jvees69 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) A jaká je asi tak spotřeba u TDi když se na to občas pořádně šlápne?? U TFSI by to údajně mělo být tak kolem 12ti i víc, že?? Editováno: 15. Červenec 2007, autor: jvees69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 A jaká je asi tak spotřeba u TDi když se na to občas pořádně šlápne?? U TFSI by to údajně mělo být tak kolem 12ti i víc, že?? Po me hodne nesetrne jizde, ktera merila 400km, jsem mel spotrebu 7,4 , ale to jsem tomu hodne slapal celou cestou. Jinak dlouhodoby prumer mam 5,8 50% mesto, 20% dalnice, 30% mimo mesto, to vse pri sviznejsi jizde. Motor 1.9 TDi-PD 77Kw naj. 18t km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 .... spotřeba je u mě dost důležitý parametr, nejsem zas tak při penězích abych si mohl dovolit jen tak vyhazobvat za PHM... TFSI se dá na trhu ojetin sehnat o dost levněji a s výběrem oproti TDi, takže + pro benzin, ale zas na druhou stranu...........děkuji každému kdo se pokusí mě nějak uvést do problematiky... Nějak jsem nepochopil dotaz ... chceš káru, jak jsem vyrozuměl ojetou, která teď stojí +/- 600 litrů a řešíš spotřebu? Schválně si spočítej všechny ostatní náklady na auto včetně 10-15% ztráty hodnoty ročně, pojistky apod. a zjistíš, že rozdíl 2,5 litru ve spotřebě pak ve finále není tak podstatný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 A jaká je asi tak spotřeba u TDi když se na to občas pořádně šlápne?? U TFSI by to údajně mělo být tak kolem 12ti i víc, že?? Po me hodne nesetrne jizde, ktera merila 400km, jsem mel spotrebu 7,4 , ale to jsem tomu hodne slapal celou cestou. Jinak dlouhodoby prumer mam 5,8 50% mesto, 20% dalnice, 30% mimo mesto, to vse pri sviznejsi jizde. Motor 1.9 TDi-PD 77Kw naj. 18t km Jenomže on se neptal na spotřebu 100 koňovýho dieslu...ale na spotřebu RS TDi a RS TFSI, v čemž je docela rozdíl...Jinak pro toho co to téma zakládal-nerozmýšlej se nad spotřebou, jestli si chceš "pořádně" zajezdit a nechceš mít s prominutím "traktor", kup si benzín, budeš mít spotřebu o cca 2 l větší...takže budeš asi na benzínce za měsíc s TFSI 3x a s TDI 2x. ( pro přiblžení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Co jsem se ptal v autosalonu tak u benzinu pocitej o 3L + ...co jezdej s naftakem co maj jako predvadecku tak mas spotrebu 5-9L podle jizdy a s benzinem 9-15L ...pokud vic jezdis, tak je diesel jasna volba a navic subektivne lip tahle kuli kroutaku a po chipu ujedes i benzinu, ale pokud najedes treba jen 10tis/km, tak bych sel do benzinu nemusis tolik radit a na okreskach je snim vetsi zabava...jako rodic jsem jel jen s benzinem, tahne sice min jak naftak, ale ve finale je rychlesi, jel sem snim dodela zostra a spotreba 11L coz k vykonu je ok... pokud to mam brat obektivne, tak zvaz kolik najedes rocne a svez se v predvadeckach a pak sam uvidis obeje je dobra volba... Editováno: 15. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Co jsem se ptal v autosalonu tak u benzinu pocitej o 3L + ...co jezdej s naftakem co maj jako predvadecku tak mas spotrebu 5-9L podle jizdy a s benzinem 9-15L ...pokud vic jezdis, tak je diesel jasna volba a navic subektivne lip tahle kuli kroutaku a po chipu ujedes i benzinu, ale pokud najedes treba jen 10tis/km, tak bych sel do benzinu nemusis tolik radit a na okreskach je snim vetsi zabava...jako rodic jsem jel jen s benzinem, tahne sice min jak naftak, ale ve finale je rychlesi, jel sem snim dodela zostra a spotreba 11L coz k vykonu je ok... pokud to mam brat obektivne, tak zvaz kolik najedes rocne a svez se v predvadeckach a pak sam uvidis obeje je dobra volba... Můj soused má dieslovou RS a já mám benzínovou, takže to můžu srovnat...říkat o dieslu že líp táhne...ani za nic...možná do kopce...jinak mi příjde celkem takovej "zdechlejší"...RS tdi bych nedal čipovat ani za nic...a když čipnu benzín, tak RS ujedu jak nic..benzín je benzín....s tou spotřebou....soused má 7,1 a já 10,3...ale on jezdí na dálnici 130 na tempomat...a max. + 10 % nad povolenou rychlost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Kazdy chvali svuj motor, to je jasne Osobne mam radeji naftaky, ktere jsem hodne dlouho odmital a rikal nikdy.... To Stepa, chtel jsem mu dat jen prirovnaní, bohuzel RS nemam a nejsem take sam kdo zde prispel bez RS Editováno: 15. Červenec 2007, autor: marcos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Kazdy chvali svuj motor, to je jasne Osobne mam radeji naftaky, ktere jsem hodne dlouho odmital a rikal nikdy.... To Stepa, chtel jsem mu dat jen prirovnaní, bohuzel RS nemam a nejsem take sam kdo zde prispel bez RS Jo, v pohodě....moje předchozí auto bylo octavia 1.9 TDI 81 Kw...a tento vůz můžu jenom chválit, parádní provozní náklady...mohl jsem si na to dupnout a spotřeba bylo pořád výborná...To u benzínu určitě takhle není, ale zase si líp zařídíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rima Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 A jaká je asi tak spotřeba u TDi když se na to občas pořádně šlápne?? U TFSI by to údajně mělo být tak kolem 12ti i víc, že?? Já myslim, že na to docela šlapu a dlouhodobá mi nikdy nevylezla nad 7,5 podle počítače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Kazdy chvali svuj motor, to je jasne Osobne mam radeji naftaky, ktere jsem hodne dlouho odmital a rikal nikdy.... To Stepa, chtel jsem mu dat jen prirovnaní, bohuzel RS nemam a nejsem take sam kdo zde prispel bez RS Jo, v pohodě....moje předchozí auto bylo octavia 1.9 TDI 81 Kw...a tento vůz můžu jenom chválit, parádní provozní náklady...mohl jsem si na to dupnout a spotřeba bylo pořád výborná...To u benzínu určitě takhle není, ale zase si líp zařídíš Chapu ze mas tedka radost ze RS, ale netvrd, ze te benizova vic zatlaci do sedacek, ma jen 280Nm, diesel ma 350Nm proto je lepsi na pruznost, mozna se tomu da rikat turboefekt, ale subektivne se ti zda, ze to jede vic, i kdyz je benzinova rychlejsi.... benzinova jede mooc pekne, libilo se me jak se da jet na okesce skoro porad na trojku a zabira v celym spektu ot. oproti dieslu...,ale na druhou stranu znamej ma jen 2,0TDi 140PS ciple na 182PS a 405Nm overeno na brzde a sice mu to dost huli, ale benzinova ORS II nemela sanci ujet, jiny by to bylo samodrejme na dalnici ....a proc nechipovat 2,0TDi RS to teda nechapu ..uz 140tka jede po ostrym cipu brutalne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Kazdy chvali svuj motor, to je jasne Osobne mam radeji naftaky, ktere jsem hodne dlouho odmital a rikal nikdy.... To Stepa, chtel jsem mu dat jen prirovnaní, bohuzel RS nemam a nejsem take sam kdo zde prispel bez RS Jo, v pohodě....moje předchozí auto bylo octavia 1.9 TDI 81 Kw...a tento vůz můžu jenom chválit, parádní provozní náklady...mohl jsem si na to dupnout a spotřeba bylo pořád výborná...To u benzínu určitě takhle není, ale zase si líp zařídíš Chapu ze mas tedka radost ze RS, ale netvrd, ze te benizova vic zatlaci do sedacek, ma jen 280Nm, diesel ma 350Nm proto je lepsi na pruznost, mozna se tomu da rikat turboefekt, ale subektivne se ti zda, ze to jede vic, i kdyz je benzinova rychlejsi.... benzinova jede mooc pekne, libilo se me jak se da jet na okesce skoro porad na trojku a zabira v celym spektu ot. oproti dieslu...,ale na druhou stranu znamej ma jen 2,0TDi 140PS ciple na 182PS a 405Nm overeno na brzde a sice mu to dost huli, ale benzinova ORS II nemela sanci ujet, jiny by to bylo samodrejme na dalnici ....a proc nechipovat 2,0TDi RS to teda nechapu ..uz 140tka jede po ostrym cipu brutalne.... Já jezdím s oběma RSkama....se sousedem si je navzájem půjčujeme, a pokaždé když mu ji půjčím, tak říká, že když to pořádně vytočí...tak ho to zarazí, ne jak v té jeho...jo, má vyšší točivý moment, ale nemá takový výkon..(prostě se nám to tak zdá)..nevím, ale nezdá se mi, že by 182 konovej diesl RSka "nesetrasla" Diesl je tezsi, ma kratsi prevody atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Kazdy chvali svuj motor, to je jasne Osobne mam radeji naftaky, ktere jsem hodne dlouho odmital a rikal nikdy.... To Stepa, chtel jsem mu dat jen prirovnaní, bohuzel RS nemam a nejsem take sam kdo zde prispel bez RS Jo, v pohodě....moje předchozí auto bylo octavia 1.9 TDI 81 Kw...a tento vůz můžu jenom chválit, parádní provozní náklady...mohl jsem si na to dupnout a spotřeba bylo pořád výborná...To u benzínu určitě takhle není, ale zase si líp zařídíš Chapu ze mas tedka radost ze RS, ale netvrd, ze te benizova vic zatlaci do sedacek, ma jen 280Nm, diesel ma 350Nm proto je lepsi na pruznost, mozna se tomu da rikat turboefekt, ale subektivne se ti zda, ze to jede vic, i kdyz je benzinova rychlejsi.... benzinova jede mooc pekne, libilo se me jak se da jet na okesce skoro porad na trojku a zabira v celym spektu ot. oproti dieslu...,ale na druhou stranu znamej ma jen 2,0TDi 140PS ciple na 182PS a 405Nm overeno na brzde a sice mu to dost huli, ale benzinova ORS II nemela sanci ujet, jiny by to bylo samodrejme na dalnici ....a proc nechipovat 2,0TDi RS to teda nechapu ..uz 140tka jede po ostrym cipu brutalne.... Já jezdím s oběma RSkama....se sousedem si je navzájem půjčujeme, a pokaždé když mu ji půjčím, tak říká, že když to pořádně vytočí...tak ho to zarazí, ne jak v té jeho...jo, má vyšší točivý moment, ale nemá takový výkon..(prostě se nám to tak zdá)..nevím, ale nezdá se mi, že by 182 konovej diesl RSka "nesetrasla" Diesl je tezsi, ma kratsi prevody atd.. RE: Si mislim ze nam na okresce neujela prave kuli tomu malemu kroutaku/pruznosti, na dalnici by to bylo o jinym... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BodieRS Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 poopravim? nechápu Nechapes?Psal jsi,ze s benzinem,bys totez zajel pres deset tak jsem te poopravil,ze ani omylem.Mi to proste vyslo jinak.Uz je to jasnejsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Kdyz jste u ty nekonecny debaty o spotrebe, tak dnes jsem pospichal Jicin -Hradec s mojim 1,9TDi v obci sem se snazil brzdit na 60 jinac do 150km/h, skoro porad jsem predjizdel, 70km/h prumerna rychlost a Pal PC ukazoval 4,1L to same zpatky, za celou dobu me nikdo nepredjel, coz me celkem prekvapilo, ze nikdo nezavodil, ani ORSII nebo 3,0TDi A6 aj., ale tomu pal pc se fakt neda verit, spoctete si radsi km a nasledne kolik zaplatite za benzin, treba za mesic a uvidite jak vam keca pal.pc ...me ted jeste vice po upravach.. jo kdyz jsem docerpal plnou tak me ukazoval pal pc skoro 1200km dojezd ...znamej dojel s Oct I Tdi na nadrz az na makarskou, pohodove ale nebyl brzda... Editováno: 15. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 poopravim? nechápu Nechapes?Psal jsi,ze s benzinem,bys totez zajel pres deset tak jsem te poopravil,ze ani omylem.Mi to proste vyslo jinak.Uz je to jasnejsi? přečti si tu diskuzi celou, mě už nebaví to dokola vysvětlovat . kdyz pojedu 90% dálnice tak mi na tuhle rychlost bude stacit 140km/h na dálnici a to mi ten ropak naftu skoto vrací, ale kdyz jedu trasu, kde abych na konci měl prumer ten co jsem psal znamena jet dálnici pořád 180+, tak asi těžko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 no, každopádně díky moc lidi.. je to těžký rozhodování, s těmi náklady máte pravdu a benzín se dá navíc oproti naftě pořídit o 50.000,- levněji.. Jenže na druhou stranu, pokud budu "lítat jkak drak" s naftou, pojedu dejme tomu za 9l a pokud stejnou jízdou pojedu s benzínem, pojedu za 16l to už je sakra rozdíl.. Ale jako chápu, že pokud chci šetřit, nebudu moct "lítat" pokaždé když sednu za volant.. Musim říct, že teď ve mě asi převládá benzín, když vezmu v potaz, že výběr benzínů je o dost vyšší a taky to, že pokud budu chtít, můžu jezdit za 7l... to je fajn.. Na druhou stranu by mě zajímaly Vaše názory na benzín a budoucnost?? Zásoby ropy jsou ještě na nějakých +- 15let a ceny PHM se budou neustále zvyšovat, ještě před 4mi roky sem tankovat za 19,-/l takže jednou prostě bude muset přijít na řadu alternativní palivo.. jaká auta pak budou mít větší problémy s přechodem?? --- co si myslíte, že je do budoucna lepší volba?? benzín nebo nafta?? někde jsem četl, že nafta.. možná že je zbytečný to teď řešit, ale zajímaj mě Vaše názory.., myslim si, že v takovýhle věcech co se týkaj aut umíte chodit a tak sem s tim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 těch 15 let to je pohádka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 RE: Si mislim ze nam na okresce neujela prave kuli tomu malemu kroutaku/pruznosti, na dalnici by to bylo o jinym... Turbobenzín a malá pružnost???? Ano, má menší krouťák, navíc s plošším průběhem než turbonafta, takže subjektivně tak netlačí. Ale u benzínu stačí mnohem menší krouťák, protože má OTÁČKY. A to dohromady dělá výkon (a zrychlení). Testy na pružnost na III. z 50 na X (nebo dokonce z 60 na ÏV. a V.) jsou sice pěkné a tam vzhledem k průběhu křivek nafta logicky bude lepší, ale když potřebuješ zrychlit "na krev", tzn.motor vytočit nadoraz, tak tam je jednoznačně lepší benzín. Třeba já když potřebuju, tak klidně v 90ce dávám za II, což se obávám bych s naftou asi nemohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 --- co si myslíte, že je do budoucna lepší volba?? benzín nebo nafta?? někde jsem četl, že nafta..možná že je zbytečný to teď řešit, ale zajímaj mě Vaše názory.., myslim si, že v takovýhle věcech co se týkaj aut umíte chodit a tak sem s tim.. Myslím, že tento problém řeší lepší hlavy než my tady Jeden zajímavý článek trochu k tématu je třeba tu: http://ihned.cz//c4-10066640-21620610-P000...naopak-nadbytek Sice nejsem chemik, ale předpokládám, že poměr složek, které se získávají z ropy, je +/- konstantní (nebo ne?). Takže pokud neustále roste poměr spotřeby nafty vůči benzínu, tak logicky by časem měl být větší nedostatek nafty a ta by měla vůči benzínu zdražovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 RE: Si mislim ze nam na okresce neujela prave kuli tomu malemu kroutaku/pruznosti, na dalnici by to bylo o jinym... Turbobenzín a malá pružnost???? Ano, má menší krouťák, navíc s plošším průběhem než turbonafta, takže subjektivně tak netlačí. Ale u benzínu stačí mnohem menší krouťák, protože má OTÁČKY. A to dohromady dělá výkon (a zrychlení). Testy na pružnost na III. z 50 na X (nebo dokonce z 60 na ÏV. a V.) jsou sice pěkné a tam vzhledem k průběhu křivek nafta logicky bude lepší, ale když potřebuješ zrychlit "na krev", tzn.motor vytočit nadoraz, tak tam je jednoznačně lepší benzín. Třeba já když potřebuju, tak klidně v 90ce dávám za II, což se obávám bych s naftou asi nemohl. S tím krouťákem machrují diesláci pořád...jenomže oni šlápnou na plyn a hned už řadí...kdežto benzínek se krááásně vytočí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 jj, souhlas, machrujem pořád, až nebudu řešit spotřebu, taky si zaparkuju do garaze nějakýho nabušenýho benzínaka. už mám i pár typů To je pravda, ne ze bych to nejak dvakrat resil, ale kdyz najedes rocne 50 tkm, tak usetris min. 35.000,- . To mas uz dovcu ( teda pokud nemas rodinku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BodieRS Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 poopravim? nechápu Nechapes?Psal jsi,ze s benzinem,bys totez zajel pres deset tak jsem te poopravil,ze ani omylem.Mi to proste vyslo jinak.Uz je to jasnejsi? přečti si tu diskuzi celou, mě už nebaví to dokola vysvětlovat . kdyz pojedu 90% dálnice tak mi na tuhle rychlost bude stacit 140km/h na dálnici a to mi ten ropak naftu skoto vrací, ale kdyz jedu trasu, kde abych na konci měl prumer ten co jsem psal znamena jet dálnici pořád 180+, tak asi těžko To jsem si precetl a napsal jsem ti jak jsem to zajel s benzinem ja,ano jel jsem 90 procent po dalnici ,no spise min,ale peumerna rychlost mi vysla stejna jako u tebe a benzin jsem si pak prepocitaval,neb tomu pocitaci taky neverim a sedi mi to,napsal jsi tam,ze bys tohle s benzinem najel za 10 litru,tak ti pisu co se povedlo mne.Spotrebu benzinu s ropakem srovnavat je zbytecne,vsichni vime,ze vam to vzdy veme min.Tak jak se tady srovnava diesel rs s tfsi,kazdemu vyhovuje neco jineho a toho se bude drzet.Tak se necerti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 To je fakt, sice s každým kilometrem "šetříš", ale na druhou stranu vzhledem k obecné cenové strategii škodovky musíš aspoň 1,5 roku jezdit, aby jsi se dostal v celkových nákladech na úroveň srovnatelného benzínu. A to je na tom Okta II ještě celkem dobře, u nové Fabky nebo Roomstru je návratnost nafty na úrovni nájezdu okolo 120tkm, což je totální úlet.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 Tj treba cenovka u FII za trivalec 59Kw a v zakladni vybave tusim 370t je ulet... K ty pruznosti naftaku, bude vzdy lepsi prave kuli kroutaku, pokud srovnas srovnatelny 1,9TDi 110Kw a 1,8T 110Kw tak na pruznost bude vzdy lepsi nafta... ale to je vseobecne zname... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.