Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

JasteR - ono TDI má silný záťah, preto majú ich majitelia dojem aké je to delo. Benzín ťahá v širšom spektre a naberá na sile tak nejako nenápadnejšie. Preto je z toho dojem, že to neťahá. Ale je to len dojem, TFSI jazdí krááásne.

RE: Vim, to me taky u naftaku vyhovuje, proto jsme byl po jizde v benzinove ORSII mirne zklaman, jako by tam tech 200PS ani nebylo ...ale nezda se to, ale motor tahne jak rikas v celym spektru, neni tam takovy turboefekt jako u RS 1,8cky ...proste jelo to rychle, ale nezdalo se to...

Přesně tak :palec2:

Když to nevytočíš nad 5000 Ot/min, tak se nediv že se ti zdá, že to netáhne...

RE: Muzes byt v klidu, po zahrati sem to tocil k omezovaci...

No jo, ale oni ti urcite nerekli, ze ten benzin ma omezovac trosku dal nez nafta ;):D

Přesně :p

RE: dalsi vtipelek, ale znam te, tak se ani nedivim :) ... no vomezovac to ma dost brzo tj. , ani do 8tis to nejde mrzak jeden, zlata Honda Type R lol

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek!!!

Tak mám první problém na mé O2 RS!!Jel jsem do Tábora a před Benešovem mi auto začlo cukat, začala blikat kontrolka diagnostiky motoru a pak ztrácet výkon, až úplně zhaslo a konec!!!!A už nešlo nastartovat!!

Přijeli, odtáhnuli mě do servisu do Benešova a hledali chybu!!!!Na počítači jim to vyhodilo závadu v pojistkách!!Tak to všechno kontrolovali, ale nic!!!

Tak potom kábel po káblu hledali a proměřovali, až zjistili, že mě odešla cívka u válce!!!

Jenže v celý ČR není náhradní, tak jí museli objednat z Německa!!!!Což mě docela překvapilo!!!!

Tak ted čekám a čekám, až to bude hotový!!!!

Naštěstí auto bylo v záruce tak mám náhradní a vše zdarma!!!Má někdo nějaké podobné zkušenosti? :help:

Neděs! Kolik máš najeto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem tam volal a řekli mi, že jim to nějak nešlape, že to je celý nějaký rozhozený!!!

Tak jsem zvědav, kdy budu zase jezdit svým autíčkem!!!Ta Fabie, kterou mi dali je HRůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůZA!!!!!1.2 HTP!!!(HYPERTURBO) :p

Oproti mému 238koňovému kočáru to je neuvěřitelný rozdíl!!!! :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem tam volal a řekli mi, že jim to nějak nešlape, že to je celý nějaký rozhozený!!!

Tak jsem zvědav, kdy budu zase jezdit svým autíčkem!!!Ta Fabie, kterou mi dali je HRůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůZA!!!!!1.2 HTP!!!(HYPERTURBO) :p

Oproti mému 238koňovému kočáru to je neuvěřitelný rozdíl!!!! :aggressive:

Tak to je megashock :feve: Já měl kdysi na záruku mobility místo své F okinu jedničku a to bylo v poho, ale tohle :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem tam volal a řekli mi, že jim to nějak nešlape, že to je celý nějaký rozhozený!!!

Tak jsem zvědav, kdy budu zase jezdit svým autíčkem!!!Ta Fabie, kterou mi dali je HRůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůZA!!!!!1.2 HTP!!!(HYPERTURBO) :p

Oproti mému 238koňovému kočáru to je neuvěřitelný rozdíl!!!! :aggressive:

RE: aspon si pak budes vic uzivat svoje :) ..casem se u kazdyho auta nabazis vykonu a zda se ti ze nejede ...F 1,2 te vyleci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem tam volal a řekli mi, že jim to nějak nešlape, že to je celý nějaký rozhozený!!!

Tak jsem zvědav, kdy budu zase jezdit svým autíčkem!!!Ta Fabie, kterou mi dali je HRůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůZA!!!!!1.2 HTP!!!(HYPERTURBO) :p

Oproti mému 238koňovému kočáru to je neuvěřitelný rozdíl!!!! :aggressive:

RE: aspon si pak budes vic uzivat svoje :) ..casem se u kazdyho auta nabazis vykonu a zda se ti ze nejede ...F 1,2 te vyleci :)

Tak to potom škoda, že neměli Junior s 1.0 37 kW :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi, je možný aby na přání zákazníka dali do obyčejně OII motor co dávaj do RSa??

RE: Kup si 1,8TFSi a cipni a budes na tom minimalne jako seriovej 2,0TFSi s mozna vyssim kroutakem...pak by to ale chtelo podvozek a brzdy....

nad něčím takovým bych ani neuvažoval, to mě jen zajímalo, zda je to možný.. když už motor RS, tak v modelu RS.. a rozhodl jsem se pro benzín.. :palec2::palec2::palec2:

vždycky sem chtěl naftu, především kvůli spořivosti, ale když čtu, vidím a slyším jakou spotřebu má TFSI, je to paráda a kdžy to pak člověk rozpočítává na měsíc, na rok atd.. zas tak velké rozdíly v penězích to nejsou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi, je možný aby na přání zákazníka dali do obyčejně OII motor co dávaj do RSa??

RE: Kup si 1,8TFSi a cipni a budes na tom minimalne jako seriovej 2,0TFSi s mozna vyssim kroutakem...pak by to ale chtelo podvozek a brzdy....

nad něčím takovým bych ani neuvažoval, to mě jen zajímalo, zda je to možný.. když už motor RS, tak v modelu RS.. a rozhodl jsem se pro benzín.. :palec2::palec2::palec2:

vždycky sem chtěl naftu, především kvůli spořivosti, ale když čtu, vidím a slyším jakou spotřebu má TFSI, je to paráda a kdžy to pak člověk rozpočítává na měsíc, na rok atd.. zas tak velké rozdíly v penězích to nejsou..

RE: No zalezi jak a kolik najezdis, ja taky umim jet za 5L nafty ale vetsinou jezdim za 7L ...a s TFSickem sem mel 11L i vic ..da se i pod deset, ale zase kdyz uz bych si takovy auto koupil, tak bych podle toho jezdil, ale to uz by me lezlo dopenez pri tom co najezdim....ale zase PDcka taky uz zerou vice... kazdopadne, ale mit to jako dalsi auto jen na vejkendovou zabavu musi byt super, pak je benzin jasna volba...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek!!!

Tak mám první problém na mé O2 RS!!Jel jsem do Tábora a před Benešovem mi auto začlo cukat, začala blikat kontrolka diagnostiky motoru a pak ztrácet výkon, až úplně zhaslo a konec!!!!A už nešlo nastartovat!!

Přijeli, odtáhnuli mě do servisu do Benešova a hledali chybu!!!!Na počítači jim to vyhodilo závadu v pojistkách!!Tak to všechno kontrolovali, ale nic!!!

Tak potom kábel po káblu hledali a proměřovali, až zjistili, že mě odešla cívka u válce!!!

Jenže v celý ČR není náhradní, tak jí museli objednat z Německa!!!!Což mě docela překvapilo!!!!

Tak ted čekám a čekám, až to bude hotový!!!!

Naštěstí auto bylo v záruce tak mám náhradní a vše zdarma!!!Má někdo nějaké podobné zkušenosti? :help:

Tohle zamrzi!!! :( Porad, dobry, ze je zaruka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj..

když budu jezdit benzínem za 9l/100 a s tdi za 6, tak je rozdíl 3l/100 a to pak za rok udělá v mém případě nějakých 8000,- no a když vezmu v potaz, že tdi se prodávaj ojetý o cca 50.000,- dráž, tak ten rozdíl ve spotřebě budu korigovat 6 let :p:p:):palec2::palec2:;);)

TFSI je tedy jasná volba..

navíc já si myslim, že tdi je na takový to ježdění po okrskách taky nic moc, tdi to spíš rozjet, pálit po dálnici, jet tím za teplem k moři, ale na cestování do práce je benzín asi lepší.. no ne?? ráno nastartuju, sednu auž to pálim do práce.., tdi je prý dobrý pozvolněji zahřívat, než tůrovat hnd co člověk nastartuje.. je tak??

Editováno: , autor: jvees69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj..

když budu jezdit benzínem za 9l/100 a s tdi za 6, tak je rozdíl 3l/100 a to pak za rok udělá v mém případě nějakých 8000,- no a když vezmu v potaz, že tdi se prodávaj ojetý o cca 50.000,- dráž, tak ten rozdíl ve spotřebě budu korigovat 6 let :p:p:):palec2::palec2:;);)

TFSI je tedy jasná volba..

navíc já si myslim, že tdi je na takový to ježdění po okrskách taky nic moc, tdi to spíš rozjet, pálit po dálnici, jet tím za teplem k moři, ale na cestování do práce je benzín asi lepší.. no ne?? ráno nastartuju, sednu auž to pálim do práce.., tdi je prý dobrý pozvolněji zahřívat, než tůrovat hnd co člověk nastartuje.. je tak??

Žádný turbo není dobré túrovat hned za studena, ale benzín se ohřívá rychleji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj..

když budu jezdit benzínem za 9l/100 a s tdi za 6, tak je rozdíl 3l/100 a to pak za rok udělá v mém případě nějakých 8000,- no a když vezmu v potaz, že tdi se prodávaj ojetý o cca 50.000,- dráž, tak ten rozdíl ve spotřebě budu korigovat 6 let :p:p:):palec2::palec2:;);)

TFSI je tedy jasná volba..

navíc já si myslim, že tdi je na takový to ježdění po okrskách taky nic moc, tdi to spíš rozjet, pálit po dálnici, jet tím za teplem k moři, ale na cestování do práce je benzín asi lepší.. no ne?? ráno nastartuju, sednu auž to pálim do práce.., tdi je prý dobrý pozvolněji zahřívat, než tůrovat hnd co člověk nastartuje.. je tak??

No jenomze pocitej stim ze pokud vyuzijes vykon obou motoru tak u TDi budes na max 9L, ale u benzinu neni probelm za 15L ..a ver tomu ze ti to neda a pak se ty spotreby zacinaji dramaticky rozchazet... a jestli mam jezdit do prace tam a zpet, treba za 200 nebo 300kc denne je sakra znat ...do roka budu mit priplatek tech 25Tis,- kc zpatky... u ojeteho je to o jinym, benzinove se daji zatim sehnat levnejsi, protoze tu byly drive.... jen dodam ze prodeje RSa TFSi vs. TDi jsou zatim cca50%na50%

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...