Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

No jo mít 1.6 -ku tak se ani o rychlé předjetí nepokouším. To musí být prostě pohodová záležitost a vo tom to je. Ps. jezdil jsem s 1,6 Mpi u O1 r.v. 2001 celkem 3 roky. Zaručuju Vám, že Šumava by Vás vyvedla z omylu, jak 1,6 stačí. Např.: máš před sebou prazdnej kamión a on to sype, těch 110 na rovinkách a v zatáčkách to prostě musí jet 60 nebo i míň a víc ani ťuk. Tak ho chceš předjet na krátké rovince s 1,6....No to budeš koukat jak máš slabej motor.Nemluvě, že jsem se setkal, že někteří maj vyndanej omezovač a to pak byla rallye. Na takový frajery Ti nestačí ani 1.9 Tdi PD...

s tim souhlasim, jednou jsem ještě s golfem 66kW chytil kamion bez návěsu a ten mi do kopce v 90ti normálně ujížděl

Bez návěsu je to dělo, těch koníku má o hodně víc než bežný osobák. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já taky nejsem žádný závodník....no, ale řeknu Vám ty cedule s tím číslem a červeným kolečkem okolo - se divím jak ty cyklisti musí rychle jezdit, že je musí takhle zpomalovat... :):):) . Ještě, že mi můžen unlimited.... -_- . No srandičky..jinak je fakt, že jezdit 90 a 50 dle předpisů to bych si mohl koupit i 1,4 Mpi a bude stačit, ale jak říkal nedávno známej jedu 140 km/h v pravotočivé otáčce a říkám si to jsem zvědavej.....no a já jsem ho prý najednou předletěl(prý se tomu nenechá říct předjetí) tak prý jenom koukal a nechtěl tomu veřit. Tak tomu říkám bezpečné auto. Ne že budu v nemocnici přemýšlet proč jsem nebyl o sekundu rychlejší......to je můj názor a to netvrdím, že 2.0 Fsi je dravec a že by tomu autu neslušel nějaký pěkny 6 válec třeba 4,2 Fsi....

Jo,jo 4,2Fsi tak si to kup a jezdi město za 20l/100km. lol lol :smich: :smich: :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já taky nejsem žádný závodník....no, ale řeknu Vám ty cedule s tím číslem a červeným kolečkem okolo - se divím jak ty cyklisti musí rychle jezdit, že je musí takhle zpomalovat... :):):) . Ještě, že mi můžen unlimited.... -_- . No srandičky..jinak je fakt, že jezdit 90 a 50 dle předpisů to bych si mohl koupit i 1,4 Mpi a bude stačit, ale jak říkal nedávno známej jedu 140 km/h v pravotočivé otáčce a říkám si to jsem zvědavej.....no a já jsem ho prý najednou předletěl(prý se tomu nenechá říct předjetí) tak prý jenom koukal a nechtěl tomu veřit. Tak tomu říkám bezpečné auto. Ne že budu v nemocnici přemýšlet proč jsem nebyl o sekundu rychlejší......to je můj názor a to netvrdím, že 2.0 Fsi je dravec a že by tomu autu neslušel nějaký pěkny 6 válec třeba 4,2 Fsi....

Jo,jo 4,2Fsi tak si to kup a jezdi město za 20l/100km. lol lol :smich: :smich: :smich:

Hmm...a proč ne???? Se koukněte na Vendu Klausů ten těm ekošům taky nevěří a vůbec se za to nestydí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já taky nejsem žádný závodník....no, ale řeknu Vám ty cedule s tím číslem a červeným kolečkem okolo - se divím jak ty cyklisti musí rychle jezdit, že je musí takhle zpomalovat... :):):) . Ještě, že mi můžen unlimited.... -_- . No srandičky..jinak je fakt, že jezdit 90 a 50 dle předpisů to bych si mohl koupit i 1,4 Mpi a bude stačit, ale jak říkal nedávno známej jedu 140 km/h v pravotočivé otáčce a říkám si to jsem zvědavej.....no a já jsem ho prý najednou předletěl(prý se tomu nenechá říct předjetí) tak prý jenom koukal a nechtěl tomu veřit. Tak tomu říkám bezpečné auto. Ne že budu v nemocnici přemýšlet proč jsem nebyl o sekundu rychlejší......to je můj názor a to netvrdím, že 2.0 Fsi je dravec a že by tomu autu neslušel nějaký pěkny 6 válec třeba 4,2 Fsi....

Jo,jo 4,2Fsi tak si to kup a jezdi město za 20l/100km. lol lol :smich: :smich: :smich:

no a?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já taky nejsem žádný závodník....no, ale řeknu Vám ty cedule s tím číslem a červeným kolečkem okolo - se divím jak ty cyklisti musí rychle jezdit, že je musí takhle zpomalovat... :):):) . Ještě, že mi můžen unlimited.... -_- . No srandičky..jinak je fakt, že jezdit 90 a 50 dle předpisů to bych si mohl koupit i 1,4 Mpi a bude stačit, ale jak říkal nedávno známej jedu 140 km/h v pravotočivé otáčce a říkám si to jsem zvědavej.....no a já jsem ho prý najednou předletěl(prý se tomu nenechá říct předjetí) tak prý jenom koukal a nechtěl tomu veřit. Tak tomu říkám bezpečné auto. Ne že budu v nemocnici přemýšlet proč jsem nebyl o sekundu rychlejší......to je můj názor a to netvrdím, že 2.0 Fsi je dravec a že by tomu autu neslušel nějaký pěkny 6 válec třeba 4,2 Fsi....

Jo,jo 4,2Fsi tak si to kup a jezdi město za 20l/100km. lol lol :smich: :smich: :smich:

no a?

....................................... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 1.6 MPi 75 kw, nehodicí se do OII? Mám pocit, že ten kdo to napíše v něm nikdy nejel a nebo hodně málo. Je pravda, že jsem z něho měl taky obavy, ale ty vyprchaly. Jsem vlastníkem od dubna tohoto roku a mám najeto teprve necelých 6000 kilometrů. Průměrná spotřeba se pohybuje na 7,8 litru na sto kilometrů. Je to vesměs město a okrsky. Ale dá se klidnou jízdou dostat pod 6 litrů na sto kilometrů. Dá se jet hodně svižně, ale projeví se to na věčím hluku a vyšší spotřebě.

Pří plně obsazeném nebo naloženém nepocituju na výkonu žádný dramatický pokles.Snad jenom při zapnuté klimatizací je o něco vyšší spotřeba. Co se týče řazení opravdu by se asi hodil ten šestý převodový stupeň, pří těch 190km/h je to kapánek hlučnější, ale jde to. ( možna by se i snížila spotřeba v této rychlosti ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo mít 1.6 -ku tak se ani o rychlé předjetí nepokouším. To musí být prostě pohodová záležitost a vo tom to je. Ps. jezdil jsem s 1,6 Mpi u O1 r.v. 2001 celkem 3 roky. Zaručuju Vám, že Šumava by Vás vyvedla z omylu, jak 1,6 stačí. Např.: máš před sebou prazdnej kamión a on to sype, těch 110 na rovinkách a v zatáčkách to prostě musí jet 60 nebo i míň a víc ani ťuk. Tak ho chceš předjet na krátké rovince s 1,6....No to budeš koukat jak máš slabej motor.Nemluvě, že jsem se setkal, že někteří maj vyndanej omezovač a to pak byla rallye. Na takový frajery Ti nestačí ani 1.9 Tdi PD...

s tim souhlasim, jednou jsem ještě s golfem 66kW chytil kamion bez návěsu a ten mi do kopce v 90ti normálně ujížděl

Bez návěsu je to dělo, těch koníku má o hodně víc než bežný osobák. :)

Hlavně v přepočtu koníků na tunu váhy..ale hlavně ten krouťák má někde jinde, obsah motoru ničím nenahradíš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 1.6 MPi 75 kw, nehodicí se do OII? Mám pocit, že ten kdo to napíše v něm nikdy nejel a nebo hodně málo. Je pravda, že jsem z něho měl taky obavy, ale ty vyprchaly. Jsem vlastníkem od dubna tohoto roku a mám najeto teprve necelých 6000 kilometrů. Průměrná spotřeba se pohybuje na 7,8 litru na sto kilometrů. Je to vesměs město a okrsky. Ale dá se klidnou jízdou dostat pod 6 litrů na sto kilometrů. Dá se jet hodně svižně, ale projeví se to na věčím hluku a vyšší spotřebě.

Pří plně obsazeném nebo naloženém nepocituju na výkonu žádný dramatický pokles.Snad jenom při zapnuté klimatizací je o něco vyšší spotřeba. Co se týče řazení opravdu by se asi hodil ten šestý převodový stupeň, pří těch 190km/h je to kapánek hlučnější, ale jde to. ( možna by se i snížila spotřeba v této rychlosti ).

jj, at je auto prázdný nebo plný, pořád jede stejně. ty jo, to bych taky chtěl. i mých 250Nm pocítí spolujezdce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 1.6 MPi 75 kw, nehodicí se do OII? Mám pocit, že ten kdo to napíše v něm nikdy nejel a nebo hodně málo. Je pravda, že jsem z něho měl taky obavy, ale ty vyprchaly. Jsem vlastníkem od dubna tohoto roku a mám najeto teprve necelých 6000 kilometrů. Průměrná spotřeba se pohybuje na 7,8 litru na sto kilometrů. Je to vesměs město a okrsky. Ale dá se klidnou jízdou dostat pod 6 litrů na sto kilometrů. Dá se jet hodně svižně, ale projeví se to na věčím hluku a vyšší spotřebě.

Pří plně obsazeném nebo naloženém nepocituju na výkonu žádný dramatický pokles.Snad jenom při zapnuté klimatizací je o něco vyšší spotřeba. Co se týče řazení opravdu by se asi hodil ten šestý převodový stupeň, pří těch 190km/h je to kapánek hlučnější, ale jde to. ( možna by se i snížila spotřeba v této rychlosti ).

:palec2:, ale chtěl bych těch 250 nm :aggressive:

ale nevíte někdo o te úpravě ŘJ??

Editováno: , autor: Tazyy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, souhlasím s Petinem 1.6 MPI je dobrý motor i do OII, jen se sním člověk musí naučit jezdit a dokázat využít jeho možnosti.Je potřeba vidět velikou finanční úsporu při nákupu vozidla oproti ostatním motorizacím-tím se OII stává dosažitelnější pro kolegy s horším finančním zázemím (halt všichni nemůžeme jezdit v RS-nestíhali by je vyrábět) a určitě je pohodlnější a i důstojnější OII se slabším motorem nežli Fábie se sebelepším motorem.Čipnutí atmosférického motoru má také význam, pomáhá zlepšit hlavně průběh nízkých otáček a lepší nástup krouťáku i když s menším efektem než-li je tomu u turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, souhlasím s Petinem 1.6 MPI je dobrý motor i do OII, jen se sním člověk musí naučit jezdit a dokázat využít jeho možnosti.Je potřeba vidět velikou finanční úsporu při nákupu vozidla oproti ostatním motorizacím-tím se OII stává dosažitelnější pro kolegy s horším finančním zázemím (halt všichni nemůžeme jezdit v RS-nestíhali by je vyrábět) a určitě je pohodlnější a i důstojnější OII se slabším motorem nežli Fábie se sebelepším motorem.Čipnutí atmosférického motoru má také význam, pomáhá zlepšit hlavně průběh nízkých otáček a lepší nástup krouťáku i když s menším efektem než-li je tomu u turba.

:palec2::palec2::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobry vecer, urcite ste to tu uy 100x preberali,ale ja som tu novy a zaregistroval som sa len koli jednej veci, otec ide s autom na prehliadku po 15 000km, treba vymenit olej a v servise mu povedali ze tam musia dat olej ktory 1L stoji 600SK,neaky plnosynteticky...musi tam ist taky olej??? ved sa jedna len o 1,6 MPI, potrebuje taky slabi motor taky drahy olej? za odpoved dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobry vecer, urcite ste to tu uy 100x preberali,ale ja som tu novy a zaregistroval som sa len koli jednej veci, otec ide s autom na prehliadku po 15 000km, treba vymenit olej a v servise mu povedali ze tam musia dat olej ktory 1L stoji 600SK,neaky plnosynteticky...musi tam ist taky olej??? ved sa jedna len o 1,6 MPI, potrebuje taky slabi motor taky drahy olej? za odpoved dakujem.

musí to tak být, polosyntetické oleje do tohoto motoru opravdu nejsou vhodné.Plně syntetický olej SAE 5W-40 promazává motor po 5 vtřeřinách, polosyntetický SAE 15W-40 to dokáže až po 15 vteřinách a to je pro tento motor opravdu dlouho zbytečně by jste si motor ničili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jediná šance je, přinést si olej svůj, protože se dá jinde plná syntetika koupit podstatně levněji. V servisu budou mít sice velkou radost, ale v podstatě proti tomu nemůžou mít zásadní námitky. Znám lidi, co to takhle dělají. Před pár dny jsem třeba potřeboval dolít olej do Pola a zjistil jsem, že tam je longlife. Tak jedu k první pumpě a tam stál 900,- Kč. Volám kámošovi do servisu a ten ho měl za 300,- Kč. Co k tomu dodat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jediná šance je, přinést si olej svůj, protože se dá jinde plná syntetika koupit podstatně levněji. V servisu budou mít sice velkou radost, ale v podstatě proti tomu nemůžou mít zásadní námitky. Znám lidi, co to takhle dělají. Před pár dny jsem třeba potřeboval dolít olej do Pola a zjistil jsem, že tam je longlife. Tak jedu k první pumpě a tam stál 900,- Kč. Volám kámošovi do servisu a ten ho měl za 300,- Kč. Co k tomu dodat.

Taky to tak dělám - v servisu mi SHELL LongLife nabídli za 1700,- litr, na benzínce je kolem 900,- litr a já mám za 380,- Kč, je třeba něco dodávat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, souhlasím s Petinem 1.6 MPI je dobrý motor i do OII, jen se sním člověk musí naučit jezdit a dokázat využít jeho možnosti.Je potřeba vidět velikou finanční úsporu při nákupu vozidla oproti ostatním motorizacím-tím se OII stává dosažitelnější pro kolegy s horším finančním zázemím (halt všichni nemůžeme jezdit v RS-nestíhali by je vyrábět) a určitě je pohodlnější a i důstojnější OII se slabším motorem nežli Fábie se sebelepším motorem.Čipnutí atmosférického motoru má také význam, pomáhá zlepšit hlavně průběh nízkých otáček a lepší nástup krouťáku i když s menším efektem než-li je tomu u turba.

:palec2::palec2::palec2:

Ahoj Dane, nějak se mi nedaří Ti odpovědět na Tvou zprávu-systémová chyba-jak si ohnul tu řídící tyč, chytils díru?Až budeš mit čas ozvi se.Ahoj Rosta :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, souhlasím s Petinem 1.6 MPI je dobrý motor i do OII, jen se sním člověk musí naučit jezdit a dokázat využít jeho možnosti.Je potřeba vidět velikou finanční úsporu při nákupu vozidla oproti ostatním motorizacím-tím se OII stává dosažitelnější pro kolegy s horším finančním zázemím (halt všichni nemůžeme jezdit v RS-nestíhali by je vyrábět) a určitě je pohodlnější a i důstojnější OII se slabším motorem nežli Fábie se sebelepším motorem.Čipnutí atmosférického motoru má také význam, pomáhá zlepšit hlavně průběh nízkých otáček a lepší nástup krouťáku i když s menším efektem než-li je tomu u turba.

:palec2::palec2::palec2:

Ahoj Dane, nějak se mi nedaří Ti odpovědět na Tvou zprávu-systémová chyba-jak si ohnul tu řídící tyč, chytils díru?Až budeš mit čas ozvi se.Ahoj Rosta :)

Přesně tak...drsná pecka... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, kdo máte možnost přečtěte si nové číslo Škoda Revue 5/2007 je tam hezký test obou 1.6 MPI a FSI na spotřebu.Porovnávali se dva benzíny: BA95N a BA100 V Power Racing oba Shell. BA95N je jen obyčejný benzín bez aditiv.Z testu vyplynulo, že kupodivu MPI zase není o tolik horší než FSI u kterého jsem si myslel, že na 100 VPR pojede výrazněji lépe.

Je tam taky test té mojí 1.8TSI a dokázali s ní jet i za 17 litříků, takže test rozhodně nepojali nijak úzkoprse. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci, kdo máte možnost přečtěte si nové číslo Škoda Revue 5/2007 je tam hezký test obou 1.6 MPI a FSI na spotřebu.Porovnávali se dva benzíny: BA95N a BA100 V Power Racing oba Shell. BA95N je jen obyčejný benzín bez aditiv.Z testu vyplynulo, že kupodivu MPI zase není o tolik horší než FSI u kterého jsem si myslel, že na 100 VPR pojede výrazněji lépe.

Je tam taky test té mojí 1.8TSI a dokázali s ní jet i za 17 litříků, takže test rozhodně nepojali nijak úzkoprse. :)

Byl by jsi to ochoten (pokud máš možnost) to naskenovat a hodit to tady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...