Listopad 3, 200816 r když člověk chce aby to jelo tak tomu musí dát napít. to dá rozum jám mám nejhorší motor na světě a ještě ke všemu s čipem - TDI Upraveno Listopad 3, 200816 r od j0ska
Listopad 3, 200816 r Joska: Hezky video, jel jsem s tim chipnutym TFSI, a hodne se mi to libilo, na tohle bych slysel! Ale ten udaj okamzity spotreby neni hezkej! Proste benzin s turbem je dobry, ale jeste malinko tomu chybi...uvidime co novej 2.0 TSI. S mym jizdnim stylem bych se pod 12l/100km nedostal...
Listopad 4, 200816 r Josko... jen mě to zajímalo.... víš? neříkám, že je TDI špatné! Každý motor má něco proč si ho jeho majitel koupí a bude sním spokojený. Ideální z principu ani existovat nemůže. Kompromis to je prakticky pokaždé. Upraveno Listopad 4, 200816 r od j0ska
Listopad 13, 200816 r Ahoj, řešim problém, motor jde nepravidelně občas výlítnou samy otáčky na 1500 ot/min, v paměti závad byly chyby : 01287 Regulace volnoběhu, 04759 spojení turbo škrtící klapka- pokles tlaku, 08825 unikající vzduch v sacím systému, po vymazání paměti závad opět naskočila závada, spojení turbo škrt. klapka .. pokles tlaky. Nikde jsem nenašel žádnou prdlo hadici nic, jsem s toho srnec :-D
Listopad 13, 200816 r Urcite tam nejaka hadice bude rupla nebo ti tam neco netesni. Podivej se poradne. Vim je to prace naprd ale stoji to snad za to... A mas to v zaruce??? nebo ne? Jestli jo neres a dej to do servisu
Listopad 22, 200816 r Ahoj, řešim problém, motor jde nepravidelně občas výlítnou samy otáčky na 1500 ot/min, v paměti závad byly chyby : 01287 Regulace volnoběhu, 04759 spojení turbo škrtící klapka- pokles tlaku, 08825 unikající vzduch v sacím systému, po vymazání paměti závad opět naskočila závada, spojení turbo škrt. klapka .. pokles tlaky. Nikde jsem nenašel žádnou prdlo hadici nic, jsem s toho srnec :-D Neco podobneho se stalo i mne asi pred rokem,sviti zavada,motor poskubava a skakaly otacky ,mel jsem to v zaruce tak jsem to hrknul do skodovky(ale v anglii) a ti prisli na to,ze se zlomila klapka v nejakem(doslovny preklad)regulacnim ventilu privodu paliva.Mechanik na to koukal jak z jara a rikal,ze se jim tohle jeste nestalo a kdyz jsem si pak pro ni prisel,ukazal mi druhou co prijela ve stejny den se stejnym problem.Obe 2005 11 mesic.Oprava by stala tusim 7 tisic,ale zaruka to vyresila.Nedivil bych se kdyby to bylo to same.
Listopad 22, 200816 r Ahoj, řešim problém, motor jde nepravidelně občas výlítnou samy otáčky na 1500 ot/min, v paměti závad byly chyby : 01287 Regulace volnoběhu, 04759 spojení turbo škrtící klapka- pokles tlaku, 08825 unikající vzduch v sacím systému, po vymazání paměti závad opět naskočila závada, spojení turbo škrt. klapka .. pokles tlaky. Nikde jsem nenašel žádnou prdlo hadici nic, jsem s toho srnec :-D 1. Zkus pustit adaptaci na klapce 01 Motor, Zakladni nastaveni , Blok 60 ... musi ti napsat OK nebo i.O. 2. Kdyz todle nepomuze zkontrolovat cely vedeni vzduchu mezi HFM a duosenzorem ( spony atd )
Únor 19, 200916 r Speciálně pro Mariose, aneb věřím mu, že jezdí za 5,9 když já za 6,3 s takovou průměrkou - trasa Český Krumlov - Žďár n.S., celkem 179 km.
Únor 19, 200916 r A pak, že to prý nejde A musel si se moc snažit, nebo to bylo provozem či to tak prostě vyšlo?
Únor 19, 200916 r Právě, že vůbec, sám jsem koukal. 7,2 je na zimákách bez problémů, ale tohle... Jsem si ještě před jízdou říkal, že bych se měl podívat na tlak v pneu, což jsem neudělal, ale je to super silnice, byť do kopce a šlo to značně plynule, až na průjezd přes Budějky
Únor 19, 200916 r V té plynulosti to právě je a podle mně se dá zajet solidní spotřeba s jakýkoliv motorem, když člověk jede plynule. Jen třeba u silnějších motorů to více svádí tomu přišlápnout. Taky hraje roli nálada.
Únor 20, 200916 r Kuci TSi 1,8 a 2,0 nebudou mit moc jiny spotreby. Ty motory jsou skoro stejny. Dat sem dva obrazky tak je to skoro na ukol najdi 5 rozdilu
Únor 20, 200916 r Jsem rád, že někdo mi tu spotřebu už věří, i když mě nikdy nešlo o to vás o tom přesvědčit že fakt s takovou spotřebou se dá jezdit a přitom nemyslet na to a a nekoukat porád na maxidot. Je to v tom jet plynule a mimo města a dá se pak udělat nejen slušná spotřeba ale i průměrná rychlost! Mischcicko seš dobrej !!
Únor 20, 200916 r Zvlášť v zimě a s tím, že po dálnici bylo jen asi 30 km, co? To se mi ani leckdy v létě nezadaří, ale to mám zas o 40 mm širší stopy..
Březen 29, 200916 r caute chalani.mam otazku:ako je chladene turbo v octavke rs 2.0 TFSI?dik za odpovede:o)
Duben 16, 200916 r Tak se mi podařila další extrémní spotřeba a hlavně rekorní dojezd, tolik jsem na palubáku neviděl...podotýkám, že v době focení jsem měl už 79 km najeto...
Duben 21, 200916 r Mě u nového to bude každou chvíli hlásit dilití.. Bylo na horní rysce u nového a teď se blížím už dolní. Najeto 7000km. Jinak kamarádovi to bere cca 2 litry na těch 25 000km.. já ještě přesně změřeno nemám.. Ale táké si rád přečtu kolik Vám to bere oleje..
Duben 22, 200916 r Do 3 litrů to bude asi normální.. Jezdí za mnou občas taxikáři s TDI 77kw a některým to bere i více. Ale některým pravda skoro vůbec. Kolik máš najeto a jakej rok výroby je auto? A kolik Ti to vlastně bere? Ono to ale asi jen tak vyřešit nepůjde. Nebo máš nějaké řešení jak spotřebu snížit?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.