Přejít na obsah

Přední stěrače OI - problémy, nejdou vypnout, atd.


Octavius84

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Ahoj , mam problem na aute v rodine , je to sice golf IV 2006 , ale je to identicke s O1. Chyba po zapnuti steraču nejdou stěrače vypnout, musi se vypnout motoru a vytahnout klic ze zapalovani a i presto se samy větsinou spustí. Relé kontrolovano a meneno za nové nepomohlo, motorek předních stěraču nový - nepomohlo, odpojen zadni motorek (ikdyž už par let byl nefunkční- nepomohlo. Nejaka rada na co se zaměřit dále? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli i teď, ale dříve býval v převodovce u motorku stěračů "doběhový" kontakt, který se rozpojil (zastavil) stěrače, když dojely do spodní polohy. Hádal bych problém tam. Něco podobného s řešilo ve starších příspěvcích. https://forum.skodahome.cz/topic/17675-p%C5%99edn%C3%AD-st%C4%9Bra%C4%8De-oi-probl%C3%A9my-nejdou-vypnout-atd/?do=findComment&comment=1536487

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...

Je tu hafo komentářů, ale musím se podělit o koment co jsem naše na jiném fóru. Pokud máte v pořádku mechanismus, promazaný a vše jde krásně rukou a na motorku odvrtaný ty nýty a ty dva plíšky jste trochu naohýbali ven, promazali a pořád vám stěrače dělají co chtějí. U mě to bylo tak, že i když jsem je vypnul, tak se mi ještě několikrát protočili, nebo se točili pořád dokola i když jste páčku dali dolu do polohy jednoho setření a i přesto se pak zastavili v různých polohách, tak je problém v relé. Takže přikládám komentář z jiného fóra ten mi pomohl: odmontuješ dekl co je u pedálů, sáhneš do prostoru relátek a vytáhneš to dlouhý černý nebo hnědý relé na mém autě má označení 377. Pak vycvakneš dekl a pod nim uvidíš 2 přepínací relátka. Vycvakneš jim pružinky. Dáš bokem ten přepínací kontakt. Pak všechny kontakty těchto obou relátek přelízneš jehlovým pilníkem a vše složíš zpět. Ty kontakty se vypálí a pak to takhle blbne.

 

 Tak hodně štěstí při opravě :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy.

cyklovač Felicia.jpg

cyklovač Felicia

levé Octavia-pravé-Felicia.jpg

vlevo relé Octavia

Octavia-původní.jpg

cyklovač Octavia

Relé z felicie-opraveno.jpg

cyklovač s relé z Felicie

vlevo-octavia-pravo-felicia.jpg

vlevo relé Octavia

Editováno: , autor: Mojmec11
Popsání fotek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...