Přejít na obsah

Intercooler


Host MichalF

Doporučené příspěvky

Já jsem si říkal, že to asi není nafta, ale benzín. Na tý fotce mě taky zmátlo, že je pod SPZ nápis Ceská republika, tak jsem myslel, že to má někdo u nás. Dál už po tom pátrat nebudu. Ať se s tím daj klicíí z UK třeba vyfotit :)

A deme chlastat, ne ?! -_-

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[Pekny pekny, akorat k tomu jeste vsechny ty trubky a spojky a clovek je na 20ti :-( ... :(

no na 20 t. asi ne, ale něco to taky hodí, to je fakt. Navíc samozřejmě netuším, jestli by se to tam dalo nějak nacpat a jak by to fungovalo. Spíš jsem to dal jako zajímavost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host MichalF
[Pekny pekny, akorat k tomu jeste vsechny ty trubky a spojky a clovek je na 20ti :-( ...  :(

no na 20 t. asi ne, ale něco to taky hodí, to je fakt. Navíc samozřejmě netuším, jestli by se to tam dalo nějak nacpat a jak by to fungovalo. Spíš jsem to dal jako zajímavost.

Jojo urcite by se to nejak dalo ... koneckoncu na jare uvidime jestli bude mit Jakub dalsi RSko tak ten tam intercooler mit bude predelanej ;-)

A jeste jedna inspirace pro O1... http://www.bigturbo.net/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host MichalF
už jsi někdy prorazil šutrem chladič ? Já jo. Takže u tý Octy na fotce je ta pravděpodobnost víc, než vysoká. Ta plocha je příliš velká :)

No vidis ... ja nevim kolik najezdis ale ja tak 50tis rocne coz neni nejvic, ale ani ne nejmin a nikdy se mi nic takoveho nestalo ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je spíš taková úsměvná historka, když jsem kdysi koupil téměř úplně novou, ale taky příšerně zbořenou Toyotu. Když jsem to auto s velkýma potížema asi po 4 měsících postavil, dal funglovej chladič a začal s velkou slávou jezdit, do týdne jsem ho prorazil šutrem. Náhoda samozřejmě, ale trefa perfektní. Naštěstí to šlo snadno zalepit. Jinak najezdím cca to, co ty, t.j. 50 - 60 t. km, někdy i víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host MichalF
to je spíš taková úsměvná historka, když jsem kdysi koupil téměř úplně novou, ale taky příšerně zbořenou Toyotu. Když jsem to auto s velkýma potížema asi po 4 měsících postavil, dal funglovej chladič a začal s velkou slávou jezdit, do týdne jsem ho prorazil šutrem. Náhoda samozřejmě, ale trefa perfektní. Naštěstí to šlo snadno zalepit. Jinak najezdím cca to, co ty, t.j. 50 - 60 t. km, někdy i víc.

To fakt dokaze nasrat no :-( ... Ale jinak myslim ze sance, ze ti kamen prorazi intercooler nebo chladic je celkem mala. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
Tak si říkám jestli pak s tímhle neorigo chladičem turba jsou zajištěny stejné vlastnosti jako s origo intercoolerem...jde zejména o udržení vhodné teploty při běžném provozu....tj. hustý olej(studený) taky není to nejlepší pro turbo a pak konstatní průtok média přes turbo....aby se to nakonec nemuselo ještě přihřejvat.. :D:D:D

intercooler chladi vzduch az za turbom - teda nema nic spolocne s chladenim turba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...