karlos04 Vloženo 3. Únor 2024 Vloženo 3. Únor 2024 (editace) Zdravím, měl bych dotaz. Mám Škoda KODIAQ 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 100 000 km a DPF regeneruje častěji než u mé Škody Octavie 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 240 000 km. Provoz aut je podobný, 80% dálnice/okresky, 20% město. Octavie mi regeneruje podle diagnostiky v průměru každých 870 km a Kodiaq každých 280 km. Přijde mi to jako dost značný rozdíl když ještě k tomu započítám nájezdy aut. Podle různých fór jsem dohledal, že regenerace u těchto motorů by měly probíhat každých 500-1000km, 280 km mi přijde hodně málo. Ptám se kvůli tomu, že Kodiaq je ještě v záruce a nerad bych ihned po záruce řešil investice v řádech vyšších desetitisíc. Jinak tankuji do obou aut u Benziny efectu diesel + VIF, takže naftu bych úplně nepodezříval. Editováno: 3. Únor 2024, autor: karlos04 1 Citovat
štefanko21 Vloženo 13. Květen 2024 Vloženo 13. Květen 2024 (editace) Ako ste dopadol,vyriesil ste nieco?mam to velmi podobne Editováno: 13. Květen 2024, autor: štefanko21 Citovat
Kedarek1 Vloženo 15. Květen 2024 Vloženo 15. Květen 2024 Je to normální chování. Regenerace u těchto motorů probíhá v rozmezí cca 200 - 350 km v závislosti na způsobu jízdy. Aktuálně mám najeto 220 tis. km a chová se to takto od novoty. 1 Citovat
l79 Vloženo 16. Květen 2024 Vloženo 16. Květen 2024 @štefanko21 Mám sice verzi 140 kw, ale jezdím i dost krátké vzdálenosti a zjistil jsem, že při používání nafty bez bio jsou regenerace delší. Možná náhoda, ale mám tento poznatek od začátku co auto mám. 1 Citovat
CEVETE Vloženo 17. Květen 2024 Vloženo 17. Květen 2024 Mám to také tak od nového. Regenerace tak po 330-350km, většinou mimo dálnice ale s nájezdem tak 80-150km denně. Pokud jedeme jen po dálnici, např Chorvatsko, tak kolem 450-500km. Mám krabičku píchnutou v diagnostice a apku v mobilu, trochu si to hlídám. Najeto 70 000km, výroba 12/2020. Citovat
štefanko21 Vloženo 17. Květen 2024 Vloženo 17. Květen 2024 Ja mam rv 2022 a najazdene 45 tisic km....regeneracie cca 250-280km.....nikdy regeneraciu neprerusujem Citovat
metlak Vloženo 20. Květen 2024 Vloženo 20. Květen 2024 Mám 110kW 2021 naj. 230tis., dle sledování krabičky se regenerace spouští při zanesení 24g a pokud se tak dějě za jízdy, zůstane mě ve filtru 6 - 7g, pokud ale regenerace proběhne u stojícího auta, zůstane ve filtru až 15g a regenerace se spustí znovu další jízdu po zahřátí. Jezdím spíš město a regeneruje mě to cca po 200km. 1 Citovat
Marthy82 Vloženo 1. Říjen 2024 Vloženo 1. Říjen 2024 Zdravím vas, taky to sleduju pres VCDS a hodnota je mezi 280-350 při běžním ježdění cca 40km denne. Akorát jsem nezaregistroval kdy regenerace přesně probíhá. Jezdí s tím spíše žena a neví jak to poznat, aby to nepřerušila... Citovat
CEVETE Vloženo 1. Říjen 2024 Vloženo 1. Říjen 2024 Stačí dát N a otáčky jsou na volnoběh asi 1000 a sahara jede na plno. Citovat
štefanko21 Vloženo 1. Říjen 2024 Vloženo 1. Říjen 2024 Tak podla tohoto v zime zena zisti asi tak velke .....😆chlap to zisti len podla zvuku ale zena pochybujem. Citovat
l79 Vloženo 2. Říjen 2024 Vloženo 2. Říjen 2024 Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne. 2 Citovat
bouchy01 Vloženo 2. Říjen 2024 Vloženo 2. Říjen 2024 Nechcípá při aktivním S/S, olej musí mít nějakých min. 80°C, nafta nesmí být v rezervě. Docela dost to smrdí jako "spálená guma", což poznáš asi jen po vystoupení (totéž sahara apod.) Mechoš se mě ptal, jestli poznám "hrubší chod motoru" - já spíš ne, ale auto jede lehce jinak (na "bohatší" směs), čili dojezdy s padajícími otáčkami a kvaltem bez plynu jsou asi trošku jiné. Citovat
sato1 Vloženo 7. Listopad 2024 Vloženo 7. Listopad 2024 U mňa je regenerácia aj casto po prejdeni 150km... každý deň cca 5km do a potom z prace si pyta túto daň... Citovat
Bukotoxx Vloženo 1. Prosinec 2024 Vloženo 1. Prosinec 2024 (editace) Měl jsem z toho také obavy, ale po přečtení tady a navíc co píše sato1, to mám úplně stejně jako on. Nicméně mám Superba 3. Editováno: 1. Prosinec 2024, autor: Bukotoxx Citovat
barryk10cz Vloženo 19. Května Vloženo 19. Května (editace) Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g. Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal Editováno: 19. Května, autor: barryk10cz Citovat
Honza 17 Vloženo 21. Června Vloženo 21. Června Zdravím poradí někdo mam častou Regeneraci na mě Octavii 3 2.0 TDI 135 KW 4x4 2017 ono když to nechám regenerovat na volnoběh tak se do regeneruje ale cca po 3 km se zapne znovu Regenerace měl jsem to na Diagnostice první Delphi pak VCDS a žádná zavadá je divné že když to Regeneruje tak to ani ne zakouří kdyby byl K.O Filtr tak by se měla rozsvítit kontrolka DPF ? . Citovat
Alda17 Vloženo 13. Července Vloženo 13. Července V 19. 5. 2025 na 21:03, barryk10cz napsal: Připojím se do diskuze , mám sice golf ale stejný motor. Mám ho asi dva měsíce, první dvě nádrže jsem dal čistící aditivum , teď mám vervu diesel , další nádrž chcu dát čistou naftu bez bio s aditivem metabond dpfcc . Problém že auto regenerovalo co 40km , jízda do práce 5km . Nechal jsem vyčistit DPF a vyměnil jsem čidlo diferenčního tlaku , dle diagnostiky vstřiky celkem v pořádku. Nájezd 194tkm. Zatím to vypadá že o moc víc než na těch 40km se nedostanu. Největší zaplnění je právě než se motor zahřeje , takže na těch 5km je to třeba 6g. Kolega má RSkovou oktávku a jezdí 12km do práce a regeneruje co 2 měsíce. Tak co dalšího by mohlo způsobovat tak rychlé zaplnění? EGR ventil? Ještě můžu zkusit jezdit delší trasy do práce a dát taky těch 12km ,ale nevím jestli to pomůže. To čištění něco pomohlo , předtím mi pasivní regenerace na dálnici ani moc nefungovala ted už to jde o něco dolů. A když jsem dal servisní regeneraci tak před čištěním jsem se dostal nejměně na 5,66g popílku , teď to šlo na -8. Myslím tím změřený. Kdybych se dostal aspoň na těch 150km tak bych si pískal Ahoj,mám stejný problém s regeneraci po 30 km.Nasel jsi nějaké řešení?Dik Citovat
Milos.. Vloženo před 14 hodinami Vloženo před 14 hodinami (editace) Zdravím. Ako zistím, že sa mi regeneruje DPFko? Svieti mi aj kontrolka či len musím počúvať zvuk motora. Kodiaq 2.0tdi 110kw (2021). Editováno: před 14 hodinami, autor: Milos.. Citovat
xx30 Vloženo před 29 minut Vloženo před 29 minut Bohužel škodovka ušetřila cca pár korun za kontrolku a čidlo. Takže regeneraci poznáš jen dle zvýšené spotřeby a hučícího ventilátoru. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.