Audi171 Vloženo 25. Dubna Sdílet Vloženo 25. Dubna Zdravím. Nesetkal jste se někdo s tímto problémem, 1.6 TDI 81kw,po zahřátí motoru na 90% teplota se zvyšuje dále na 110 až 115%,při snížení rychlosti cca na 60 km jde na 90% i na volnoběh.Rozvody vyměněný i s vodní pumpou i termostat.Dík za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DADY21 Vloženo 30. Dubna Sdílet Vloženo 30. Dubna (editace) Na BMW bolo bežné že medzi kondenzátorom a chladičom sa nahromadili nečistoty a prehrievali sa ale ci to bude aj na audi s tým som sa ešte nestretol. Bolo treba vybrať chladič a povrchovo ho vyčistiť od nečistôt, cca ako na foto ale vo väčšom množstve. Editováno: 30. Dubna, autor: DADY21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 30. Dubna Sdílet Vloženo 30. Dubna Divný, že by takhle lítala ručička teploměru chladicího okruhu (který je nafixlovaný)... není to teplota oleje? Ani to moc nesedí. Pokud je to tak, co takhle zavzdušněný chladicí okruh? Z podstaty věci by se měl odvzdušňovat sám, ale realita je složitější, plnění má být přetlakové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. Dubna Sdílet Vloženo 30. Dubna Počítám, že % jsou °C. To je informace z budíků nebo z diagnostiky? Plnění má být pod tlakem a odvzdušnění přes diagnostiku. Jestli vše proběhlo tak jak má, tak by mohlo být vadný čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DADY21 Vloženo 30. Dubna Sdílet Vloženo 30. Dubna Tieto motory majú prídavné čerpadlo chladiacej kvapaliny, po zásahu do chladiaceho systému npr. Pri výmene termostatu je možnosť diagnosticky spustiť odvzdušnenie chladiacej sústavy pripadne v angličtine bleeding cooling systém, ale odvzdušnenie by malo prebehnúť aj jazdou takže zle odvzdušnenie by som vylúčil. Keď je zohriaty na prevádzkovú teplotu vyskúšal by som ci hadice ktoré idú do chladiča nie sú tvrdé ci to netlakuje. A teda vylúčil prasknutu hlavu alebo prerazene tesnenie hlavy motora. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.