Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Ahoj, rád bych nějaké foto z těch zkoušek řemenů, jestli je to možné?

No po skoro třech měsících se cc-autodíly přiznali, že měli nějakou špatnou várku od dodavatele a po domluvě na co byla faktura zaplaceno, na co nebyla - odběr zboží z eshopu. Po mojí zkoušce provedena autodíly zkouška ve ŠA (se stejným výsledkem dayco řemenů).

Tak co se týče zkoušky:

Stolice určená pro pevnostní zkoušky prvků trakčního vedení uzpůsobená pro alespoň trochu reálné napínání řemenu (napínáno přes kladky - přes poloměry kladek větších než nejmenší na rozvodu - nejmenší asi vodní pumpa v motoru).

Výsledky byly nejlepší pro druhovýrobu (Gates), pak origo Contitech a nakonec nevyhovujicí Dayco (síla vyvynutá na přetržení řemene byla 2,5kN což odpovídá 250kg! oproti originálu conti kde byla 10kN - 1000kg..)

Par fotek..

hmm jak se vkladaji obrazky??? Jelikož je tady vkládání obrázků úplně napí..!!!!!! Velký vroubek směrek k administr.....

Foto je na odkazu

IMG_2178.jpgsada zkušebních řemenů, ten bez krabice je Dayco

IMG_2180.jpg

IMG_2183.jpg

zkušební stolice, vpravo je hydraulický - počítačem ovládání píst (z nakladače JCB), uprostřed - na tom vozíčku je čidlo pro měření napínací síly

IMG_2184.jpg

pohled na předepnutou sestavu

IMG_2187.jpg

přetržený řemen Gates - powergrip (má nejlepší vlákna ze všech zkoušených, také dopadl nejlépe na to že se jedná o druhovýrobu :-))

IMG_2194.jpg

přetržený Contitech

IMG_2199.jpg

přetržený Dayco

tady by měl být zkušební protokol od všech tří řemů - pro úplnost je to napínací síla měřená za hydrulickým pístem, tj. tah v řemenu je poloviční!

http://favo93.wz.cz/pictures/seat/hppscan7.pdf

M.

PS: Sice u jiného auta a u motoru 2,0DTI 16V pomohlo na snížení spotřeby oleje motoru použít hustější olej. při jízdě s olejem 5W40 mi auto žralo 1l oleje na 5000km, když sem přešel na olej 10W40 pak si to bralo 1l oleje na 7000-8000km (auto jezdilo město a dálnice v poměru 60/40 proc.). Nehledě k tomu že to bylo finančně lepší, protože jsem jezdil na výměny stejně po 15tkm a to cca 3x do roka...

Jinak co se týče 2,0TFSi (je to sice SEAT FR, ale srdce má z OctII RS) mám spotřebu cca 1l oleje na 10000km a spotřebu mám 10,5-13l/100km(většinou po dálnici)...

Editováno: , autor: Bobik_a
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Když jsme u toho, jak je to složité vyměnit? Musím žel vyměnit i na tom "novém", co má jen 35tis km rozvody a přemýšlím, že bych to udělal já :-) Mám k dispozicí jámu. Zvládnu to? V dílenské přiručce jsem to nenašel. Díky.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, ale to asi nebude ono, to je řetězový rozvod, tady je řemen. Ale už jsem si radši dojednal termín tady koukek od práce, před cca 2 lety mi měnili na AXX motoru a vše OK, takže snad to bude na na BYD motoru OK, když jsem téměř stejné :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, tak ten neznám, kolega má BWA a ten je stejný, jako AXX až na pár prkotin (PCV, odvětrávací trubka, kompresní poměr, ..) a tedy podobné s BYD (169kW). Todle je ale dle všeho verze 155kW pro Golf VI a podobné mašiny, jestli se dává do OII RS to nevím.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No TFSI jsou vedeny:

2.0 R4 16v TSI/TFSI 132-155kW (EA888)

Manufacturing commenced March 2008. identification parts code prefix: 06H, 06J; ID codes: CAEA, CAEB, CAWB, CCZA, CDNB, CDNC Mám BWA a zbytek jsem neměl možnost vidět.... takže těžko říct. Jestli chceš postup na BWA - řemen, můžu poslat PDF :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Sice to není motor ze Škody, ale nenapadá někoho, čím by mohlo být způsobeno divné chování otáček po zahřátí? Blbne to jak v zátěži, tak na volnoběh při zmáčknutí a uvolnění plynu. Svíčky, cívky ani váha vzduchu to není. Díky.

a
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem něco podobného, ale skákalo mi to jen trochu - a občas mi to nahodilo závadu motoru - zprvu diagnostikováno jako chudá směs (což byla samozřejmě blbost - tankoval jsem V Power Racing).. Takže auto bylo dáno do servisu na diagnostiku palivového systému, zjištěna nesprávná funkce vysokotlakého čidla palivého systému! Nějakým přípravkem, na který se čekalo asi týden z německa.. Nakonec vyměněno - senzor vysokého tlaku, trubka odvětrání a aktualizace softwaru ŘJ motoru on-line .. cca za 4500,-Kč. Od té doby mám zatím pokoj (od 29.7.2011)..

PS: dostal jsem tři protokoly - před, po a po aktualizaci ŘJ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, stal jsem se majitelem Octavie RS 2.0 TSI (r.v. 2009) a mám strach o životnost tohoto motoru. Auto má najeto celkově 63000 km, ale cca před 8000 km byl měněn celý motor (v záruce). Ještě jsem se koukal na jednu Octavii RS, předfacelift (r.v. 2006) měla najeto celkem cca 137 000 km a majiteli také odešel motor asi v 70 tisících, údajně výrobní chyba. Tak doufám že mě motor vydrží, určitě ho nebudu vytáčet ještě nezahřátý a když pojedu "ostrou", tak ke konci pojedu už pomalejš, popřípadě nechám ještě chvilku dochladit až zastavím. Je něco na co dát pozor nebo co se tam kazí ? Jinak motor pecka, ideální mezi výkonem/spotřebou, kombi zatim jezdim za 8,5-9l, možná si to ještě trochu sedne, motor ještě nebude úplně zajetý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, co píšše jsou základní věci, které by majitel vozu neměl dělat, i kdyby neměl nějaké info o tom, že by se motor kazil. Já mám již třetí vůz s tímto moterem, jeden měl kolem 160tis, druhý mám teď kolem 204tis (prodávám) a na aktuálním vozu mám kolem 37tis a to, co píšeš dělám, i když jsem o tom, že by odcházel tento motor nikde nečetl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, u mně žádná závada není hlášena, proto je to zvláštní. Ale díky, zkusím to brát v úvahu.

Ono to právě tu závadu nenahodilo pokaždé, ale třebas jednou (dvakrát) za měsíc.. ale ručičky skákaly pořád..

Já sem také neslyšel o tom, že by se tento motor kazil.. (no u mně je s tím problém, já mám už třetí motor, ale to bylo rozvodama :kol-33: ). Jediné na co byla v poslední době svolávací akce byla výměna cívek pro svíčky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

měl jsem BWA teď mám CCZ. Neslyšel jsem (kromě jednoho kolegy tady kterému se urval taky řemen a potkalo se to) že by s motory BWA byly nějaké problémy.Chodil krásně, akorát já jsem zase musel mít "specifickou" závadu...tam kde je startér přišroubovaný k bloku, ten blok praskl....auto bylo ze škodovky jako "roční vůz" a nebyl jsem spokojen, ba byl jsem přímo nasrán (ale to je na dlouhé vyprávění), tak BWA šlo do světa. Při přechodu na CCZ (novas-už žádnou ojetinu ze škodovky nechci-prodejce byl a je lhář a skoro tři roky mu to nemohu zapomenout) to je takové "divné" ten motor musí mít tak asi "o tunu méně", protože ten předek mi přijde úplně lehoučký. No, má to řetěz, ne řemen, tak uvidíme (zatím je tam cca 13.000 km). Ale když se zvedla hauptna, tak ten zakrytovaný BWA vypadal mnohem lépe než ten CCZ :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

mám RSku 2.0 TFSi QG1. Je možné do nej dať olej s normou VW 502.00 namiesto 504.00? Najazdím na nej ročne tak 10 až 12 tis. km. Olej mením raz za rok, neriadím sa počítačom. Nejak sa mi nepáči ten premenlivý interval.

Ďalší môj problém je ranné štartovanie. Videl som tu riešenie, ale keď mi ho treba nájsť, tak to nejde... Ide o to, že prvý štart je taký neistý, treba dlho točiť aby naskočila a prvé asi 2 sekundy sú také nič moc. Sviečky, filtre, olej a baterka sú nové. Najazdených má 119 000 km. Stačí ak mi sen hodíte link na riešenie.

Vopred vďaka.

Editováno: , autor: RiDER
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, chci se vás zeptat na vás nazor,co se tyka odstraneni katu u tohoto motoru ?? Mate nejake zkusenosti ? ... vyfuk mam : http://www.highperformanceparts.cz/catback-vyfuk-milltek-seat-leon-cupra-20t-fsi-06-nr-oval.12840 .. ano mam leona taky 2.0 TFSi, je to koncern,tak se zkousim ptat zde :) Dekuji za reakce :kol-47:

Editováno: , autor: devmixil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zas takový znalec nejsem a málo nevydělávám, ale výfuk za dvacet tyček bych si nekoupil(kdybych ho nepotřeboval-nevím ani kolik stojí origo). A proč chceš odstranit katalyzátor? Na detailní techniku jsou tu jiní střelci a ti Ti to určitě rádi vysvětlí. Já jsem měl BWA a teď mám CCZ ale ani u jednoho motoru jsem neměl pocit, že by výkon byl nedostatečný :-)

Já Ti to nechci rozmlouvat a docela chápu, že chceš "tunit" ale ...... Pokud je teda ten výfuk z nerezi jak píše výrobce, tak by asi měl být těžký (těžší) než normální (nevím, jestli je normální výfuk celý z nerezi). Nerez je podstatně těžší než "black steel" ale já už nerozumím ničemu. Většinou se to prý dělá tak tak že nerez je zvenku a vevnitř už ne, pak to vevnitř vyhnije a dělá bordel. Ale mé zkušenosti s výfuky jsou čistě teoretické a budu rád, když se vyjádří někdo, kdo tomu opravdu rozumí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radim : .. tak vyfuk uz tam byl,ja ho nekupoval ;) .. je tam i sani od forge http://www.forgemoto...TFSi-TSi-motory ...... takze predchozi majitel se vyhral ;) ... miltek uvadi ze je podstatna uspora hmotnosti proti origo vyfuku,koneckoncu to je i v tom odkazu napsano ...

Jasny diky za reakci, uvidime kdo se vyjadri ke katalyzatoru z vice zasvecenych,verim ze mi poradi bud ze jo,nebo reknou ze ne :kol-47:

Zvuk to ma krasny ten miltek,ale jeste bych rad i vystrelil z vyfuku,jde mi hlavne o to .. proto se ptam na kat ... jeslti je to hloupost,tak me s tim klidne poslete .... vite kam :kol-46: .. od toho sou fora :kol-28::kol-47:

PS: na STK nehledte

Editováno: , autor: devmixil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já taky nemám již origo výfuk, ač jsem to tak již koupil, i na vozu předtím jsem to měl v plánu. Nejde ani tak o materiál, ale i o průměr, myslím, že teď mám 76mm, tedy větší průchod. Ani kat jsem neměl, ale nechal jsem si ho namontovat. Důvodů je více. Bez katu je to opravdu hluk, hlavně při nastartování, až jsem se styděl :-) Dále, smrdí to. No a nakonec, je problém s STK. CO se týče spotřeby, neumím posoudit. Motor mám BYD (230k v serii) a k tomu tanto kit (http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-193&Category_Code=FSI).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a leon má originál výfuk z nerezi? Pro to se ptám, kde tu úsporu hmotnosti (a podstatnou vzali) ale jak říkám, já se v tom úplně tak detailně nevyznám-myslel jsem to spíše tak, že aby mi to hezky prdělo, tak bych 20.000 nedal, ale kdyžs to tak koupil, tak ať jsi moc spokojený a jezdí ti to :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

swenak : .. stk rikam neresim,smrdet muze :kol-31: .. jinak musi jet pekne golf ....... ja mam 230 ps nyní ..

radim : nevim covece,nezajimal sem se o to :kol-47:

nebo muzete poradit (pokud to katem nedocilim) jak udelat aby to "strílelo" nicemu se nebranim :kol-47: ... je mi jasne,ze tu budou clenove,kteri nepochopi proc to chci,ale co už :kol-28: veschny auta nemuzou znit stejne :kol-35:

Editováno: , autor: devmixil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to chápu...a velice dobře, v roce 1981 jsem zkoušel "přeplňovat" máminu Š 105 L vysavačem s obráceně nasazenou hadicí :-) taky to střílelo :-))

ale teď už jsem starý a v tomhle státě je asi jediné řešení-kalašnikov z okna a projet se někde okolo PS ČR....:-) Ale není to návod:-) jen mne nic nenapadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...