Přejít na obsah

Přední stěrače OI - problémy, nejdou vypnout, atd.


Octavius84

Doporučené příspěvky

houby vim co toje: me se stalo to ze se sami zapli pri otoceni klickem a nesli vypnout, odstrala to ta krabicka c relatka v releove skrince, ja si ji rozdelal, a opravil, na 1 relatku je packa ktera se preklopi a vypne sterace, jenze kryz to melo sepnout a tím bypnout tak kontakt na te pacce byl no spíše tam nebyl a hodilo to jiskřišku a nasledne je to znovu zaplo. Na chvilinku staci kontakty ocistit, ale za chvili te vymena nemyne. jinak staci SZ a poslu ti opravnou sadu....

Prosimtě a můžeš mi poradit kde a jaké to je relátko?

Editováno: , autor: mimisekz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdary pánové. Tak dnes jsem vyměnil páčku na stěrače a v té to neni páč 3x z 10 případů stěrače blbnou. Stále to samé místo jednoho setření to setře třeba dvakrát, jindy zase při ostříknutí skla to jde 10x .... Raménko jsem přendal, takže už taky nenaráží... zítra holt vyndám ten strojek a pokusim se ho nějak rozebrat a vyčistit. Poradí mi někdo čím by to ještě mohlo být, někdo tady psal o ciklovači a relátku, kde to mám hledat???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

houby vim co toje: me se stalo to ze se sami zapli pri otoceni klickem a nesli vypnout, odstrala to ta krabicka c relatka v releove skrince, ja si ji rozdelal, a opravil, na 1 relatku je packa ktera se preklopi a vypne sterace, jenze kryz to melo sepnout a tím bypnout tak kontakt na te pacce byl no spíše tam nebyl a hodilo to jiskřišku a nasledne je to znovu zaplo. Na chvilinku staci kontakty ocistit, ale za chvili te vymena nemyne. jinak staci SZ a poslu ti opravnou sadu....

Zdary, tak jsem zkusil vymenit páčku, pojistku č. 24 20A myslím , táhla mám nové, relé z jiného auta a vše špatně na,víc teď mi stěrače zapnou při každém otočení klíčku a pak už nejdou zapnout a nebo vylítne pojistka... Už snad jen ten motorek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak je tu možnost vlkost v kabelovém svazku nebo je nějaký díl špatný ten který jsi dal že vyhazuje pojistku ale na ten motorek koukni nebo zkus jiný.

[/quo

Tak páčka byla origo fungel nágel přímo z krámu, relé ze svojí octavky jsem dal do služební a celý den bez problému, i do mé jsem zkoušel relé ze služebního auta a u mě žádná změna. Každopádně jsem večer ještě vyndal znovu motorek, odpiloval jsem nýty a motorek uvnitř čistý, namazaný, rozebral jsem teda jen tu nejtovanou část, plíšky jsem očistil a přihnul, očistil jsem i to kolečko z plechu kam doléhají ty plíšky. Dal jsem to dohromady, přinejtoval. Ještě jsem našel na tom motorku šroubek z plastu, kterým se otáčí ta hřídelka. Netušíš na co to funguje??? :unsure: No nic, motorek jsem namontoval, už se sám nezapíná, při otočení klíčku. Řekl bych bez problému, každopádně jsem zkusil polohu na páčce jak se ostřikuje okno a vyletěla opět pojistka. Někde jsem tady četl, že může být zamrzlý motůrek ostřikovačů, ale tím to neni směs cca. do - 40 C. Fakt to nechápu. Nikdo nedokáže poradit a ani známý z autorizovaného servisu. Ještě zkus :( ím ten motorek rozebrat tu zadní část zda to půjde a prostříkám kontakt na kabelech a relátku... jinak už mi fakt nic nenapadá... Nevim co budu dělat v tomdle počasí bez stěračů.. Ani nevim jak zjistit porušený kabel .... ZAčínám měnit názor na nové auta .... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chápu jak tě to štve ale nezbývá než pátrat pokud to vyhazuje motorek ostřikovačů zkus jiný může být kaput.Kabely se dají proměřit zda jsou průchozí pomocí multimetru.Věřím se ti podaří na to přijít a pak si řekneš kvůli takový blbosti jsem rozebral půl auta.Je těžký radit na dálku pak je to jen o pokusech a omylech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chápu jak tě to štve ale nezbývá než pátrat pokud to vyhazuje motorek ostřikovačů zkus jiný může být kaput.Kabely se dají proměřit zda jsou průchozí pomocí multimetru.Věřím se ti podaří na to přijít a pak si řekneš kvůli takový blbosti jsem rozebral půl auta.Je těžký radit na dálku pak je to jen o pokusech a omylech.

no chápu, vzhledem k tomu, že jsem autoklempíř vyučen a elektriku nemám vůbec rád a navíc , co se člověk naučí v učňáku, 7let dělám u státní složky taky multimetr mám, ale to teda neovládam... ještě jsem teď našel někde, že někoho zlobilo relé č. 100 a našel jsem na škoda dílech, že je ještě nějaké relé kontaktů. Nemůže to ,mít něco společného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souvislost by mohla být pokud máš možnost měnit na zkoušku z jinýho auta tak to prubni.Jinak stěrače už stírají? Bez použití ostřikovače?

večer to fungovalo, ráno také, ale zkusil jsem to jen dvakrát páč mi to vyhodilo tu pojistku...no nic, jdu chrápat po 24 a pak se na to vrhnu po obědě... netušim co to je za relátka a k čemu to sou,ale uvidíme. Už mi to pěkně štve... já mám na to pech, někdo jezdí X let a mění olej atd. a já samej špek a to mám auto s 83 tis... holt už únava materiálu. ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.

Mám zřejmě podobný problém se stěrači. Někdy prostě nevypínaj a jedou pořád pak se jakoby chytnou a vše funguje jak má a tak to jde pořád dokola .Myslel jsem že to bude cyklovač ( relé ), relé dole pod palubkou cvaká jak blbý, ale vypne se to až po delší době. Někdy se stěrače zastaví i v prostředku. Problém je však ten, že já mám relé nebo cyklovač pod č. 4B0 955 531 A , a v Autonu tady v Ústí mi řekli, že jediná náhrada za toto relé je 4B0 955 531 E- rozdíl ve značení v koncovém písmeni a je tam taky víc pinů než v origo.

No tak jsem jedno takový koupil a ejhle relé nefumguje. Myslel jsem si, že je špatný tak jsem zajel do Autonu ( tam tomu přece rozumí ) a půjčil si od nich vlasně to samé, ale o 1000,-Kč dražší než to co jsem koupil já přes net. No ejhle ani toto relé nefungovalo ( tak že z koupě v Autonu samozřejmě sešlo) .

Problém je ten, že prodavač volal telefonicky do Boleslavi na nějakou jejich servisáckou linku a tam mu řekli asi po 15 minutách , že prostě jiné relé se již nedělá a že toto je adekvátní náhrada za to, které tam mam já, které je vlasně číselně stejné jen to poslední písmeno je místo "A" tak "E " .

Jenže bohužel s těma nahradama stěrače nejdou vůbec, žádná reakce na přepínání rychlostí nebo cyklovače prostě to jednou setře pak se to zastaví v prostředku po chvilce zase setře a zase zastaví uprostřed, takže ještě horší než se starým origem.

Tak by mě zajímalo, kdyby to moje origoš relé bylo vážně na odchodu, kde ho vlasně seženu? ( asi jen vrakoviště ), když to na ty které dodává Boleslav nebo i jiný internetový obchody vůbec nechodí.

No ještě zkusím vyčistit ten motůrek jestli tam nejsou ty doběhový kontakty jak se tady píše nějaký zajebaný a pak teda taky nevím co s tím :feve::smich: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravdu stačí rozebrat ten motůrek, odvrtat tři nejtky, vyčistit, dobře přihnout kontakty co jezdí po mosazný dráze, namazat a složit, místo nejtů malý samořezky a je hotovo, bude makat dál, a mamazat čepy stěračů

To jsem udělal, čepy mazat nemusim mám fungl nové origo táhla.... Motůrek jsem znova zanejtoval. Pak nechápu, proč mi praská ta pojistka č.24 . Zatím to funguje, ale mám jinej problém, stěrače jdou jen do půlky okna a tu půlku jdou směrem k motoru, ale to je má chyba, špatně nastavené táhla na motorku, aspoň co jsem koukal na služební octavku, zítra předělám a pořádně odzkoušim... už mi z toho fakt hrabe, už to můžu rozebírat po slepu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.

Mám zřejmě podobný problém se stěrači. Někdy prostě nevypínaj a jedou pořád pak se jakoby chytnou a vše funguje jak má a tak to jde pořád dokola .Myslel jsem že to bude cyklovač ( relé ), relé dole pod palubkou cvaká jak blbý, ale vypne se to až po delší době. Někdy se stěrače zastaví i v prostředku. Problém je však ten, že já mám relé nebo cyklovač pod č. 4B0 955 531 A , a v Autonu tady v Ústí mi řekli, že jediná náhrada za toto relé je 4B0 955 531 E- rozdíl ve značení v koncovém písmeni a je tam taky víc pinů než v origo.

No tak jsem jedno takový koupil a ejhle relé nefumguje. Myslel jsem si, že je špatný tak jsem zajel do Autonu ( tam tomu přece rozumí ) a půjčil si od nich vlasně to samé, ale o 1000,-Kč dražší než to co jsem koupil já přes net. No ejhle ani toto relé nefungovalo ( tak že z koupě v Autonu samozřejmě sešlo) .

Problém je ten, že prodavač volal telefonicky do Boleslavi na nějakou jejich servisáckou linku a tam mu řekli asi po 15 minutách , že prostě jiné relé se již nedělá a že toto je adekvátní náhrada za to, které tam mam já, které je vlasně číselně stejné jen to poslední písmeno je místo "A" tak "E " .

Jenže bohužel s těma nahradama stěrače nejdou vůbec, žádná reakce na přepínání rychlostí nebo cyklovače prostě to jednou setře pak se to zastaví v prostředku po chvilce zase setře a zase zastaví uprostřed, takže ještě horší než se starým origem.

Tak by mě zajímalo, kdyby to moje origoš relé bylo vážně na odchodu, kde ho vlasně seženu? ( asi jen vrakoviště ), když to na ty které dodává Boleslav nebo i jiný internetový obchody vůbec nechodí.

No ještě zkusím vyčistit ten motůrek jestli tam nejsou ty doběhový kontakty jak se tady píše nějaký zajebaný a pak teda taky nevím co s tím :feve::smich: .

Na díly zkus www.skoda-dily.cz určo ti poradí, ale nevěřim, že by nefungovala náhrada. Zkus ten motůrek, nemusíš odvrtávat stačí jen klasickej pilníka nýty odpiluješ, jde to snadno, odehneš plech a hned uvidíš na tom víčku 3 plíšky, v motůrku je plechové kolo na ozubeném kole... to je sranda... mě to běhá taky do půlky, ale asi proto, že jsem dal špatně táhla... zítra pořešim a hned přidám příspěvek...Jinak tu páčku si zkoušel???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

páčka z motůrku na táhla musí být skoro vodorovná a pak o zoubek vyosit směrem k oknu, takže tedy páčka mííírně do kopce, protože jinak se vlastně rozběhnou směrem dolu a jak se opřou tak se přetíží a může letět pojistka

Jo jenže já to zkoušel bez ramínek, jen motůrek a pak teda už namontované i s táhlama... ale je to možné , že v podstatě tam to narazí na táhlech a tím skáče pojistka, no hned ráno na to jdu, asi o tom budu psát knížku... doufám, že tyhle problémy se mi vyhnou u nové octaviie II až jí jednou budu mít a nebo mi tahle naštve a pošetřím a koupím nové autí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdary tak hlásim, že stěrače fungují jak mají. Hurá hurá hurá.... Táhla seštelovaná do správné polohy, ani u m,otoru a ani u okna nenaráží ... paráda. Pojistky nelítají... Takže základ, dobře promazaná táhla... Osobně nedoporučuji neorigo... vydržely skoro rok. V případě, že jdou špatně stěrače do půlky okna, nebo do motoru, špatně nastavená táhla. Ramena doporučuji dotahovat s citem, jinak se stane to co se stalo mě, že prasklo... v případě dotazů pište ... už to umim po slepu. :smich::smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Problém se projevuje pouze při manuálním zapnutí,kdy stěrače po stírnutí ještě chvilku cukají a zároveň je slyšet nějaké relé,po nějake chvilce to přestane.

Při jakemkoliv cyklováví je naopak vše v pohodě a bez problémů.Kde a jaké relé vyměnit?(jestli je to relé)!Mám obavy,že se problém zhorší a stěrače se vysypou docela.

OI 01 66kW KOMBI. Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...