Přejít na obsah

Časté regenerace DPF


karlos04

Doporučené příspěvky

Zdravím, měl bych dotaz. Mám Škoda KODIAQ 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 100 000 km a DPF regeneruje častěji než u mé Škody Octavie 2.0 TDI 110 kW s nájezdem 240 000 km. Provoz aut je podobný, 80% dálnice/okresky, 20% město. Octavie mi regeneruje podle diagnostiky v průměru každých 870 km a Kodiaq každých 280 km. Přijde mi to jako dost značný rozdíl když ještě k tomu započítám nájezdy aut. Podle různých fór jsem dohledal, že regenerace u těchto motorů by měly probíhat každých 500-1000km, 280 km mi přijde hodně málo.

 

Ptám se kvůli tomu, že Kodiaq je ještě v záruce a nerad bych ihned po záruce řešil investice v řádech vyšších desetitisíc.

 

Jinak tankuji do obou aut u Benziny efectu diesel + VIF, takže naftu bych úplně nepodezříval.

Editováno: , autor: karlos04
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám to také tak od nového. Regenerace tak po 330-350km, většinou mimo dálnice ale s nájezdem tak 80-150km denně. Pokud jedeme jen po dálnici, např Chorvatsko, tak kolem 450-500km. Mám krabičku píchnutou v diagnostice a apku v mobilu, trochu si to hlídám. Najeto 70 000km, výroba 12/2020.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 110kW 2021 naj. 230tis., dle sledování krabičky se regenerace spouští při zanesení 24g a pokud se tak dějě za jízdy, zůstane mě ve filtru 6 - 7g, pokud ale regenerace proběhne u stojícího auta, zůstane ve filtru až 15g a regenerace se spustí znovu další jízdu po zahřátí. Jezdím spíš město a regeneruje mě to cca po 200km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím vas, taky to sleduju pres VCDS a hodnota je mezi 280-350 při běžním ježdění cca 40km denne. Akorát jsem nezaregistroval kdy regenerace přesně probíhá. Jezdí s tím spíše žena a neví jak to poznat, aby to nepřerušila...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechcípá při aktivním S/S, olej musí mít nějakých min. 80°C, nafta nesmí být v rezervě. Docela dost to smrdí jako "spálená guma", což poznáš asi jen po vystoupení (totéž sahara apod.) Mechoš se mě ptal, jestli poznám "hrubší chod motoru" - já spíš ne, ale auto jede lehce jinak (na "bohatší" směs), čili dojezdy s padajícími otáčkami a kvaltem bez plynu jsou asi trošku jiné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...