Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

jo tak, tak to jo no..

no každopádně ten PD v RS je silnej dostatečně :)

-- bude to každopádně strašně těžký rozhodování..., když už bych koupil TFSI, tak bych do toho asi tankoval i 98, takže tam je cena taky trochu někde jinde... je to fakt složitý.. :feve:

CO SI MYSLÍTE O TANKOVÁNÍ NATURALU 95 DO O II RS ?? asi ho tímhle raději netrápit, co ?? Myslíte, že 95 může mít kromě výkonu vliv na životnost motoru, zanášení, případně tak něco..??

:help::help::help:

Editováno: , autor: jvees69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek!!!

Tak mám první problém na mé O2 RS!!Jel jsem do Tábora a před Benešovem mi auto začlo cukat, začala blikat kontrolka diagnostiky motoru a pak ztrácet výkon, až úplně zhaslo a konec!!!!A už nešlo nastartovat!!

Přijeli, odtáhnuli mě do servisu do Benešova a hledali chybu!!!!Na počítači jim to vyhodilo závadu v pojistkách!!Tak to všechno kontrolovali, ale nic!!!

Tak potom kábel po káblu hledali a proměřovali, až zjistili, že mě odešla cívka u válce!!!

Jenže v celý ČR není náhradní, tak jí museli objednat z Německa!!!!Což mě docela překvapilo!!!!

Tak ted čekám a čekám, až to bude hotový!!!!

Naštěstí auto bylo v záruce tak mám náhradní a vše zdarma!!!Má někdo nějaké podobné zkušenosti? :help:

Nevím,ale dnes večer se mi stalo něco podobného, jel jsem a najednou začal motor nepravidelně cukat....ještě jsem stačil dojet domů...bylo to , jako kdybych jel pouze na 3 válce...a to strašné cukání na volnoběh, celé auto se třáslo...nevím co to může být, zitra ke mně přijede servisák, ale taky něco říkal o cívce...nevím, zítra toho budu vědět víc...ale zajímavý, že mi to auto ujelo ještě dalších 60Km....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak, tak to jo no..

no každopádně ten PD v RS je silnej dostatečně :)

-- bude to každopádně strašně těžký rozhodování..., když už bych koupil TFSI, tak bych do toho asi tankoval i 98, takže tam je cena taky trochu někde jinde... je to fakt složitý.. :feve:

CO SI MYSLÍTE O TANKOVÁNÍ NATURALU 95 DO O II RS ?? asi ho tímhle raději netrápit, co ?? Myslíte, že 95 může mít kromě výkonu vliv na životnost motoru, zanášení, případně tak něco..??

:help::help::help:

Už jsem to tu někde psal, oficiální stanovisko přímo ze Škodovky je, že N95 může být do 2.0 TFSI bez obav dlouhodobě tankován, nemá to na motor žádný negativní vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak, tak to jo no..

no každopádně ten PD v RS je silnej dostatečně :)

-- bude to každopádně strašně těžký rozhodování..., když už bych koupil TFSI, tak bych do toho asi tankoval i 98, takže tam je cena taky trochu někde jinde... je to fakt složitý.. :feve:

CO SI MYSLÍTE O TANKOVÁNÍ NATURALU 95 DO O II RS ?? asi ho tímhle raději netrápit, co ?? Myslíte, že 95 může mít kromě výkonu vliv na životnost motoru, zanášení, případně tak něco..??

:help::help::help:

Už jsem to tu někde psal, oficiální stanovisko přímo ze Škodovky je, že N95 může být do 2.0 TFSI bez obav dlouhodobě tankován, nemá to na motor žádný negativní vliv.

Souhlasím, jen je dobré brát 95 jen u značkových benzínek Shell, Esso,ÖMV, Agip.Rozhodně nebrat u ostatních.Občas bys ale 98/100 koupit přeci jen měl.Stačí třeba každá 5 nádrž.Pokud se budeš chtít svézt, tak ti to nakonec stejně nedá a koupíš lepší benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak, tak to jo no..

no každopádně ten PD v RS je silnej dostatečně :)

-- bude to každopádně strašně těžký rozhodování..., když už bych koupil TFSI, tak bych do toho asi tankoval i 98, takže tam je cena taky trochu někde jinde... je to fakt složitý.. :feve:

CO SI MYSLÍTE O TANKOVÁNÍ NATURALU 95 DO O II RS ?? asi ho tímhle raději netrápit, co ?? Myslíte, že 95 může mít kromě výkonu vliv na životnost motoru, zanášení, případně tak něco..??

:help::help::help:

Už jsem to tu někde psal, oficiální stanovisko přímo ze Škodovky je, že N95 může být do 2.0 TFSI bez obav dlouhodobě tankován, nemá to na motor žádný negativní vliv.

Souhlasím, jen je dobré brát 95 jen u značkových benzínek Shell, Esso,ÖMV, Agip.Rozhodně nebrat u ostatních.Občas bys ale 98/100 koupit přeci jen měl.Stačí třeba každá 5 nádrž.Pokud se budeš chtít svézt, tak ti to nakonec stejně nedá a koupíš lepší benzín.

tak tak, co vím od ostatních a z vlastní zkušenosti tak N95 stačí a určitě motor neničíš, je asi pravda, že některá vysokooktanová paliva (rozhodně ne všechna) jsou znát a víc to jede..), já volím tu alternativu jako píše Rosťa - běžně tankuju 95 a občas žluťákovi přilepším 98 nebo 99 a NO PROBLEMO ;) . Do služební 2.0 TDi už několik měsíců tankuju Shell Diesel Power ale jezdilo to stejně i na normální kvalitní naftu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak, tak to jo no..

no každopádně ten PD v RS je silnej dostatečně :)

-- bude to každopádně strašně těžký rozhodování..., když už bych koupil TFSI, tak bych do toho asi tankoval i 98, takže tam je cena taky trochu někde jinde... je to fakt složitý.. :feve:

CO SI MYSLÍTE O TANKOVÁNÍ NATURALU 95 DO O II RS ?? asi ho tímhle raději netrápit, co ?? Myslíte, že 95 může mít kromě výkonu vliv na životnost motoru, zanášení, případně tak něco..??

:help::help::help:

Už jsem to tu někde psal, oficiální stanovisko přímo ze Škodovky je, že N95 může být do 2.0 TFSI bez obav dlouhodobě tankován, nemá to na motor žádný negativní vliv.

Souhlasím, jen je dobré brát 95 jen u značkových benzínek Shell, Esso,ÖMV, Agip.Rozhodně nebrat u ostatních.Občas bys ale 98/100 koupit přeci jen měl.Stačí třeba každá 5 nádrž.Pokud se budeš chtít svézt, tak ti to nakonec stejně nedá a koupíš lepší benzín.

Mě docela štvě, že Shell nedělá 98 oktanů, ale 100, což za 34,50 tankovat nehodlám :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne že bych to čekal, ale... jo. Po bombastickym nadpise "jak dostat..." asi skončíš jen u chipu. No je to tvoje věc. To co tu psal Rosta 1,8 o životnosti má z části pravdu, ale je to napsaný tak, že pokud přidáš jen jednoho koně, tak se ti rozpadne převodovka, nevydrží kastle, při prvním brždění utavíš brzdy atd... no.. ehm. Silné a upravené auto v rodině máme, to tu snad každý ví. Prošlo si několika stádii a mužu k tomu říct jen jediný. Jeho maximální výkon stejně využiješ jen málokdy. Takže výdrž motoru bude záležet spíš na tom, jak se k němu budeš chovat a ne, že ti hned kiksne. Slova o časté generálce atd mi příjdou dost nadsazená. Pa to auto znáš, takže do zatáček asi víš jak jet a nejet, a pochybuju, že by sis dával děnně dve RZty, takže pokud tam dáš sportovní podvozek za x peněz,tak nic nezkazíš, ale zase pochybuju, že by si ho nějak využil. Převodovka... no, tedka tu byli anglání a jeden z nich má v OII RS 280koní a zatim drží. Ona je sice dělaná na 350nm, ale má určitou rezervu a stejně s ní nebudeš zacházet jako závoďák, takže tady by taky neměl být problém, protože pochybuju, že bys tam dostal nějakej extrémní výkon, kterej by jí roztrhl. Řeči o kontaktování WRC týmu kvůli rádám s tuhostí mi příjdou dost úsměvně u auta, který stejně bude jezdit tak max po okreskách, spíš po dálnicích. Nic proti rosťo, určitě máš přehled, ale dost některý věci přeháníš a vyháníš do extrému. Nechi tě tu napadat, to určitě ne. Tak to ai tak neber. Jen s tebou prostě v dost věcech nesouhlasim. A to že výfuk nic nepřidá je taky úsměvný... no nic, tot vše.

Máš pravdu, plně s tebou souhlasím, docela mě to odradilo, ale taky si myslím, že převodovka to zvládne, když to bude asi na 350Nm, chci si ji určitě vylepšit, ale chipem to začíná skoro vždycky..

Ahoj Stepo já se na Tebe nezlobím, v mnohém máš pravdu.Je fakt, že mě zmátl požadavek úpravy na plný výkon-tomu já rozumím úpravy co motor snese včetně úpravy převodovky,karoserie a podvozku aby se taková jízda dala ve zdraví přežít.Problém netu je,že do druhého kolegy nevidíš a tedy nikdy nevíš jak jezdí.Samozřejmě daleko lépe se taková úprava konzultuje s někým koho osobně znáš a víš jak moc to myslí vážně.Mě osobně by se jako rozumné,při větší úpravě,jevilo získat informace na Seat Leon Cupra 2.0TSFI 177 kW, kde jsou všechny úpravy továrně odzkoušeny. Měj se fajn.Rosta :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak, tak to jo no..

no každopádně ten PD v RS je silnej dostatečně :)

-- bude to každopádně strašně těžký rozhodování..., když už bych koupil TFSI, tak bych do toho asi tankoval i 98, takže tam je cena taky trochu někde jinde... je to fakt složitý.. :feve:

CO SI MYSLÍTE O TANKOVÁNÍ NATURALU 95 DO O II RS ?? asi ho tímhle raději netrápit, co ?? Myslíte, že 95 může mít kromě výkonu vliv na životnost motoru, zanášení, případně tak něco..??

:help::help::help:

Už jsem to tu někde psal, oficiální stanovisko přímo ze Škodovky je, že N95 může být do 2.0 TFSI bez obav dlouhodobě tankován, nemá to na motor žádný negativní vliv.

Souhlasím, jen je dobré brát 95 jen u značkových benzínek Shell, Esso,ÖMV, Agip.Rozhodně nebrat u ostatních.Občas bys ale 98/100 koupit přeci jen měl.Stačí třeba každá 5 nádrž.Pokud se budeš chtít svézt, tak ti to nakonec stejně nedá a koupíš lepší benzín.

Mě docela štvě, že Shell nedělá 98 oktanů, ale 100, což za 34,50 tankovat nehodlám :p

Ahoj s cenou benzínu nic nenaděláš.N98 stojí jen o 2,oo Kč míň.Já mám Shellku nejblíže takže na něj jezdím.Na druhou stranu je mi divné, že dáš 0,9 Mio za auto a pak si děláš starosti s cenou kvalitního benzínu.100V Power Racing už stál i 37,- za litr a taky jsem na něj jezdil, drahý auto stojí i provozně větší peníze tak to halt je bez ohledu na značku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kolik stojí 98?

nejhorší je, že ty ceny lezou pořád nahoru, v rakousku, německu je ještě dráž, i naftu běžně tankuju přes 30 a až se dopracuju k nějakýmu benzínovýmu autu, tak už bude benzín za 40 :(

Nejhorší je, že si čerpadláři na nás tak akorát pěkně mastí kapsy - v Sezimově Ustí je na SHELL benzín za 29,50 a v Pelhřimově za 30,90, stejnej SHELL a o kačku čtyřicet na litru víc, a pochybuju, že v Sezimáku čerpadláři prodávají benzín bez zisku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj s cenou benzínu nic nenaděláš.N98 stojí jen o 2,oo Kč míň.Já mám Shellku nejblíže takže na něj jezdím.Na druhou stranu je mi divné, že dáš 0,9 Mio za auto a pak si děláš starosti s cenou kvalitního benzínu.100V Power Racing už stál i 37,- za litr a taky jsem na něj jezdil, drahý auto stojí i provozně větší peníze tak to halt je bez ohledu na značku.

S cenou benzínu nic nenaděláš, ale ten argument "když dám mega za auto..." je trošku mimo - do Okinky neleju žádný Tesco či Hyper levné benzíny, byť by byl za 25, ale peníze taky oknem vyhazovat nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle mě je nesmysl upravovat takovýmhle způsobem auto na denní používání. mít to jako víkendovku, tak pak tomu rozumim

Máš plně pravdu. :palec2:

Jo, celkem už jsem pochopil, co to je, když vám auto přestane jezdit (teda skoro). Byl jsem asi 50 Km od domu a najednou mi začalo něco cukat v motoru...třásl se celý vůz, tak to v servisu (ne ve škodováckým) hodili na diagnostiku, řídící jednotka vůbec nekomunikovala, ale řekli mi, že to nebude nic vážného, dojel jsem tedy domů a zajel do servisu (mám už najeto 55000Km), rovnou se provedla pravidelná servisní prohlídka (ani tam jim ř.j. neodpovídala, dali tam novou) a zjistili, že vůz má špatný "výfukový" ventil....stálo to asi 20 000 Kč - naštěstí to mám ještě v záruce..v servisu mi ovšem oddělali filtr K-N a dali tam klasický...prý to kazí nějaký senzor prachových částic, teda moc se mi to nezdá, je to jeden z nejkvalitnějších vzduchových filtrů,ale budiž-ještě by mi zrušili záruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku bych to poupravil, nejvíc si na nás mastí kapsu stát daňovým zatížením.

jinak oni ty tesco benziny maj stejně kvalitní benzín jako třeba OMV

Já jezdím na 98 od Globusu za 29 Kč...občes tam dám OMW super 100 (33.90Kč) Rozdíl v ceně je za jedno natankování asi 250Kč...za měsíc 1000 Kč...a rozdíl v jízdních vlastnostech tam příliš není- skoro vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku bych to poupravil, nejvíc si na nás mastí kapsu stát daňovým zatížením.

jinak oni ty tesco benziny maj stejně kvalitní benzín jako třeba OMV

Ahoj Luku, s těmi daněmi máš rozhodně pravdu. Koneckoncům i těmi benzíny-tady především záleží jak jednotlivé společnosti pěčují o své podzemní tanky,jak často a jak pečlivě odkalují. Jenže to je obtížné poznat.Já jsem svou špatnou zkušenost udělal před 10 lety kdy se mi Felda 1.6 žačala najednou baštit 12l místo 7l a na ventilech a v hlavě jsem měl bílý povlak. Tenkrát verdikt zněl dlouhodobě užívaný benzín s obsahem vody, oprava mě přišla na 20 000,-.Čepoval jsem benzín všudemožně.Od té doby čepuji jen u značkových benzínek a mám pokoj. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku bych to poupravil, nejvíc si na nás mastí kapsu stát daňovým zatížením.

jinak oni ty tesco benziny maj stejně kvalitní benzín jako třeba OMV

Já jezdím na 98 od Globusu za 29 Kč...občes tam dám OMW super 100 (33.90Kč) Rozdíl v ceně je za jedno natankování asi 250Kč...za měsíc 1000 Kč...a rozdíl v jízdních vlastnostech tam příliš není- skoro vůbec.

To maj všechny Globusy N98? Já bych taky rád tankoval N98 ale viděl jsem ho jen na ICOMu a některé AGIPy ho tuším mají..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku bych to poupravil, nejvíc si na nás mastí kapsu stát daňovým zatížením.

jinak oni ty tesco benziny maj stejně kvalitní benzín jako třeba OMV

Ahoj Luku, s těmi daněmi máš rozhodně pravdu. Koneckoncům i těmi benzíny-tady především záleží jak jednotlivé společnosti pěčují o své podzemní tanky,jak často a jak pečlivě odkalují. Jenže to je obtížné poznat.Já jsem svou špatnou zkušenost udělal před 10 lety kdy se mi Felda 1.6 žačala najednou baštit 12l místo 7l a na ventilech a v hlavě jsem měl bílý povlak. Tenkrát verdikt zněl dlouhodobě užívaný benzín s obsahem vody, oprava mě přišla na 20 000,-.Čepoval jsem benzín všudemožně.Od té doby čepuji jen u značkových benzínek a mám pokoj. :)

Asi tak. Já to třeba na F poznával na nezávislém topení, jak jsem tankoval na neznačkovách nebo špatně udržovaných zančkovkách, nechtělo hořet, kouřilo, atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s tebou, ale když už budu brát auto za zhruba 500 - 700 papíru, tak myslím že ta spotřeba o ty 3 litry je tabu... Nejpodstatnější bude ta nabídka. Jaký motor a za kolik...(teda aspon podle mě)
No tak já mám RS TDI a rozhodně nejsem zaslepen a vidím jak výhody nafty tak i výhody benzínu (narozdíl od TFSIčkárů :p ).

Takže můj názor je takový, že ani jedna volba není špatná. Pokud chceš vyloženě raketu na sportovní "vyblbnutí", tak jediná možnost je TFSI, stejně tak jako v případě velmi malého nájezdu, pokud chceš ale auto na "normální" každodení ježdění s dostatečným potenciálem a solidními provozními náklady, tak TDI stojí minimálně za zvážení, protože budeš-li trávit na cestách více času, rozhodně poznáš rozdíl ve spotřebě, ať už četností návštěv čerpací stanice nebo sílou průvanu v peněžence ;) Kdybych nebyl rozhodnutý pro konkrétní motor a váhal nad oběma, tak bych v případě nákupu jetýho auta dal přednost výhodnosti aktuální nabídky, nemá cenu jít do TDI, když bys měl možnost koupit TFSI ve stejném stavu výrazně levněji, ale kdyby byl ten TDI za stejný prachy jako TFSI, tak bych se nebránil.

:palec2:

Jj, turbo pro všední den lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...