslím že to tak je muže bylo i cena toho dílu (údajně okolo 50tis) a škodovka jen tak zbuhdarma tak drahé komponenty zbytečně nemění… 

 

V pondělí jsem nafasoval novou firemní o4 1,5 tsi a projev řízení je stejný… bude další reklamace dalšího auta 😞

 

auto má od pondělí teprve 1000km

Ahoj,

mohl bych poprosit o VIN vozu? Našel bych si v servisních záznamech co přesně na autě dělali a měl to po ruce, až to půjdu reklamovat příští týden taky...Díky moc 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...