Publikováno Únor 3, 20241 r Zdravím, měl bych dotaz. Mám Škoda KODIAQ 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 100 000 km a DPF regeneruje častěji než u mé Škody Octavie 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 240 000 km. Provoz aut je podobný, 80% dálnice/okresky, 20% město. Octavie mi regeneruje podle diagnostiky v průměru každých 870 km a Kodiaq každých 280 km. Přijde mi to jako dost značný rozdíl když ještě k tomu započítám nájezdy aut. Podle různých fór jsem dohledal, že regenerace u těchto motorů by měly probíhat každých 500-1000km, 280 km mi přijde hodně málo. Ptám se kvůli tomu, že Kodiaq je ještě v záruce a nerad bych ihned po záruce řešil investice v řádech vyšších desetitisíc. Jinak tankuji do obou aut u Benziny efectu diesel + VIF, takže naftu bych úplně nepodezříval. Upraveno Únor 3, 20241 r od karlos04
Květen 13, 20241 r Ako ste dopadol,vyriesil ste nieco?mam to velmi podobne Upraveno Květen 13, 20241 r od štefanko21
Květen 15, 20241 r Je to normální chování. Regenerace u těchto motorů probíhá v rozmezí cca 200 - 350 km v závislosti na způsobu jízdy. Aktuálně mám najeto 220 tis. km a chová se to takto od novoty.
Květen 16, 20241 r @štefanko21 Mám sice verzi 140 kw, ale jezdím i dost krátké vzdálenosti a zjistil jsem, že při používání nafty bez bio jsou regenerace delší. Možná náhoda, ale mám tento poznatek od začátku co auto mám.
Květen 17, 20241 r Mám to také tak od nového. Regenerace tak po 330-350km, většinou mimo dálnice ale s nájezdem tak 80-150km denně. Pokud jedeme jen po dálnici, např Chorvatsko, tak kolem 450-500km. Mám krabičku píchnutou v diagnostice a apku v mobilu, trochu si to hlídám. Najeto 70 000km, výroba 12/2020.
Květen 17, 20241 r Ja mam rv 2022 a najazdene 45 tisic km....regeneracie cca 250-280km.....nikdy regeneraciu neprerusujem
Květen 20, 20241 r Mám 110kW 2021 naj. 230tis., dle sledování krabičky se regenerace spouští při zanesení 24g a pokud se tak dějě za jízdy, zůstane mě ve filtru 6 - 7g, pokud ale regenerace proběhne u stojícího auta, zůstane ve filtru až 15g a regenerace se spustí znovu další jízdu po zahřátí. Jezdím spíš město a regeneruje mě to cca po 200km.
Říjen 1, 2024Říj 1 Zdravím vas, taky to sleduju pres VCDS a hodnota je mezi 280-350 při běžním ježdění cca 40km denne. Akorát jsem nezaregistroval kdy regenerace přesně probíhá. Jezdí s tím spíše žena a neví jak to poznat, aby to nepřerušila...
Říjen 1, 2024Říj 1 Tak podla tohoto v zime zena zisti asi tak velke .....😆chlap to zisti len podla zvuku ale zena pochybujem.
Říjen 2, 2024Říj 2 Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne.
Říjen 2, 2024Říj 2 Nechcípá při aktivním S/S, olej musí mít nějakých min. 80°C, nafta nesmí být v rezervě. Docela dost to smrdí jako "spálená guma", což poznáš asi jen po vystoupení (totéž sahara apod.) Mechoš se mě ptal, jestli poznám "hrubší chod motoru" - já spíš ne, ale auto jede lehce jinak (na "bohatší" směs), čili dojezdy s padajícími otáčkami a kvaltem bez plynu jsou asi trošku jiné.
Listopad 7, 2024Lis 7 U mňa je regenerácia aj casto po prejdeni 150km... každý deň cca 5km do a potom z prace si pyta túto daň...
Prosinec 1, 2024Pro 1 Měl jsem z toho také obavy, ale po přečtení tady a navíc co píše sato1, to mám úplně stejně jako on. Nicméně mám Superba 3. Upraveno Prosinec 1, 2024Pro 1 od Bukotoxx
Květen 19Kvě 19 Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g. Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal Upraveno Květen 19Kvě 19 od barryk10cz
Červen 21Čer 21 Zdravím poradí někdo mam častou Regeneraci na mě Octavii 3 2.0 TDI 135 KW 4x4 2017 ono když to nechám regenerovat na volnoběh tak se do regeneruje ale cca po 3 km se zapne znovu Regenerace měl jsem to na Diagnostice první Delphi pak VCDS a žádná zavadá je divné že když to Regeneruje tak to ani ne zakouří kdyby byl K.O Filtr tak by se měla rozsvítit kontrolka DPF ? .
Červenec 13Čvc 13 V 19. 5. 2025 na 21:03, barryk10cz napsal: Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g. Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal Ahoj,mám stejný problém s regeneraci po 30 km.Nasel jsi nějaké řešení?Dik
Srpen 3Srp 3 Zdravím. Ako zistím, že sa mi regeneruje DPFko? Svieti mi aj kontrolka či len musím počúvať zvuk motora. Kodiaq 2.0tdi 110kw (2021). Upraveno Srpen 3Srp 3 od Milos..
Srpen 4Srp 4 Bohužel škodovka ušetřila cca pár korun za kontrolku a čidlo. Takže regeneraci poznáš jen dle zvýšené spotřeby a hučícího ventilátoru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.