Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

To není ventil, ale adaptér mezi ventil a turbo (případně ventil a držák ventilu). Měl jsem to na 2 autech, ale dal jsem to pryč a mám 2 originální Forge (neštělovatelné) na prodej. Toto je jen napodobenina, ač v tomto případě je to jedno, tam není co zkazit:) Ničemu to nevadí, ač se tvrdí, že ten vzduch, co tím unikne, může scházet. Testoval jsem to a ani při plném úniku vzduchu ven, tedy mimo turbo, nebo sání, jsem nepozoroval rozdíl. Může to ale zpomalit náběh tlaku po přeřazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

chlapi, jak moc Vám to kouří? Mě to přijde, že to auto furt čmoudí z vejfuku. Klasický bílý kouř. Ně do modra od oleje a ne do černa od sazí (ale když jsem to poprvé protáhnul, tak jsem měl za sebou otce a prej šli i saze, ale to mohlo být tím, že to dlouho stálo a bůh ví, jak se s tím jezdilo..). Možná je to normální, ale TDi jsem neviděl nic pokud jsem to protůroval  tady ten kouř prostě je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No už delší dobu se tu docela bavím motor BWA je o neco robustnejsi a hlavne ne tolik seskrcny emisemi jako motor CCZA nevyhodou BWA je provoz na benzin 98 a vise vyssi spotreba a mensi vysokotlake cerpadlo motor CCZA vychazi s predesle 1.8 je lehci ale mene blbuvzdorny takze pokud nekdo chce rs chipovat hodi se vice motor BWA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tímto jsem samozřejme nechtěl nikoho urazit ani se dotknout ale už nějakou dobu tyto motory delam takže snad o tom i něco vím ;-) co se tyka kouření tak BWA proste černé kouři to byl také jeden z důvodů proc ty motory přestali vyrábět holt zijeme v dobe ekoteroristu :-(

Editováno: , autor: chipmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za reakce. Uvítám i další názory. Já to zatím sleduji a za posledních 6tis km je to stejné. Pokud se to bude horšit bude nutné to kuchnout. Má spotřeba je od 7,5- 13 L. Je to dle jízdy, průměr 9,6L.

Kamarád mi nabízí zvýšení výkonu na 240PS. Je to pouze přehráním. Mám do toho jít? Pořizovací cena je 2500kč takže o prachy nejde. Spíš mám strach aby to neudělalo časem nějakou paseku. Hodlám na tom najet ještě aspon 80tis km než půjde do světa.

No ja používám také 10w-60 a pohoda od výměny do výměny 10tis spotřeba oleje klesla s původních 2l na necelých 0.5l na 10tisíc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuju nekupovat. Proč? Protože Tvá hlavní starost je spotřeba a tato auta jsem o všem možném, ale ne o spotřebě. Já jezdím průměrně za cca 13litrů, když si hraju na okreskách, tak přes 18 a když šlápnu na dálnici, tak přes 30litrů/100km. Je pravdou, že když jedu veeelice lehkou nohu a loudám se, tak jsem pod 9, ale to je opravdu jízda "smrti".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale je pravda, že se starší verzí (AXX), která je bližší vaší BWA jsem udělal 3000km za víkend s průměrem 7,8 ve 3 lidech a jednou to samé za 8,2. Ale město je docela náročné. Nic to nemění na tom, že o spotřebě to prostě být nemá. Jo a jednou jsem jel za 4,9, ale to mi odešla jedna cívka :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pravil bůh;) Máte úplně jiný motor (ono nejde porovnat jen číslo 1.8 vs 2.0), ale víte přesně, že jediná možnost, jak dosáhnout takové spotřeby, je jezdit na hulváta. By mně zajímalo, jak je to jezdit na hulváta. Je to třeba tak, že během 40ti minut najedu 9km, s průměrnou rychlostí 14km/h a dosáhnu průměrné spotřeby 19,5l/100km? To je být hulvát? Ale i kdyby, nic to nemění na tom, že, ač já vozy s tímto motorem nepovažuju za sportovní, tak se tam řadí a prostě u nich by neměla být spotřeba jako jediné a ani hlavní měřítko. Pokud jde o spotřebu a tedy je zájemce citlivý na náklady, tak jsou jiné volby. RSko nenabízí nic speciální, co by pro takové zájemce mělo smysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mily Swenak, tak nepravil buh. :) Pan sa pytal na spotrebu a predstavte si, ze moj svagor mal 147 kW RS-u a priemerku niekde uplne inde ako vy. Na hulvata som mal na mysli brzda-plyn-brzda-plyn. :) A myslim, ze porovnat 1.8 TSI v SUPII a 2.0 TSI v RS nie je az taky blud, kedze SUPII je predsalen v inej vahovej kategorii a ide to aj za 7,4 l/100 km. Povedzme si rovno, ze priemerka 13 l/100 km je na 2.0 TSI v RS-e vela. Da sa to jazdit v pohode pod 10 litrov. A to teda na spotrebu vobec nehladim, ked potrebujem predbiehat, ide podlaha len taky fukot, ked opustam obec, ide podlaha len taky fukot, takze si tu "sportovu" jazdu uzivam. Aj ked len s 118 kW. Ja inak jazdim 50/50 (mesto/mimomesto). Mal som predtym Turka s 3.0 TDI a ten som jazdil za 12 litrov, ale to bolo dvaapoltony zivej vahy + obrovska neaerodynamicka celna plocha. Nechcem sa vsak hadat, len som chcel vyjadrit svoj nazor. Na to predsa fora su, ci? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslel som to v zlom, len som narazal na to, ze si nepripustil alternativu, ze to nemusi byt hulvatska jazda:) Ze mas s RS skusenosti si nepisal. Ako som pisal, ide to aj pod 9, ale nic moc jazda a taketo auto proste skoda trapit jazdou na spotrebu, ak ale ma zaujemca potrebu mat RS pre jeho farbu a RS sedacky, ale jazdit chce lacno, ide to. Okrem toho, ja aktualne tych cca 12 nemam na BWA, ale BYD a este hodne upravenom, ale aj s nim pod 9 viem jazdit. Kolega jazdi myslim za 9,5 na AXX, dalsi ma BWA, ale neviem, aku ma spotrebu.

Co sa tyka 1.8 a 2.0, podobne moc nie su, teda nie tieto starsie, AXX a BWA myslim vychadzaju z 2.0 FSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi jsem četl, že člověk nedostal rozum proto, aby hledal pravdu, ale proto, aby si/ostatním obhájil názor. Děkuji za důkaz :))))

 

Mám 147kw TFSI a realita?

 

1) měl jsem 3 neděle nefunkční klimu - spotřeba po městě při lechtání plynu (tedy nejnižší zatížení, pomalé rozjezdy a DSG tak řadí někde na 1800 otáčkách byla při cestě P5 - P4 (z kopce) 7,5-8,5l/100km. Cesta opačně (do kopce) o 0,5-1l více (to bylo pro mě největší překvapení, když TP udává 10,7)

2) Dálnice Praha-Brno - 160 tempomat (opět bez klimy) 10,1l (je v tom i cca 20 km v noční Praze a 10 km v ranním Brně)

3) Dálnice Praha - Brno 180 tempomat (opět bez klimy) 12l (podmínky podobné první jízdě)

4) jakmile se zapne klima, jde to v těchto teplotách o litr na průměru nahoru (nyní se pod 8litrů nedostávám) (koupil jsem to s rozbitou klimou a neměl čas na servis - to kvůli dotazům - klimu po celý rok nevypínám)

výše uvedené byl jeden člověk v autě.

5) 2+1 v autě Praha - Dvůr (Praha 20 km ve špičce, kolonách) Dálnice 160, okreska 120 - průměr 10l (asi 3x plný potenciál pro předjetí, jinak lehká noha)

6) dneska Trutnov-Praha 5 (2+1 v autě, klima, 155 dálnice (tak na 2/3 jinak rychlost regulovaná provozem - cca 120-130) - spotřeba 9,5l

 

Ber to tak, že záleží, kde jezdíš a jak jezdíš. Pokud tam chceš výkon jen pro předjetí (a jak bylo napsáno výše, není to sporťák a tudíž pro nic jiného tam ten výkon vlastně ani není), tak budeš jezdit dlouhodobě jako já mezi 9,5-10,5. Pokud budeš jezdit dálnici a nad 160km tak bezproblémů 12 a více, atd. Jinak není problém, po průměru 9,5l po trase dlouhé 200km zvednout o litr spotřebu na krátkém úseku (několika jednotek km), když prostě dáš plnej na předjetí, rozjezd na křižovatce či výjezd ze zatáček. Opravdu pokud blbneš jdeš přes 15l a více jak nic. Takže pokud chceš tento výkon, aby sis ho užíval, tak počítej s hodně vysokou spotřebou.

 

A ještě něco tě bude štvát. Nechápu, kterej pitomec schválil nádrž na 55litrů. Pokud jedeš normálně tak tankuješ co 450 km, pokud přidáš, tak nedáš ani 400km a to je na facku pánům ekonomům nebo kdo to rozhodl.

Snad ti to pomůže (jo a zjisti si o kolik je žravější - šetrnější motor v Tebou udávám roku výroby - to netuším)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jste se posrali ne? Dlouhodobou mám kolem 8,1L dle PP, reál cca 8,5L. Jezdim kratší úseky (kollem 20km tam a odpo zpět). Jezdím relativně svižně - obec vesměs dodržuju 50-60km, mimo lítám prostě 120, 130 pořád. Rychlosti vytáčím, předjíždím, když to jde. No a když jedu delší trasu a ne tak kopcovitou, spíše rovinatou a sem tam město, tak jsem reálně na 7,5-8 L. Jediná trasa asi 20 km s převýšením možná 450m mám spotřebu reál kolem 9,5L, ale to se jede téměř pořád do kopce a po rozbitých okreskách a vesnicích, kde se nedá jet rychle.

Tyhle bludy o 10-15 L bych viděl, když bych prostě každej kvalt točil minimálně  5000 otáček a prostě brzda plyn a jel pořád pilu. Provoz je většinou celodenně všude velkej, takže se prostě nedá jet jak prase, protože vás pořád někdo brzdí.Dá se jet v pohodě do 9 L i s předjížděním, prostě normální svižnější jízda. Delší trasy i za radikálně méně. Motor CCZA, tankuju téměř vyhrádně Natural 95. Vyjímečně 98.

Jinak oproti naftě počítej skutečně cca o 2 litry výš, ale za ten zážitek to myslím stojí.

Omlouvám se, jak jsme vyjel, ale tohle píše kdekdo a připadají mi ty spotřeby skoro jak řádit na okruhu.

 

Dojezd mám v průměru již skoro 4 roky od 600-650 km / nádrž.

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže nemůžeš srovnávat motor BWA a CCZA a tady se jasné ptal na to BWA jsem majitelem rs stimto motorem uz nejakou dobu najeto mam cca 190tis km spotřeba dlouhodoba je 9.2 tento motor velmi citlivý na to jak tlačis plynový pedál k podlaze když jezdí člověk predpisove tak se spotřeba dá udržet kolem 8.5l ale jakmile začne člověk blbnout jde okamžité na 10l jo a podotýkám ze tento motor musí jezdit jen na 98 oktanu a vise ......a prosim uz tu nesrovnavejte tyto dva motory je to jako michat hrusky z jabkama

Editováno: , autor: chipmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok chalani, nejdem miesat tieto dva motory. ked sa vsak bavime o spotrebe, bavime sa o spotrebe dlhodobej. ja chodim trasu dlhu cca. 60 km/den (Samorin-Blava-Samorin) a dokazem ju urobit za 6,4 l/100 km ale aj za 9,5 l/100 km. celkovu priemerku mi to vsak zmeni mozno o deci, mozno dve. a predpokladam, ze chalan sa pytal na dlhodobu spotrebu, nie na to, ze tomu z casu na cas vytne a urobi si radost. a dristy typu Praha-Brno 180 km/h tempomat radsej nebude komentovat. okamzite by som ti zobral vodicak. mam malu dcerku a posledne co potrebujem je stretavat takychto nevyburenych egocentrikov. ked sa chces riadne povozit, odpal to na uzavretom okruhu a nie v premavke. a ospravedlnujem sa za expresivne slova, ale toto ma fakt hneva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prepáč, ale nejde nenapísať:

 

1) "dokážem urobiť za 6.4" - to je pekné, ale čo s tým? Kúpim si auto so silnejším motorom a potom s ním budem jazdiť štýlom "dokážem urobiť nízku spotrebu"?

2) "dokážem urobiť za 9,5" - to sa bavíme o tej úplně inej 1.8, alebo o starom 2.0 v tom RS od švagra? Čo s tým? Za mňa len toľko, že si sa snažil veľmi málo a som si istý, že spotreba pri poriadnej snahe bude inde (a aj zábavnosť).

3) 180km/h = prísť o vodičák a vodič je egocentrik? Prepáč, ale od človeka s týmto názorom ma snáď ani nezaujíma nič viac. Rýchlosť a nebezpečnosť nie je to isté. Ďaleko nebezpečnejší je ten, čo nevie pozrieť do zrcátka pred odbočením, nedá blinker, nechová sa čitateľne, myslí si, že je na ceste sám, je zmatený, brzdí prevádzku, jazdí v predbiehacom pruhu, jazdí bez príčiny pomaličky, nestará sa o auto. Nebezpečnosť nemusí mať nič s rýchlosťou, zabiť sa dá aj v predpisovej rýchlosti. A že je egocentrik? Ak by aj bol, je snáď egocentrik to isté, ako sebevrah/vrah? Myslíš, že keď niekto ide rýchlo, tak sa chce zabiť? Aj on má pud sebezáchovy, len inde, ako Ty. Samozrejme, to neznamená, že nespraví chybu, neprecení seba, nepodcení okolnosti, neprecení auto, ale pochybujem že jeho cieľom je ísť na cestu, zabiť Ti dcéru, mne brata a samozrejme aj sám seba. Už som si skúsil na diaľnici aj 299 (275). No a? Nikdy som tým nikoho neohrozil, ani seba nie. Samozrejme, keď mi praskne guma, smola. Keď sa precením, smola. Keď podcením situáciu, stav, smola. Rovnako ale bude smola, keď Tebe v 50km/h praskne brzdová hadička a prejdeš ma, alebo, ešte horšie, keď si tak neschopný vodič, alebo, stací len smola. To je život. Alebo si snáď myslíš, že ak budu všetci jazdit podľa rýchlostných predpisov, tak nebude na cestách nikto umierať?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz tu vidim same slovo smula, dovol mi jen rict, ze kdyby ses rozmlatil v tech 199km/h a z nejakyho absolutne nepochopitelnyho duvodu bys nejak prezil a ja jel za tebou, bud si jistej ze zastavim a dorazim te a nikdo mi nic nedokaze. A co? A smula. Takovy clovek mezi normalni ridice nepatri, zavri se na okruhu a vrat se az spalis 20 sad gum, ale delej blbosti tam, ne na silnici po ktere jezdi spoustu nevinnych lidi.

Mam obyc 1.8t kde je 204 koni a taky to absolutne nevyuzivam a motor jsem kvuli tomu silnej nekupoval. Vozim se normalne dlouhodobe za 7,4l a semtam si nekoho rychle objedu, ale podle tebe je rychly auto na rychly jezdeni a velkou spotrebu. Mas v ruce zbran a ja proste nechci byt tvuj rukojmi. Absolutne souhlasim s farkihome.

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad 1) nie, kupim si relativne silne auto a cestou z BA nebudem predbiehat kolonu do Samorina a pojdem 90-100 km/h, lebo mi to nic nepomoze. teda okrem pozdvihnutia vlastneho ega, ze mam "silne" auto. :D

ad 2) bavime sa o mojej 1.8 TSI

ad 3) nemam ti co k tomu viac napisat. snad len tolko, ze vozidlo prejde pri rychlosti 180 km/h ak dobre pocitam 50 m/s a primerny reakcny cas na zacatie brzdenia je 500 - 1000 ms. 

 

Btw. myslis, ze som nikdy nesiel aj na tej mojej sunke 180 km/h? isiel, ale rozhodne nie Praha - Brno 180 km/h tempomat. A ano, ak by jazdili vsetci blizko rychlostnych predpisov, bolo by menej smrti na cestach. Statistika nepusti. Ale fakt sa nechcem hadat, ja nie som dokonaly, len vyjadrujem svoj nazor. To je vsetko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...