SnakeBR Vloženo 31. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2006 mozem dat do Octavie 2,0 L SLX rv.99 benzin V-POWER RACING? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 31. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2006 zkus co to s tebou udělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paulmack Vloženo 31. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2006 Určitě! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 31. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2006 (editace) zkus co to s tebou udělá No co... pojede to stejně, jenom z peněženky poteče víc peněz Editováno: 31. Prosinec 2006, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 mozem dat do Octavie 2,0 L SLX rv.99 benzin V-POWER RACING? Určitě ano, ale pak se nediv, kdyby ti to začalo víc papkat olejíček. I to se může stát. A hlavně, jak už zde bylo řečeno, zbytečně budeš krvácet z portmonky. Přečti si specifikaci oleje, kterou tam uvádí výrobce a otevřeně si přiznej, jestli máš takový styl jízdy a jestli u tvého autí dochází k tak vysokému zatížení motoru. Taky mám 2.0i. Dávám mu Shell 5W40, o kterém výrobce píše superlativy. Že by to byla plná synthetika, já osobně pochybuji, asi by cena byla podstatně vyšší. Mám najeto 101 tisíc a sám Shell uvádí (obecně), abych užíval 10W40. Pořád to někde hlodá, že je to pro motor lepší těch 5W40, ale rozum ví, že není. Taky jen platím zbytečně drahý olej. Jenomže ... co bych pro autí neudělal. Takže závěrem : chápu tě, když si auta ceníš a chceš si ho udržet v dobrém stavu (jako já ). Ale platít budeš zbytečně moc (taky jako já ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 mozem dat do Octavie 2,0 L SLX rv.99 benzin V-POWER RACING? Určitě ano, ale pak se nediv, kdyby ti to začalo víc papkat olejíček. I to se může stát. A hlavně, jak už zde bylo řečeno, zbytečně budeš krvácet z portmonky. Přečti si specifikaci oleje, kterou tam uvádí výrobce a otevřeně si přiznej, jestli máš takový styl jízdy a jestli u tvého autí dochází k tak vysokému zatížení motoru. Taky mám 2.0i. Dávám mu Shell 5W40, o kterém výrobce píše superlativy. Že by to byla plná synthetika, já osobně pochybuji, asi by cena byla podstatně vyšší. Mám najeto 101 tisíc a sám Shell uvádí (obecně), abych užíval 10W40. Pořád to někde hlodá, že je to pro motor lepší těch 5W40, ale rozum ví, že není. Taky jen platím zbytečně drahý olej. Jenomže ... co bych pro autí neudělal. Takže závěrem : chápu tě, když si auta ceníš a chceš si ho udržet v dobrém stavu (jako já ). Ale platít budeš zbytečně moc (taky jako já ) Ale tady se bavíme o benzínu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 No jasně nalej to tam.....mě to přidalo na mým Htépé 15kobylek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 Pro dobr pocit to tam klidne najel, ale zazraky necekej, to by si to tam musel lit dlouho, a maximalne ti to procisti motor .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 Jestli chceš, tak nalej, ale já bych ti radil dát 95ku a rozdíl ceny mi poslat. Předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 Jestli chceš, tak nalej, ale já bych ti radil dát 95ku a rozdíl ceny mi poslat. Předem děkuji Nojono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 1. leden 2007 Sdílet Vloženo 1. leden 2007 Jen to tam nalej - měl jsem 1,8 20V 92 kW, 1,8 20V turbo 110 kW a 1,8 20V turbo RS 132 KW a nikdy jsem nejezdil na nic jiného než V-power racing. Tak proč by to nezvládla 2,0 85 kW. Jediné co mě trápilo byla cena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 2. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Ja od toho dake zazraky necakam, ze mi to nejak extra zvysi vykon to nie...ale ide mi o to precistenie motora. Tak tam chcem raz-za cas dat plnu nadrz toho V-POWER RACING. Len som niekde na nete cital, ze benzin V-Power Racing moze podpálit ventily. Tak som sa len chcel spytat,ze ci to mozem do mojho auta v pohode dat, ze ci sa motoru nic nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budy Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Já jsem v-power používal v předchozí Mazdě (1.5 16V) a ten motor prostě běžel líp. Byl trochu tišší, resp. zdálo se mi že má kultivovanější běh a přitom byl zároveň pružnější, líp reagoval na plyn. Tankoval jsem běžný v-power 95, párkrát jsem zkusil v-power racing, ale rozdíl už byl skoro neznatelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Racing tam ani nemusíš dávat, stačí V-Power 95, beztak ty aditiva budou totožná a vyššího oktanového čísla ani nevyužiješ u tvého motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Jestli chceš, tak nalej, ale já bych ti radil dát 95ku a rozdíl ceny mi poslat. Předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 2. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2007 dobre diky chlapci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 No, já Octulce V-power racing čas od času dopřávám (kvůli aditivům) a je fakt, že mi ten motor s tímto benzínem přišel kultivovanější a šel daleko lépe za plynem. Zkoušel jsem i obyč v-power 95 a ten rozdíl mezi 95 a 99 byl znatelný. Jo a za v-power racing jsou 3 body na smartkartu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 2. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2007 zajtra by som tam chcel dat ten Racing, nech sa mi kus precisti motor pretoze zatial som daval vzdy len Natural 95 a raz-za cas som dal Super Tempo Plus 98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 No, já Octulce V-power racing čas od času dopřávám (kvůli aditivům) a je fakt, že mi ten motor s tímto benzínem přišel kultivovanější a šel daleko lépe za plynem. Zkoušel jsem i obyč v-power 95 a ten rozdíl mezi 95 a 99 byl znatelný. Taky tak, je to bomba, u precipu je to velmi znat, ale v penezence je to znat vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Řekl bych, že kdo to nezkusí, ten neví o čem mluví. Natural 95 a V-power racing je dost velkej rozdíl. To je jako říct, že když v hospodě vypiju 10 desítek tak na tom budu stejně jako když vypiju 10 dvanáctek - jen sem za ty dvanáctky víc zaplatil. A to je docela blbost - nemyslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 2. leden 2007 Sdílet Vloženo 2. leden 2007 Řekl bych, že kdo to nezkusí, ten neví o čem mluví. Natural 95 a V-power racing je dost velkej rozdíl. To je jako říct, že když v hospodě vypiju 10 desítek tak na tom budu stejně jako když vypiju 10 dvanáctek - jen sem za ty dvanáctky víc zaplatil. A to je docela blbost - nemyslíte? Dobry prirovnani Ale presne, dokud sem nevyzkousel, moc jsem tomu neveril. Auti toho melo zatim asi 10 nadrzi behem poslednich asi 2 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.