Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

Mám takovej pocit, že než se pustim do zvyšování výkonu, tak radši zainvestuju do brzd... Zdá se mi, že ty origo OII RS brzdy jsou takový nemastný neslaný :( Nejezdim sice stylem brzda-plyn, ale na 200k se mi zdají trošku poddimenzovaný a pokud bych měl dál zvyšovat výkon, tak jedině zároveň s výměnou brzd ;) , protože co neubrzdíš, to neukecáš... Ale samotnej chip by se s tim snad ještě dalo ubrzdit... Jinak souhlasím s klukama - chip, IC a výfuk je dobrej základ pro pár koníků navíc :palec2:

Ja jsem s nima zatim v pohode,ale jak rikas pokud se chce nekdo vrhat nad 260 koni,nevahal bych,na to uz nemaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
CHIP OII RS

Zdravim lidi, teď tak brouzdám netem a zjistil jsem, že po chipu OII RS:

TFSI z 147 kW --> 175 kW http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&amp...=46&lng=cze

TDI z 125 kW --> 178 kW http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&amp...=49&lng=cze

A co na to říkáte Vy, odborníci??? Já teda čumim... :kuk::kuk::kuk:

Tomu TFSI bych věřil, je to myslím i potvrzený praxí, ale ten TDI zatím není oficiální, pouze čísla na webu, až to uvolní do "prodeje" a ukáže se to v praxi, tak bude možno hodnotit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CHIP OII RS

Zdravim lidi, teď tak brouzdám netem a zjistil jsem, že po chipu OII RS:

TFSI z 147 kW --> 175 kW http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&amp...=46&lng=cze

TDI z 125 kW --> 178 kW http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&amp...=49&lng=cze

A co na to říkáte Vy, odborníci??? Já teda čumim... :kuk::kuk::kuk:

RE: To uz se rozebiralo v jinym tematu staci hledat, zatim to testujou, jednu chiplou ORS sem asi potkal na zadku mel Cimbu a jelo mu to brutalne min 200PS tam mel ujizdel me cekem slusne nato ze je OII tezssi...ale na tech 178Kw tomu moc neverim...videl bych tak tak na 160Kw cca..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak.. no ale i tak jsou to zajímavý "čísla"...

Mě teda udivilo, že nárůst výkonu "kW" je ze 125ti vyšší než ze 147... :kuk:

A co si myslíte o snížení spotřeby po chipu? Já o tom dost četl, ale co na to říkáte Vy? Mi furt nějak nejde do hlavy, že pokud se zvýší výkon, musí se přece zároveň zvýšit i spotřeba...

Jo a kolik tak počítáte s maximálkou u chipnuté O II RS ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže chlapi, díky moc za rady! Musím si tak měsíc promyslet, do čeho půjdu...pak dám vědět..

Ahoj,dostal jsi od kolegů spoustu rad,některé dobré jiné možná ne, ale vůbec Ti nikdo neřekl několik opravdu důležitých upozornění se kterými se mušíš vypořádat:

a) převodovka v RS snese jen 350 Nm a tedy při úpravě musíš spíš než kW sledovat nárůst Nm.Jako náhradní díl stojí 260 000,00 Kč a její opravu pod 100 00,00 Kč Ti nikdo neudělá nehledě na to, že jen některé značkové servisy dělají repasy převodovek např. CarTec v Mladé Boleslavi.

B) chip od Cimbu je rozumná volba stím, že zničíž turbo tak do 5 let-stojí 32 000,-. Nyní máš plynulý nárůst výkonu, po chipnutí budeš mit výkonový skok nad 3 500 ot/min viz diagram na stránkách Cimbu a to v praxi znamená určité potíže v zimě na sněhu ( na 10 cm sněhu už pro velký kroutící moment nebudeš moct jet), a budeš muset jezdit jen na 100 oktanový Shell ( V Power Racing) - je to opravdu kvalitní benzín ale má dvě nevýhody-1. 34,50 Kč/l, 2. jen některé Shellky ho mají- já na něj také jezdím a tak vím jaký je to problém na dlouhé cestě ho sehnat.Zde je nutná konzultace se Shellem před jízdou do neznáma-jsou však velmi ochotní s informacemi.Na 98 oktanový benzín ÖMV či ESSO to již není ono.Při dynamické jízdě počítej s 16-22 litry jako běžný standart-bude to trochu dražší svezení.

c) brzdy v RS nejsou špatné Tvůj problé je spíše, že málo brzdíš-plný výkon z brzd dostaněš krátkým ale velmi energickým brzděním-samozřejmě můžeš brzdy vyměnit za Brembo či jiné ale pokud nebudš správně brzdit maximální výkon z nich stejně nedostaneš utratíš zbytečně přes 50 000,00 Kč.

d)pozor na ten vzduchový filtr-uvědom si, že je dělán do sportovních motorů s životností jednu sezónu, tedy cca 7 měsíců a pak se dělá repas motoru včetně honování válců-doporučuji Ti dělat údržbu každých 10 000 km, zvláště v letních měsících,kdy se hodně práší jinak si zničíš motor.

e)sportovním výfukem a IC asi nic neskazíš el na druhou stranu také nic moc nezískáš tak 2-3 kW za to Tě to bude stát dost peněz.

Já bych Ti spíše doporučil sžít se se svým vozem-natrénovat si řazení na vrcholu krouťáku, včas a rychle-řad kolem 4 200ot/min po přeřazení Ti padnou ot. na 3 700 s motor půjde znovu ihned plně do tahu.Nezahazuj možnost jetdit na oba benzíny ( 95 i 100 oktanů).Psal jsi,že máš RS jako rodinný vůz, když z něj uděláš super závoďák nebudeš s ním moc jezdit v zimě-musíš mít ještě jedno auto.

Já ročně najezdím 60 000 km na Škodovkách (Superb,OII) tak i s BMW B10 Alpine V8 4,6 l.Moje vlastní zkušenost je, že Tě velmi rychlá sportovní jízda přetane bavit za 3 měsíce jednak protože Ti RS bude hodně žrát a jednak Tě určitě někde změří radar a dostaneš se rychle do bodové tísně.Z Tvých poznámek jsem usoudil, že asi nemůžeš s sebou vozit 30 000,- abys uplatil muže zákona.Jasně není špatné mít kW na rychlé předjetí ale vždyť máš zrychlení 7,5 sec a to není málo.Naše BMW má zrychlení za 4,5 sec ale žere přitom přes 8O litrů V Pow. Racingu!!! a to je opravdu drahá sranda kterou děláme tak jednou za rok v naprosté nouzi když něco špatně odhadneme.Doporučuji Ti znovu zvážit všechny zamýšlené úpravy-především ty nevratné-ikdyž budeš mít nejrychlejší RS v republice stejně ho nebudeš moci plně využít a mám pocit, že Tvé finanční zázemí není na tak drahé úpravy stavěné.Rozhpdně Tě nechci naštat ani odradit píšu Ti spíše, že jsem se sám v minulosti dopustil stejných pošetilostí. Já bych Ti doporučil maximálně ten chiptining od Cimbu,sportovní výfukani IC nekupuj to má smysl opravdu jen na závodních vozech připlném výkonu motoru, vylepšením brzd nemůžeš nic zkazit pokud to budou opravdu kvalitní značkové ( a tedy i velmi drahé) díly.Soustřeď se také na zesílení karoserie a podvozku.

Ať Ti to jezdí. Ahoj Rosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nahodou super příspěvěk, jen nevim s tim sněhem, při citlivé noze musí jít všechno, vždyt dnešní dýzly maj běžně kolem 500Nm s jednou poháněnou nápravou a taky to jde

Ahoj chlapi s tím sněhem je to to moje smutná zkušenost právě s chipem od Cimbu.Chip vlastně zvyšuje výkon motoru a především kroutící moment od volnoběžných otáček takže se v praxi rozjedete bez přidání plynu a jste schopni rychlé akcelerace-tedy na suché respektivě mokré vozovce.Na sněhu se vám ale kola začnou protáčet nad 40 km /hod (hned jak přestane fungovat ASR) a čumák se hrne do strany většinou do škarpy jen ne dopředu.ESP nemá upravený SW -to chip neřeší- a tak situaci moc nezvládá a ani opravdu kvalitní zimní gumy moc nepomohou.Nezbývá mi jiné řešení než vymačkávat spojku a snižovat tak vysoké účinky nežádoucího kroutícího momentu a pomalu jet vpřed.Okolo Prahy je zima mírná a tento problém lze vydržet - je to otázka třech-čtyřech dní.Já ale jezdím velmi často na Vysočině kde to na úzkých, špatných a kopcovitých silničkách s nadupaným RSem je jízda za trest.Kolega se nezmiňoval kde se svým vozem hlavně jezdí, zmínil jen důležitou věc - je to rodinné auto, jestli z něj udělá nadupaného draka tak si v zimě opravdu na sněhu moc nezajezdí. V zimě také vadí ten výkonový kopanec okolo 3 500 otáček(krouťák tam prudce stoupá)-tedy na sněhu-pořád se musí hlídat otáčky aby se předešlo smyku.RSo má obrovskou sílu bez ohledu na zařazený rychlostní stupeň-vyžaduje to veliké soustředění na řízení.Jinak při rozumné jízdě souhlasím tuším,že s Diamantem spotřebu lze udržet v mezích 6,5-8 litrů.Ovšem motor vyžaduje jen 100 oktanový Shell-na to však Cimbu předem upozorňuje.Při dynamických testech naše kočička žrala 16,8 l/100km a měl jsem pocit že bych potřeboval větší nádrž, tak na 80 litrů.Navštěvovat benzínku každých 300 km není to pravé ořechové, zvlášť když plná nádrž V Power Raicingu přijde na 1 890,- Kč.

Ať vám šlapou koně. Rosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ASR přestává fungovat od 40km/h? mě se teda běžně stává, že i když třeba ve 100km/j vlítnu do vodu, tak se rozbliká když držim plyn

Ano ASR funguje jen v nižších rychlostech je dáno tím, že je schopné přenést jen omezený kroutící moment.ASR na rozdíl od ESP nemá vazbu na motor-nedokáže snížit okamžitý výkon a technicky není schopné zabraňovat prokluzu za plného výkonu podstatě je to samé jako elektronická uzávěrka diferenciálu ta také funguje jen za omezné rychlosti a nikdy se nevyrovná klasické mechanické uzávěrce diferenciálu, kde se připojuje další převod do pomala.Kontrolka Ti může problikávat ale systém skutečně není aktivní.

Rosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, mě se to nezdá, normálně je to schopný mi vyhodit tempomat a třeba v 60ti na sněhu to omezuje otáčky

I me, ale to si nejspis ridi ESP.

Kluci berte to rozumě,fakt, že benzínový RS jezdí špatně na zasněnžených horských silnicích jsem zmínil jen jako nepříjemnou skutečnost ( a asi velmi okrajovou), nechtěl tím vyvolat nějakou diskuzi.TDI se mohou chovat jinak už protože mají daleko více zatíženou přední nápravu.

Rosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, mě se to nezdá, normálně je to schopný mi vyhodit tempomat a třeba v 60ti na sněhu to omezuje otáčky

I me, ale to si nejspis ridi ESP.

ale já nemam ESP, mam pouze ASR a to rozhodně funguje v rychlostech i přes 40km/h a nějak se mi nechce zdát, že u benzinovýho RS by tomu bylo jinak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, mě se to nezdá, normálně je to schopný mi vyhodit tempomat a třeba v 60ti na sněhu to omezuje otáčky

I me, ale to si nejspis ridi ESP.

ale já nemam ESP, mam pouze ASR a to rozhodně funguje v rychlostech i přes 40km/h a nějak se mi nechce zdát, že u benzinovýho RS by tomu bylo jinak...

Ahoj,omlouvám se, máš pravdu ASR funguje při všech rychlostech, právě jsem to konzultoval s mým mechanikem.

Rosta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že si nechci vůz zničit...a jediné co bych chtěl ještě udělat je ten chip, výfuk je asi k ničemu. Jinak k té spotřebě, o kolik se tak může při plném využití motoru zvýšit? V současné době jezdím za 10l. A s tou zimou si nejsem tak jistý, že by nárůst výkonu okolo 38 koní udělal takový humbuk...a navíc...současné zimy jsou také o ničem, ale beru to, jezdím také lyžovat. Nevím, jestli pan Janda doporučuje Shell V-power Racing, když jsem mu psal, tak mi říkal, že by ho do svého vozu nenatankoval ani za nic, že se mu zdá jako by jel s 95...a doporučoval mi 100 oktanovy benzín od Omw ..jinak děkuji za příspěvek. Měl jste chiplý vůz od této firmy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že si nechci vůz zničit...a jediné co bych chtěl ještě udělat je ten chip, výfuk je asi k ničemu. Jinak k té spotřebě, o kolik se tak může při plném využití motoru zvýšit? V současné době jezdím za 10l. A s tou zimou si nejsem tak jistý, že by nárůst výkonu okolo 38 koní udělal takový humbuk...a navíc...současné zimy jsou také o ničem, ale beru to, jezdím také lyžovat. Nevím, jestli pan Janda doporučuje Shell V-power Racing, když jsem mu psal, tak mi říkal, že by ho do svého vozu nenatankoval ani za nic, že se mu zdá jako by jel s 95...a doporučoval mi 100 oktanovy benzín od Omw ..jinak děkuji za příspěvek. Měl jste chiplý vůz od této firmy?

Ahoj, co se týká kvality práce se Cimbu nemusíš obávat, jsou opravdu dobří.To RS co sním jezdím je druhý benzínový motor od nich čipnutý jede to opravdu dobře.Kluci co mají čipnutí diesely si to také pochvalují.Pozor pan Janda neumí úpravu SW pro automatickou převodovku a pak jsou s ní potíže ale s laděním motorů to opravdu umí.Při stejném spůsobu jízdy se Ti spotřeba nijak nezvýší, pokud však budeš jezdit nad 200 počítej se spotřebou do 17 litrů ( dle profilu terénu)-ale i nečipnutý motor žere podobně pak dojdeš ke stejnému závěru jako já, že 55 litrová nádrž je malá.S vysoko oktanovým benzínem je potíž v tom že jsou oblasti kde jej nekoupíš a to je mrzuté.Shell jsem zmiňoval protože s ním mám skutečně dobré skutečnosti a na své info-lince řeknou zda-li benzínky na zvolené trase mají potřebný benzín či ne.Jasně ÖMV, Esso a Agip jsou také dobré ale i ony mají 98 oktanový benzín jen v oblastech kde se kupuje-kolem Jihlavy,Mostu nebo na mnoha místech na Moravě ho nekoupíš a je dobré to vědět předem a počítat s tím (např. kanystr).Zajímavé,že zmiňuješ 100 oktanový benzín u ÖMV-já unich viděl jen 98 oktanů-ty 2 oktany u RS samozřejmě nehrajou žádnou roli-to jen na okraj.Jinak pan Janda je velmi solidní pán, na mém prvním čipnutém voze ( tenkrát Felda 1.6) odešla čipnutá ŘJ, okamžitě mi ji vyměnil bezplatně za novou a omluvil se mi , působí na mě velmi dobrým dojmem.Tu čipnutou Feldu mám jako třetí vůz dodnes je 11 let stará a čipnutá jednotka pracuje bez závad.Čipnuté RS je 2 roky staré a má najeto 130 000 a také nevykazuje žádné potíže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že si nechci vůz zničit...a jediné co bych chtěl ještě udělat je ten chip, výfuk je asi k ničemu. Jinak k té spotřebě, o kolik se tak může při plném využití motoru zvýšit? V současné době jezdím za 10l. A s tou zimou si nejsem tak jistý, že by nárůst výkonu okolo 38 koní udělal takový humbuk...a navíc...současné zimy jsou také o ničem, ale beru to, jezdím také lyžovat. Nevím, jestli pan Janda doporučuje Shell V-power Racing, když jsem mu psal, tak mi říkal, že by ho do svého vozu nenatankoval ani za nic, že se mu zdá jako by jel s 95...a doporučoval mi 100 oktanovy benzín od Omw ..jinak děkuji za příspěvek. Měl jste chiplý vůz od této firmy?

Ahoj, co se týká kvality práce se Cimbu nemusíš obávat, jsou opravdu dobří.To RS co sním jezdím je druhý benzínový motor od nich čipnutý jede to opravdu dobře.Kluci co mají čipnutí diesely si to také pochvalují.Pozor pan Janda neumí úpravu SW pro automatickou převodovku a pak jsou s ní potíže ale s laděním motorů to opravdu umí.Při stejném spůsobu jízdy se Ti spotřeba nijak nezvýší, pokud však budeš jezdit nad 200 počítej se spotřebou do 17 litrů ( dle profilu terénu)-ale i nečipnutý motor žere podobně pak dojdeš ke stejnému závěru jako já, že 55 litrová nádrž je malá.S vysoko oktanovým benzínem je potíž v tom že jsou oblasti kde jej nekoupíš a to je mrzuté.Shell jsem zmiňoval protože s ním mám skutečně dobré skutečnosti a na své info-lince řeknou zda-li benzínky na zvolené trase mají potřebný benzín či ne.Jasně ÖMV, Esso a Agip jsou také dobré ale i ony mají 98 oktanový benzín jen v oblastech kde se kupuje-kolem Jihlavy,Mostu nebo na mnoha místech na Moravě ho nekoupíš a je dobré to vědět předem a počítat s tím (např. kanystr).Zajímavé,že zmiňuješ 100 oktanový benzín u ÖMV-já unich viděl jen 98 oktanů-ty 2 oktany u RS samozřejmě nehrajou žádnou roli-to jen na okraj.Jinak pan Janda je velmi solidní pán, na mém prvním čipnutém voze ( tenkrát Felda 1.6) odešla čipnutá ŘJ, okamžitě mi ji vyměnil bezplatně za novou a omluvil se mi , působí na mě velmi dobrým dojmem.Tu čipnutou Feldu mám jako třetí vůz dodnes je 11 let stará a čipnutá jednotka pracuje bez závad.Čipnuté RS je 2 roky staré a má najeto 130 000 a také nevykazuje žádné potíže.

Jo ještě jsem zapoměl, pokud bys chtěl stavět opravdu nadupanou káru měl bys kontaktovat některý tým soutěžní Octavia VRC oni Ti poradí se zpevněním karoserie, podvozku apod.Možná Ti i nějaké práce udělají ono to jejich hobby je stojí strašný prachy a tak si třeba rádi přividělají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že si nechci vůz zničit...a jediné co bych chtěl ještě udělat je ten chip, výfuk je asi k ničemu. Jinak k té spotřebě, o kolik se tak může při plném využití motoru zvýšit? V současné době jezdím za 10l. A s tou zimou si nejsem tak jistý, že by nárůst výkonu okolo 38 koní udělal takový humbuk...a navíc...současné zimy jsou také o ničem, ale beru to, jezdím také lyžovat. Nevím, jestli pan Janda doporučuje Shell V-power Racing, když jsem mu psal, tak mi říkal, že by ho do svého vozu nenatankoval ani za nic, že se mu zdá jako by jel s 95...a doporučoval mi 100 oktanovy benzín od Omw ..jinak děkuji za příspěvek. Měl jste chiplý vůz od této firmy?

Ahoj, co se týká kvality práce se Cimbu nemusíš obávat, jsou opravdu dobří.To RS co sním jezdím je druhý benzínový motor od nich čipnutý jede to opravdu dobře.Kluci co mají čipnutí diesely si to také pochvalují.Pozor pan Janda neumí úpravu SW pro automatickou převodovku a pak jsou s ní potíže ale s laděním motorů to opravdu umí.Při stejném spůsobu jízdy se Ti spotřeba nijak nezvýší, pokud však budeš jezdit nad 200 počítej se spotřebou do 17 litrů ( dle profilu terénu)-ale i nečipnutý motor žere podobně pak dojdeš ke stejnému závěru jako já, že 55 litrová nádrž je malá.S vysoko oktanovým benzínem je potíž v tom že jsou oblasti kde jej nekoupíš a to je mrzuté.Shell jsem zmiňoval protože s ním mám skutečně dobré skutečnosti a na své info-lince řeknou zda-li benzínky na zvolené trase mají potřebný benzín či ne.Jasně ÖMV, Esso a Agip jsou také dobré ale i ony mají 98 oktanový benzín jen v oblastech kde se kupuje-kolem Jihlavy,Mostu nebo na mnoha místech na Moravě ho nekoupíš a je dobré to vědět předem a počítat s tím (např. kanystr).Zajímavé,že zmiňuješ 100 oktanový benzín u ÖMV-já unich viděl jen 98 oktanů-ty 2 oktany u RS samozřejmě nehrajou žádnou roli-to jen na okraj.Jinak pan Janda je velmi solidní pán, na mém prvním čipnutém voze ( tenkrát Felda 1.6) odešla čipnutá ŘJ, okamžitě mi ji vyměnil bezplatně za novou a omluvil se mi , působí na mě velmi dobrým dojmem.Tu čipnutou Feldu mám jako třetí vůz dodnes je 11 let stará a čipnutá jednotka pracuje bez závad.Čipnuté RS je 2 roky staré a má najeto 130 000 a také nevykazuje žádné potíže.

Jo ještě jsem zapoměl, pokud bys chtěl stavět opravdu nadupanou káru měl bys kontaktovat některý tým soutěžní Octavia VRC oni Ti poradí se zpevněním karoserie, podvozku apod.Možná Ti i nějaké práce udělají ono to jejich hobby je stojí strašný prachy a tak si třeba rádi přividělají.

Jo, díky moc, s tím WRC to asi ne...postaci mi ten cip, takze rikas, ze spotreba se zase tolik nezvýší? Já jenom doufám, aby se nezkrátila životnost motoru. A ještě by mě zajímalo, kdybych chtěl vůz prodat, jak na to reaguje "trh", když ví, že auto je načipované, neklesne cena vozu nebo podobně?...nechci ho prodávat, ale zajímá mě to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to snížení spotřeby po zvýšení výkonu je daný tim, že ke stejnýmu jízdnímu stylu musíš mín šlapat na plyn než předtim, to je celá věda

jj, přesně tak...chipem se zvýší účinnost motoru...takže při stejném stylu jízdy půjde spotřeba dolů. Samozřejmě ale když budeš využívat plný výkon.....tak si to o více paliva řekne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...