Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Jednou z pro mne důležitých podmínek je barva, tudíž začínám stále víc uvažovat o nové, přeci jen je to o něčem jiném když si člověk může vybrat konfiguraci podle svých představ... Ale je to vážně těžké rozhodování...

To víš nechat si vyrobit vůz dle svých představ je vůbec nejlepší (osobní zkušenost),je to jen o penězích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Omrzí" člověka každý auto, respektive si zvykne na daný výkon a chce víc. Mně už těch 125kW vůbec nepřišlo jako nic výraznýho a bral jsem to jako samozřejmost, ale teďka jsem 14 dní jezdil 1.9kou a když jsem dneska přesedl zase do RS, tak jsem se nestačil divit, jak to jezdí, že to táhne jako sviňa a jaký je tam tichoučko, v obci vůbec není motor slyšet a ani při zátěži to moc neduní a jen tak klapotá....no po pár hodinách jsem si zase zvykl a příjde mi to normální, ale s tou 1.9kou se to nedá vůbec srovnánat, ta je někde úplně jinde, dokonce dříve mi ani ten zvukový projev nepřipadal moc rozdílný, ale je to opravdu velmi velmi znát, u RS když pustím nahlas rádio, tak motor "není slyšet", ale 1.9ka tak duní, že to nepřebije nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zase to nepřeháněj, je mi jasný, že seš hrdej na svoje RS, ale zase nedělej z tý 1.9ky takovou sragoru. ja vim, jede to na hovno, hlučnější to je taky, ale nic drastickýho.

Však tak jsem to nemyslel, dokud jsem s ní jezdil, tak mi připadala v pohodě, výkon bohatě stačil, ikdyž občas to chtělo šlápnout trošku víc a hluk mi osobně taky nevadil, ale jen mě překvapilo to přímé přesednutí do RS, kde je hluk motoru dost odlišný, nikdy mi to nepřišlo tak markantní, ale největší rozdíl je ten, že 1.9ka duní a 2.0 neduní, ale vrní, jinak je hladina hluku možná stejná, to zase nechci takhle konkrétně plácat...no a spotřeba těchto motorů se liší cca o litr až dva, takže ta 1.9ka je dobrá, rozhodně ji nechci špinit, vždyť ji také máme doma v jednom autě, takže vím, proč jsme ten motor zvolili :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto zahrate po 20 km slusne jizdy. Pri vytoceni motoru na 2 do 4500 zacne auto cukat jakoby stracelo vykon a to same na 3 pri 4000 ot/min. Netocim to do plnych ale radim kolem 5500. Auto vzdy necham zahrat nez prehoupnu pres 3000 a necham klidnou jizdou 10 km vychladnout po kazdem vyradeni. Pri nizsich otackach zadny problem. Stava se ze na vytocenou 2 se zapne protiskluz, ale nic nesviti. A kdyz prece jen zapne tak porad tahne nahoru, ted se mi zakuckava. Poradte mi prosim vas nejaky lek, asi nastydla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto zahrate po 20 km slusne jizdy. Pri vytoceni motoru na 2 do 4500 zacne auto cukat jakoby stracelo vykon a to same na 3 pri 4000 ot/min. Netocim to do plnych ale radim kolem 5500. Auto vzdy necham zahrat nez prehoupnu pres 3000 a necham klidnou jizdou 10 km vychladnout po kazdem vyradeni. Pri nizsich otackach zadny problem. Stava se ze na vytocenou 2 se zapne protiskluz, ale nic nesviti. A kdyz prece jen zapne tak porad tahne nahoru, ted se mi zakuckava. Poradte mi prosim vas nejaky lek, asi nastydla.

Co palivo, nenatakoval jsi jinde než obvykle?

A co vůbec náš TDi nebo TFSI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto zahrate po 20 km slusne jizdy. Pri vytoceni motoru na 2 do 4500 zacne auto cukat jakoby stracelo vykon a to same na 3 pri 4000 ot/min. Netocim to do plnych ale radim kolem 5500. Auto vzdy necham zahrat nez prehoupnu pres 3000 a necham klidnou jizdou 10 km vychladnout po kazdem vyradeni. Pri nizsich otackach zadny problem. Stava se ze na vytocenou 2 se zapne protiskluz, ale nic nesviti. A kdyz prece jen zapne tak porad tahne nahoru, ted se mi zakuckava. Poradte mi prosim vas nejaky lek, asi nastydla.

Co palivo, nenatakoval jsi jinde než obvykle?

A co vůbec náš TDi nebo TFSI?

Dobrej dotaz Myšáku, už jsi někdy s naftou řadil v 5500 ot. ??? lollollol

Mimochodem, taky myslím, že to je v palivu. Zkus to něčím pročistit a aditivovat, popř. vyčistit palivovej filtr.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto zahrate po 20 km slusne jizdy. Pri vytoceni motoru na 2 do 4500 zacne auto cukat jakoby stracelo vykon a to same na 3 pri 4000 ot/min. Netocim to do plnych ale radim kolem 5500. Auto vzdy necham zahrat nez prehoupnu pres 3000 a necham klidnou jizdou 10 km vychladnout po kazdem vyradeni. Pri nizsich otackach zadny problem. Stava se ze na vytocenou 2 se zapne protiskluz, ale nic nesviti. A kdyz prece jen zapne tak porad tahne nahoru, ted se mi zakuckava. Poradte mi prosim vas nejaky lek, asi nastydla.

Co palivo, nenatakoval jsi jinde než obvykle?

A co vůbec náš TDi nebo TFSI?

Dobrej dotaz Myšáku, už jsi někdy s naftou řadil v 5500 ot. ??? lollollol

Mimochodem, taky myslím, že to je v palivu. Zkus to něčím pročistit a aditivovat, popř. vyčistit palivovej filtr.

Jsem :blbec: nedocvaklo mi to v tu chvíli, ale to víš, jsem diesel panic, teda co se osobáků týká :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co bys tam nalil? Shell ma prej v sobe nejake cistici smejdy taky...Ale s tema otackama se to povedlo....

Máš pravdu Shell V Power Racing má v sobě čisticí inhibitory a dokáže palivový systém vyčistit sám.Jinak Shell snad dělá i nějaké inhibitory jak do benzínu, tak i do nafty ale nemám s tím osobní zkušenost, na pročistění používám jen V Power Racing.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nz, neváhal bych a sháněl mimo ČR

takže říkáš, že by ses nebál koupě auta mimo ČR? Já jen, aby pak nebyly problémy třeba s případnou reklamací a tak dál..? Ty jsi auto v zahraničí kupoval?

Nebo najde se někdo kdo kupoval auto v zahraničí?? (ikdyž sem takhle debata asi nepatří..) :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste ohledne toho testu na novinky.cz. Typoval bych ze pan Jan Cech ma doma S55 Amg. Jezisi marja jak nekdo muze napsat takove blaboli a jeste za to dostat zaplacene?

Jo lidi, nexus nezere MP3 tak neposloucham radio ale motor, dlouhodoby prumer je 11 :-)) Nejak moc nemam cas jezdit ale kdyz uz tak si to uzivam. Bud sem jeste mladej nebo jezdit neumim, ale rikali mi at to auto nedusim, nedrzet pod otackama jak starej deda, zkousel sem to a spotreba klesala, ale kdo pak bude menit ventili? Proc jakmile se zahreje, tak jede.

Jinak lituji kolegu co mu dali Juniora. Kamarad ma 1.4 Golfa a proti Oktavce je to fakt dost velky rozdil, nemyslim jen vykonove ale ten interier....Olej sem este nekontroloval, mam 5 tis po servisu, ale hodim na to oko. Je pravda ze na 98 jede lip nez na 95. Ve videich je test z 5th gearu, kde to testovali, tak hodte oko. Jezdete opatrne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...