Březen 21, 200718 r Ahoj, stává se mi často, že stěrače se mi nevypnou, prostě se jen ozývá cvaknání (a někdy už ani to ne) a nezůstanou v dojezdové poloze. Myslel jsem si, že by to mohlo být v relátku, tak jsem ho vyčistil, ale dělá to dál. Snad je nějaký dojezdový kontakt přímo u motoru stěrače? Používám stěrače AERO Twin, jsou absolutně užasné a tak je mi jich líto, že musí stírat naprázdno..a taky větší spotřeba kapaliny a hlavně to člověka hrozně znervózňuje. Díky za radu. Upraveno Březen 21, 200718 r od turbokar
Březen 21, 200718 r Lepší je, když se vám v tom největším ceďáku na dálnici najednou zastavěj, což se mi taky stalo, připadal jsem si jak největší blbec, když jsem na dálničním odpočivadle překontrolovával pojistky, ktarejma to vůbec nebylo. Totálně promočenej včetně části interiéru auta, za což děkuji firmě škoda auto, která umístila pojistky tam, kde jsou. Nakonec se ukázalo, že stěrače zarezli ve futrech, takže jsem počkal až se smeje film z okna a dojel jsem domu bez stěračů, celé jsme je rozebral, vyčistil futro a za rok jsem to dělal znova a to jsem to futro zvětšil vrtákem a od té doby to neudělalo (5let) Jinak nikomu nepřeju tu krásnou dešťovou koupel
Březen 21, 200718 r hmm spíš stěrace jako celý ten mechanismus kde jsou dojezdové kontakty... ale může to být i to relé...
Březen 21, 200718 r nyndej motor steracu roznytuj a je tam dojezdovy kontakt,napruzit vycisti namazat a opet slozit a musi to fungovat uz sem to delal mockrat a na to rele muzes taky mrknout jestli nema ohorele kontakty.
Březen 22, 200718 r Lepší je, když se vám v tom největším ceďáku na dálnici najednou zastavěj, což se mi taky stalo, připadal jsem si jak největší blbec, když jsem na dálničním odpočivadle překontrolovával pojistky, ktarejma to vůbec nebylo. Totálně promočenej včetně části interiéru auta, za což děkuji firmě škoda auto, která umístila pojistky tam, kde jsou. Nakonec se ukázalo, že stěrače zarezli ve futrech, takže jsem počkal až se smeje film z okna a dojel jsem domu bez stěračů, celé jsme je rozebral, vyčistil futro a za rok jsem to dělal znova a to jsem to futro zvětšil vrtákem a od té doby to neudělalo (5let) Jinak nikomu nepřeju tu krásnou dešťovou koupel mazat grafit vazelinou
Březen 23, 200718 r Doufám, že zvládnu odmontovat ten černý plast pod oknem,ještě se mi to nikdy nepodařilo..
Březen 23, 200718 r mě se taky zapínaly stěrače samy a bylo to tím,že uvnitř motorku se kontakty dotýkaly měděného kolečka uvnitř kontakty jsem vyhnul zpět a je vše ok.nutno odvrtat ty nýty na motorku a pak tam dát šrouby
Březen 23, 200718 r Doufám, že zvládnu odmontovat ten černý plast pod oknem,ještě se mi to nikdy nepodařilo.. chce to trosku vetsi sily nesmis se bat smerem nahoru od okna je tam jen nacvaklej.
Duben 2, 200718 r Lepší je, když se vám v tom největším ceďáku na dálnici najednou zastavěj, což se mi taky stalo, připadal jsem si jak největší blbec, když jsem na dálničním odpočivadle překontrolovával pojistky, ktarejma to vůbec nebylo. Totálně promočenej včetně části interiéru auta, za což děkuji firmě škoda auto, která umístila pojistky tam, kde jsou. Nakonec se ukázalo, že stěrače zarezli ve futrech, takže jsem počkal až se smeje film z okna a dojel jsem domu bez stěračů, celé jsme je rozebral, vyčistil futro a za rok jsem to dělal znova a to jsem to futro zvětšil vrtákem a od té doby to neudělalo (5let) Jinak nikomu nepřeju tu krásnou dešťovou koupel Yo! Mě se taky stěrače zastavily uprostřed okna v největším ceďáku. Ty futra jsou pěknej ksindl. Ale zatím to fachčí...
Duben 27, 200718 r ahoj, někdy se mi stane, že se sem tam od sebe spustí při startu stěrače....a chvíli trvá než se vypnou...nevíte v čem by mohl být error???
Duben 27, 200718 r Jenom při startu, nebo stačí zapnout zapalování, popř. žhavení? ted si to přesně neuvědomuju, ale mám pocit, že už to dělá při zapalování
Červen 6, 200718 r Ahoj lidi Tak mam takovej problem kterej začal asi před pul rokem .. když jsem dal stěrací páčku dolu tak to má jen 1x proběhnout ale mě to začalo probíhat třeba 5x a tak a jinak v pohodě .. teď se k tomu ale přidalo to že se mí čas od času .. 1x za 5-10 minut setře zadní stěrač ...skoušel jsme s tou páčkou všelijak hejbat jestli nejni vadnej kontakt někde a nic ... Nejdivnější na tom je že když prudce zatočim tak to začne stírat třeba rychle a třeba 3x-5x .. ten přední je zatim v pohodě až na to místo jednoho setření setření 3x-8x :-) fakt šílený a standartně nevim co s tim ... Věďěl by někdo jak to opravit ? mam octavii rv 98(model99) kombík tdi slx
Červen 6, 200718 r Ahoj lidi Tak mam takovej problem kterej začal asi před pul rokem .. když jsem dal stěrací páčku dolu tak to má jen 1x proběhnout ale mě to začalo probíhat třeba 5x a tak a jinak v pohodě .. teď se k tomu ale přidalo to že se mí čas od času .. 1x za 5-10 minut setře zadní stěrač ...skoušel jsme s tou páčkou všelijak hejbat jestli nejni vadnej kontakt někde a nic ... Nejdivnější na tom je že když prudce zatočim tak to začne stírat třeba rychle a třeba 3x-5x .. ten přední je zatim v pohodě až na to místo jednoho setření setření 3x-8x :-) fakt šílený a standartně nevim co s tim ... Věďěl by někdo jak to opravit ? mam octavii rv 98(model99) kombík tdi slx predni sterace jsou tady nekde popsany .. staci rozebrat motorek, ocistit kontakty a pry pobezi jako novy. Take se na to chystam, dela mi to taky a docela to stve. Zadni nevim, ale treba je to to samy jako predni ... chce to vyzkouset.
Červen 8, 200718 r tak přední stěrače stále to samé ale zadní jsem vyřešil ... normálně tam je nějaká vyčvachtaná hadička k ostřikovači a stříkalo to všude kolem !!!!! takže mi málem 5té dveře začly reznout .. myslim že jsme to našel na poslední chvíly ! zadní stěrač měl vyzkratovanou tu zásuvku a celkově z něho vykapalo deci vody ty přední budu muset asi taky rozebrat :-/ ale spíš jsem myslel jestli to nejni nějakou elektronikou tak snad ne
Červen 20, 200718 r Já mám ten samý problém,prostě se mi zbláznil zadní stěrač .Nejdřív jednou setřel potom stíral pořád ,málem jsem pojebal sklo.Musel jsem vyndat pojistku na stěrač a teď to budu řešit.Kluci na foru maj podezření na přepinací páčku což u mě je problém ,protože mám tu nejdražší verzi se senzorem deště propojenej s palubnim počítačem.Stojí okolo 2400Kč bez práce.Nerozděláš to jinak než vyndat airbeg.Takže servis a další prachy na víc..Kdyby to tím nebylo byl bych rád určitě by to nestálo takovej ranec.tak zdar a sílu .. .Dej vědět jak si dopad....
Červenec 9, 200718 r Ahoj lidi Tak mam takovej problem kterej začal asi před pul rokem .. když jsem dal stěrací páčku dolu tak to má jen 1x proběhnout ale mě to začalo probíhat třeba 5x a tak a jinak v pohodě .. teď se k tomu ale přidalo to že se mí čas od času .. 1x za 5-10 minut setře zadní stěrač ...skoušel jsme s tou páčkou všelijak hejbat jestli nejni vadnej kontakt někde a nic ... Nejdivnější na tom je že když prudce zatočim tak to začne stírat třeba rychle a třeba 3x-5x .. ten přední je zatim v pohodě až na to místo jednoho setření setření 3x-8x :-) fakt šílený a standartně nevim co s tim ... Věďěl by někdo jak to opravit ? mam octavii rv 98(model99) kombík tdi slx predni sterace jsou tady nekde popsany .. staci rozebrat motorek, ocistit kontakty a pry pobezi jako novy. Take se na to chystam, dela mi to taky a docela to stve. Zadni nevim, ale treba je to to samy jako predni ... chce to vyzkouset. Jde to celkem dobře, řešil jsem to na předních stěračích, musíš vyndat motorek a rozebrat ho, potom vyčistit kontakty, jsou zapatlaný od vazelíny, motor rozebereš tak, že odvrtáš nýty a potom místo nich dáš po vytočení závitů do těla šroubky.
Listopad 8, 200717 r Mám problém. Stěrače si dělají co chtějí. Cyklovač jak kdy a když je chci vypnout úplně, tak běží ještě několik cyklů. Relátko je v pohodě. Tak nevím jestli je to elektronikou nebo přepínací páčkou. Nestalo se vám to někomu?
Listopad 8, 200717 r Mám problém. Stěrače si dělají co chtějí. Cyklovač jak kdy a když je chci vypnout úplně, tak běží ještě několik cyklů. Relátko je v pohodě. Tak nevím jestli je to elektronikou nebo přepínací páčkou. Nestalo se vám to někomu? buď páčka nebo kontakt v motorku stěračů, už se to tu nedávno řešilo, stačí motorek rozebrat a přihnout kontakty, aby doléhaly
Listopad 8, 200717 r Přesně to samé mě to dělalo taky.Buď se nechtěly vypnout,nebo se kously v půlce skla.Měl jsem rezervní motorek,tak jsem ho vyměnil a chodí to jako hodiny.
Listopad 8, 200717 r Přesně to samé mě to dělalo taky.Buď se nechtěly vypnout,nebo se kously v půlce skla.Měl jsem rezervní motorek,tak jsem ho vyměnil a chodí to jako hodiny. přesně, ve většině případů to dělá packa v motorku na doběh
Listopad 8, 200717 r Přesně to samé mě to dělalo taky.Buď se nechtěly vypnout,nebo se kously v půlce skla.Měl jsem rezervní motorek,tak jsem ho vyměnil a chodí to jako hodiny. přesně, ve většině případů to dělá packa v motorku na doběh taky se přikláním v problému motorku... taky jsem řešil...
Listopad 25, 200717 r Na O1 mame problem se steraci. V teplem pocasi funguji jak maji, ale jakmile se ochladi, tak se obcas nechteji pustit, poskakuji, jsou zpomalene atd., funguji jen na nejvyssi rychlost. Tatka vycistil a promazal ten mechanismus pohonu, ale to nepomohlo. Rikal ze motorek je snytovany a rozebirat se mu ho moc nechce. Setkali jste se nekdo uz s takovou zavadou? Je to motorkem? Proc to dela jen v zime? :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.