Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Já dostal od p. Jandy obdobnou odpověď předevčírem. Proto mě zajímá, jestli někdo řešil jiným způsobem? Nemám potřebu s autem z hlediska výkonu něco dělat, tahle stará atmosféra je v podstatě na hranici výkonových možností a závodit s tím nechci, ale tu prodlevu bych chtěl vyřešit, to mě rozčiluje. Hlavně když sundám nohu z plynu a motor je ještě krátkou dobu v záběru a až potom začne brzdit. Kdyžtak mi pak prosím dej vědět, až budeš mít hotovo, jak budeš spokojen. Třeba bych zvolil podobnou cestu. Díky. 

Vloženo

Hm, tak az takhle velikou prodlevu plynu nemam. Nemas nejaky jiny problem? Treba staci vycistit klapku, nebo vzduchovy filtr vymenit, zkusit prehrat soft ridici jednotky ve skodovce….. Vim, ze velikou prodlevu pedalu akcelerace mela moje predesla jednickova oktavie. Tam jsem to resil upravou od CIMBU. Nynejsi auto, reaguje lepe na pedal akcelerace…., ale porad to jaksi neni ono. Motor je takovy jalovy a na to, ze jde o osmiventil, tak se mu od spodu moc nechce. Asi risknu chip i presto, ze vetsina lidi kolem mne, jen krouti hlavou…

Vloženo

Díky za nabídku, bohužel jsem od Jičína. Nevím, jestli je to vlastnost, nebo hledat nějakou chybu. Když jsem měl auto u servisáka, říkal, že auto je ok a žádný problém není, že ta reakce je normální. Ta prodleva v reakci nebude ani půl vteřiny, ale prostě mi to vadí. Nenajde se tu někdo z okolí Českého Ráje, kdo by byl ochotný navzájem vyzkoušet auta, abych ověřil, zda-li prodleva na plynu je na mém autě stejná jako na ostatních, nebo jestli mám hledat nějakou chybu? Díky. 

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Jsem majitelem OII s motorem 1.6 MPI a chtěl bych se vás zeptat na jednu věc, která se týká klimatizace. Doposud jsem tomu nevěnoval nějakou pozornost, ale jelikož jsou v posledních dnech velké tepla, tak mi přišlo že klimatizace v autě málo chladí. Někdy mi dokonce přišlo, že sotva vychladí celý interiér.

 

Můžu se vás zeptat, jak vám klimatizace funguje s tímto motorem ?

Porovnával jsem to s kámošovou OII po faceliftu s 1.4TSI a ten když zapne klimu, tak snad jede ihned od nastartování a když ji dá na max, tak je to za 5 minut na svetr.

 

Já když nastartuji, tak pustím klimu na AUTO cca 18 - 20 stupnů, a čekám tak cca 5 - 8 minut než začne foukat chladnější vzduch, pak se klima trochu rozjede, ale že by to byl nějaký fičák se mi teda nezdá. Dále mi přijde, že mi funguje až tehdy když se motor zahřeje na 90 stupnů, má to tak být ?

 

Jak je to u vás s 1.6 MPI motorem ?

Vloženo

Tak jak zde píše suri. klima musí fungovat hned po nastartování, problém by mohl být v klimakompresoru resp. v určitém ventilu který ji spíná, někdy jí sepne hned jindy až třeba po několika kilometrech. Nebo je nedostatečně naplněná klima.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Ve Světu motorů č. 47/2014 byl uveřejněn test tohoto motoru. Rád bych zjistil, co přesně máme doma v garáži za "klenot". :kol-28: Máte někdo tento test a byli byste ochotni se o něj podělit? Předem díky za info (příp. SZ).

Editováno: , autor: Rocker
Vloženo

Nemám ten test a ani ho nedoporučujem čítať , nič rozumné tam nebolo teda ak sa nechceš dočítať že na 1,6 sa nedajú vymeniť sviečky bez demontáže sania alebo iné blbosti ... ak ťa niečo konkrétne zaujíma pýtaj sa ... 

Vloženo

ja ho nestraším len robím prepis toho článku kde je blbostí viac len si ich už nepamätám ,toto je jedna z nich a každý priemerný človek vie že tie sviečky je vymeniť malina ... 

  • o 2 roky později...
Vloženo

Koupil jsem novou hadici sání pro 1.6 MPI Octavia 2 dle VIN kódu. Nicméně jak vidíte na nové hadici je nějaká příprava na hadici a na mém originálním sání je tato příprava zaslepená (trubka sání nahoře) věděl by někdo prosím co s tím?

20181027_135018.jpg

Vloženo

Moc děkuji za odpověď. Chtěl jsem se ještě zeptat kde jste k té informaci došel proroze jsem prolezle snad vše a nikde jsem nic nenašel ani dílenskou příručku pro tento motor.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Vloženo

Napisal som na eshop kde to predavaju. :palec2:  . Ale neviem povedat ci sa predavaju este rozne verzie tychto hadic , kedze motor BSE je bez EGR . Staci ten otvor uzavriet zaslepkou , alebo tam strcit napr klinec podla velkosti tej diery. 

Vloženo

Dotaz jsem pokládal i na obchod zatím nic. Nicméně jsem to tušil jelikož jsem hledal fotky s tímto motorem a našel jsem u audi jak jde někam právě hadice k EGR. No záslepku nějakou vyrobím. Ale hadici bez této přípravy jsem nikde na internetu nenašel.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Vloženo

No vzhledem k tomu jakou díru jsem měl mezi napojením na olej a tou trubkou, kde mi olej tekl na motor, je tato dírka miniaturní [emoji23] nicméně stejně zadělám.

Moc děkuji za pomoc.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

  • o 5 let později...
Vloženo

Ahoj. Prosím o radu. Koupila jsem Octavii 1,6 benzín,2005. Myslela jsem že motor je MPI,no došel mi techničák a na něm je typ FMS..nemůžu to na internetu nikde dohledat. 

Může mi někdo prosím říci jestli mám 1,6 MPI nebo co to znamená FMS... dík 

BGU..75kw

 

 

Vloženo

Samozřejmě, že máš motor 1.6 MPI 75 kW - s tímto výkonem ani jiný motor 1.6 75 kW v Octavii 2 neexistuje. MPI znamené Multi Point Injection - vícebodové vstřikování. Je to jen obchodní označení. Zatímco BGU je tovární označení - typ (kód) - motoru. Ten by měl být uveden ve velkém techničkáku. Co je FMS netuším. Můžeš to vyfotit a dám to sem? 

 

PS: Témata jsem sloučil.

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...