Přejít na obsah

Má někdo DSG??


cosby

Doporučené příspěvky

s tebe na krizovatce udela v souboji s vytunenym blbeckem zaruceneho viteze...

uz jsem to tu kdysi psal, zase se neubranim. z 2.0 TDI se obcas dela motor stvoreny polobohy. staci, aby ten vytunenej blbecek mel nejakou 1.8cku, myslim, ze i takovy 16v GTI nebo G60 v dvojce golfu by i stacilo, a udelal by blbecka z tebe. ten motor je dobre, DSG asi taky, 140koni, 320Nm taky v pohode na normalni jezdeni. ale rozhodne to neni zadnej zavodak, kterej si na kdekom smlsne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja se taky neubranim :) kdo dobre cte, muze dobre reagovat, coz se bohuzel nestalo... zkusim to zduraznit - forum se venuje DSG a ne 2,0tdi. chtel jsem jen rict, ze DSG radi hodne rychle a nikde jsem nerekl, ze 2,0tdi je ten nejskvelejsi motor. (i kdyz si myslim, ze by moji soukromou 1,8T v pohode na krizovatce porazil)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha. a do jaky motorizace(silnejsi v rope) v OII se jeste DSG dava? ja ctu velmi dobre a taky jsem si precet, ze za chvili budes mit 30tis km a budes oktavku davat do bazaru. takze nepredpokladam, ze jezdis v necem jinym nez v 2.0 TDI DSG. pokud vytunenyho blbecka zkrotis s jinym autem, jinym motorem, tak pak dobry, ale asi je to v tuhle chvili trochu OT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jo, ja bych treba veril, ze do nejakych 30km/h je to DSG na záběr rychlejší, pak už ne...

kdo nevyzkousel neuveri.... nabizim ti svezeni a vyzkouseni... pohybuju se pha, mb, ova... moje oblibena testovaci krizovatka v Krci - smer kunratice

to nic nedokaze, spis by me zajimalo to primy porovnání s 1.8T

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj cosby. mam ted sluzebni OII combi 2.0tdi s DSG. jelikoz budu mit najeto brzo 30tkm a budu ji muset zase vratit (tzn. bude brzo v bazaru ;) ), tak muzu hodnotit - obecne musim rict, ze na jizdu s automatem si musis zvyknout - v podobnem duchu, jako jsi nekde psal, ze si clovek musi zvyknout na haldex. Ja ocenuju opravdu hodne rychle razeni, coz v kombinaci se vsemi "protiskluzy" s tebe na krizovatce udela v souboji s vytunenym blbeckem zaruceneho viteze ;) Na dalnici sice obcas pouziju "manualni" rezim a to hlavne, kdyz dojizdim predjizdejici se kamiony, tak tam rucne fouknu 5, pak rozjezd, lupnuti na 6 a zpatky zaklapnuti paky do D. nedelam to ani tak z duvodu "prodlevy" pri podrazeni, ale spis z duvodu plynulosti (kdyz pouze seslapnu vice pedal a automat podradi, tak je to diky silnemu motoru vetsinou silny kopanec dopredu (asi nemam dostatecne citlive vyjezdenou nohu <_< ). rezim sport (S) moc nepouzivam, protoze me to prijde na diesel zbytecne (ve vyssich otackam podle meho subjektivniho nazoru motor ztraci dech). Spotrebu mam pri jizde mezi mesty cca 5,7, na dalnici pri "nepatrne vyssi" ;) rychlosti 7,1, a takova kombinace mesto, mezimesto za 6,7. Kdybys chtel vyzkouset, mel bych byt na morave (fren a okoli) vikend 13,14 leden, tak bychom to mohli poradne projet a ja bych se aspon mrknul konecne na ten stolecek do longa B).

nějak jsem nepochopil, proč po 30tis se bude auto dávat do bazaru... to firma každý auto po 30 tis prodává? trochu nelogické, ne? Firemní auta se snad prodávají po skončení leasingu, tedy obvykle po 4 letech... Pak taky nechápu, proč máš vlastní OI, když máš takhle vybavenej služebák... to už není běžný referentský auto, takže ho snad můžeš používat i soukromě, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, DSG je strašně chválená převodofka...takže se vyplatí připlatit a koupit...?????????????

Četl jsem o tom hodně a když jsem si to vyzkoušel, tak jsem neodolal a koupil. Normální (HDM) automat jsem ještě neřídil.

Editováno: , autor: Prochaine
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
auta do 30 tkm = referenstke vozy z MB. O1 mam ve verzi long = zbavoval by ses takoveho auta? ;)

Sorry za OT... ale co je long verze? víc místa na zadních sedadlech?

jo pak mi to došlo... že škodovka to tak má, referentská auta pouze do 30 tis... sice stále té politice nerozumím, ale budiž.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to tak majú, aby sa tie autá dali predať ešte za dobrú cenu.

K DSG, fakt je pravda, že kto to nevyskúša, tak nepochopí, aká je to dobrá prevodovka. Ale ja som automat z princípu odmietol, nakoľko ho mám v služobnom a jeden automat mi celkom stačí. Aby som zase úplne nezblbol. Navyše manuálne radenie má tiež svoje čaro. Najmä ak všetky autá v okolí majú automat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

čau, pozoruju Vaší diskuzi ohledně DSG. Já jsem s tím dneska jezdil celý den v Octavii 2, 2.0 TDI, jízda parádní , řadí to jako cumel , není konečně cítít ten nechutný prokluz jako u převodovek s hydraulickym měničem. spozoroval jsem jeden pro mě dost výrazný problém. při klidnější jízdě jsem měl pri 70km/h zařazený automatcky už 6.rychlostní stupeň a při mírné akceleraci převodovka nepodřadí ale nechá dusit motor pří 1300ot. celá octavia se roztřepana a motor detonoval. stávalo se to často , pokaždé když jsem jel konstantní rychlostí mezi vesnicema obzvláště v situaci kdy se dostala se šestkou do mirného kopečka. nejde to nějak odladit v servise přez diagnostiku aby převodovka tak brzo neřadila 6ku? jakou zkušenost máte vy s touto problematikou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, pozoruju Vaší diskuzi ohledně DSG. Já jsem s tím dneska jezdil celý den v Octavii 2, 2.0 TDI, jízda parádní , řadí to jako cumel , není konečně cítít ten nechutný prokluz jako u převodovek s hydraulickym měničem. spozoroval jsem jeden pro mě dost výrazný problém. při klidnější jízdě jsem měl pri 70km/h zařazený automatcky už 6.rychlostní stupeň a při mírné akceleraci převodovka nepodřadí ale nechá dusit motor pří 1300ot. celá octavia se roztřepana a motor detonoval. stávalo se to často , pokaždé když jsem jel konstantní rychlostí mezi vesnicema obzvláště v situaci kdy se dostala se šestkou do mirného kopečka. nejde to nějak odladit v servise přez diagnostiku aby převodovka tak brzo neřadila 6ku? jakou zkušenost máte vy s touto problematikou?

Je pravda to co pises, byl to taky muj prvni poznatek s DSG, ze drzi otacky pomerne nizko. Pripadalo mi to nejdriv dost divny, ale po 15 000

si motor trosku seda, tak uz to neni tak markantni. Doufam, ze ve skodovce vedi co delaji, kdyz prevoovku s motorem spasovali takovym

zpusobem. Jinak na ni nedam dopustit, ve meste a zacpach pohodicka a kdyz clovek trochu proslapne plyn, tak i akcelerace celkem ujde.

Nejdriv jsem se snazil hodne uzivat tiptronic, ale nakonec zvitezila lenost a volic je standartne na D :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, pozoruju Vaší diskuzi ohledně DSG. Já jsem s tím dneska jezdil celý den v Octavii 2, 2.0 TDI, jízda parádní , řadí to jako cumel , není konečně cítít ten nechutný prokluz jako u převodovek s hydraulickym měničem. spozoroval jsem jeden pro mě dost výrazný problém. při klidnější jízdě jsem měl pri 70km/h zařazený automatcky už 6.rychlostní stupeň a při mírné akceleraci převodovka nepodřadí ale nechá dusit motor pří 1300ot. celá octavia se roztřepana a motor detonoval. stávalo se to často , pokaždé když jsem jel konstantní rychlostí mezi vesnicema obzvláště v situaci kdy se dostala se šestkou do mirného kopečka. nejde to nějak odladit v servise přez diagnostiku aby převodovka tak brzo neřadila 6ku? jakou zkušenost máte vy s touto problematikou?

Tento problém jsem vůbec nezaregistroval - naježděné mám kolem 10 tis - auto 40 tis. Kolem těch 70 mívám taky 6, ale pokud pridám třeba do mírného kopečka tak je tam 5 a ani tom nevim. Jinak celkově převodovka řadí poměrně hodně inteligentně - podle sklonu/stoupání, podle toho jak moc na to šlapu. Takže spokojenost na 1* lol

Horší už je to s tím 2.0 TDI - znovu bych se rozmýšlel jestli bych do něj šel znovu...po 40tis nový flash, nové turbo a ted ještě čekám jestli není problém se vstříky. Vše zatím v garanci ale jen díky známostem v MB . V prvním servisu mi řekli, že je vše v normálu a mimo drobné upravy nic s motorem nevyřešeno a přesné znění bylo" Joo pane to máte DIESEL" :076 - turbou houkalo jako sůva pálená, při studeném startu jako by chtěl vyskočit motor, cukání mezi 1700-2000 otáčkama a docela to i hodně kouřilo. Auto tam bylo kupované a cena nebyla zrovna nemalá - skoro v plné palbě.

Mimo tyto problémy je ( již téměř vyřešené), ale svezeni s 2.0 TDI v kombinaci moooc příjemné a kultivované na TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,s DSG se taky musí trošku naučit,ale je fakt,že podle mě to taky zbytečně drží otáčky dole.Když jedu v klidu po městě tak i na 6 a 1200 ot.Což se mi nelíbí.Jasně,že když zlehounka přišlápnu,už to dá 5 nebo 4,ale podle mě by to mělo držet tak na 1500ot/min.

Jinak o 2,0 TDi tady nepiš,je to zbytečne.Téma o tomto rádoby motoru je tady a na jiných fórech dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela me udivuje, jak si tu spousta lidi stezuje na poruchovost motoru 2.0 TDI a i o DGS problemech se psalo celkem dost. Auto jsem kupoval ve Svycarsku a

i tu s nim jezdim a zatim jsem se nesetkal s nikym, u koho by se vyskytly nejake problemy. Mluvil jsem i s techniky z AMAGu, coz je generalni dealer

pro Svycarsko a tam o skodovkach nemuzou rici jedine krive slovo. Schvalne jsem se ptal na reklamaci DSG a z databaze nemohli vylovit vubec nic.

Je mozny, ze by skodovka mela pro ruzny trhy jiny kvalitativni kriteria?

Jeste k servisu, nechal jsem si vymenit ovladac klimatizace, ktery jsem si poskrabal,

vsechno samozejme na zaruku, auto vyluxovali a vycistili a umyly a VYLESTILI pneumetiky.

Byl jsem z toho hotovej. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovy "problem" jsem u sve DSG nikdy neregistroval, a mam nyni cca 85 kkm od noveho auta. Spise to vidim jako problem konkretniho vozu, tzn. spise nejaka porucha

ci spatne nastaveni, nez charakterovy rys DSG. Krasne podrazuje jak ma, a pokud chce nekdo vice sportovnejsi jizdu, staci "joystick" presunout do S polohy (tady podrazuje i

s meziplynem !), prip. si prepnout na "rucni razeni" a je to.

Tato prevodovka je naprosto excelentni (to uz je ale mlaceni prazdne slamy), nic se s ni ucit nemusi (tady oponuji Cosbymu), resp. pokud clovek nekdy s nejakou

automat. prevodovkou jezdil, zadny problem nema, nic specifickeho u DSG na uceni neni. Naopak ona je dost ucenliva :-)

Zadny zasadni problem (nevim kde "herutaur" vzal info o nejakych "DSG problemech"), az na drobny zadrhel, ktery jsem popsal v threadu o DSG, kde se i o ni dost

jiz napsalo... O potizich s 2.0 TDI toho bylo take napsano dost a dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...