Igor Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Mám skúsenosti so staršou variantou 74kw z O1, a tam to bolo primerané. Žiadna katastrofa, ani žiadna raketa. Proste primeraný motor s primeranou spotrebou. Ak by som vyberal O2 pre bežné použitie (t.j. do 17tkm ročne, veľa krátkych trás), tak určite vyberiem 1.6MPI - 1.6FSI ani omylom a 2.0FSI tiež nie. To už radšej za tie peniaze Hondu Civic 1.8 Sport Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 8. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2006 Mám skúsenosti so staršou variantou 74kw z O1, a tam to bolo primerané. Žiadna katastrofa, ani žiadna raketa. Proste primeraný motor s primeranou spotrebou. Ak by som vyberal O2 pre bežné použitie (t.j. do 17tkm ročne, veľa krátkych trás), tak určite vyberiem 1.6MPI - 1.6FSI ani omylom a 2.0FSI tiež nie. To už radšej za tie peniaze Hondu Civic 1.8 Sport jj presne - mam 1.6FSI a z benzinaku je best (alespon pro me) sptreba-vykon-ruceni i kdyz zase vyssi poriz. cena no..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 Ovidius - ale Igor mal v rodine Polo 1,4 FSI a boli s ním poriadne problémy a ani to nejako presvedčivo nejazdilo (sám som to tiež testoval, musím potvrdiť). Takže Igor je už voči motorom FSI skeptický (až by som povedal zaujatý). Ale ja by som sa nechal na 2,0 FSI nahovoriť kedykoľvek, jazdí super a ak by bol rozpočet obmedzený, tak aj na 1,6 FSI. Mám rád benzín a zároveň mám niekedy úspornú náladu. Tak by mi FSI plne vyhovovalo. Jazdil som s oboma a bol som spokojný. Je pravda, že 1,6 FSI som hodnotil tak neutrálne, ale to bolo spôsobené tým, že som bol vtedy majiteľom Fabie 2,0 85 kW a tak som očakával od FSI rovnaké výkony a predsa len, tá kubatúra je odlišná, hoci výkon je rovnaký. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 Ovidius - ale Igor mal v rodine Polo 1,4 FSI a boli s ním poriadne problémy a ani to nejako presvedčivo nejazdilo (sám som to tiež testoval, musím potvrdiť). Takže Igor je už voči motorom FSI skeptický (až by som povedal zaujatý).Ale ja by som sa nechal na 2,0 FSI nahovoriť kedykoľvek, jazdí super a ak by bol rozpočet obmedzený, tak aj na 1,6 FSI. Mám rád benzín a zároveň mám niekedy úspornú náladu. Tak by mi FSI plne vyhovovalo. Jazdil som s oboma a bol som spokojný. Je pravda, že 1,6 FSI som hodnotil tak neutrálne, ale to bolo spôsobené tým, že som bol vtedy majiteľom Fabie 2,0 85 kW a tak som očakával od FSI rovnaké výkony a predsa len, tá kubatúra je odlišná, hoci výkon je rovnaký. ja mam v rodine 2x 1.6FSI - O2 a GOLF V - zatim ani jeden problem - z toho vychazim ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 Souhlas s Ovidiusem. take mam 1.6 FSI O2 a maximalni spokojenost! Puvodne jsem chtel 2.0 FSI ale uz nebyli penizky, tak jsem vzal 1.6 FSI a jezdi pekne! O Dost lepe nez 1.6 MPI 75kW ktery jsem mel predtim v O1! Akorat ten sestej kvalt tam mohli dat, ale zas tolik po dalnicich nejezdim, tak mi to žíli netrhá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 Marios - to máš pravdu, že tam šestku mohli dať. U Golfu je tuším za príplatok, nie? Ale to 1,6 FSI je dosť drahé, tak tam mohli dávať 6-kvalt, určite by sa lepšie predávalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 no tak pojďme škodovku vyhecovat ať tam dá 6.kvalt ale myslím že to nebude škodovkou to bude koncernová politika 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 Ovidius - ale Igor mal v rodine Polo 1,4 FSI a boli s ním poriadne problémy a ani to nejako presvedčivo nejazdilo (sám som to tiež testoval, musím potvrdiť). Takže Igor je už voči motorom FSI skeptický (až by som povedal zaujatý). Správne si to napísal Slovo zaujatý ale nie je celkom správne, slovo skeptický je správnejšie. To množstvo problémov, ktoré som riešil s tým našim 1.4FSI, by vydalo na večerné rozprávania pri kozube po celú zimu! Došlo to až tak ďaleko, že sme jednali s Porsche (importér VW na Slovensko) o vrátení auta. Nakoniec súhlasili, malo to však háčik - auto zoberú naspať, ale zaúčtujú si za každý najazdený km 23 Sk : Pri stave tacho nejakých 8tisíc km to robilo "zanedbateľných" 184tisíc Sk, čo tvorilo 37% ceny auta Dosť drahý prenájom, že? Musím ale povedať, že reklamačné oddelnie importéra sa snažilo, to množstvo kávy a koláčikov, čo som sa tam najedol Chodili sme na session do servisu, kedy sa hodiny a hodiny venovali autu, došli špecialisti zo zahraničia - no nič sa natrvalo nevyriešilo, problémy sa po čase vrátili. Rekord bol, kedy sme auto v servise prevzali s tým, že všetko je opravené a skončili sme na prvých semafóroch od servisu, cca. 700 metrov Možno len zlý kus... O problémových motoroch 1.4FSI svedčí aj to, že asi po 18 mesiacoch ich úplne prestali vyrábať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2006 No vy ste ale mali jeden z prvých 1,4 FSI a preto ste vychytali všetky chyby. Mnoho z nich je známych aj z ostatných koncernových motorov. A hádzať všetky FSI motory do jedného vreca len kvoli 1,4-ke je nefér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 10. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2006 No vy ste ale mali jeden z prvých 1,4 FSI a preto ste vychytali všetky chyby. Mnoho z nich je známych aj z ostatných koncernových motorov. A hádzať všetky FSI motory do jedného vreca len kvoli 1,4-ke je nefér. presne- kvuli jednomu problemu nehazet vsechny FSI ne jednu hromadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 10. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2006 No vám sa teraz šéfuje, keď som vám vychytal tie muchy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 10. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2006 no není dobré kupovat auto hned na začátku jeho výroby je tam spousta much, ale na druhou stranu někdo musí být první Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O.v.i. Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 No vám sa teraz šéfuje, keď som vám vychytal tie muchy jj ja dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 Pridavam se a souhlasim, vzdycky jsem mel benzin a trochu jsem se nafty bal, ovsem po par klacich, jsem si ji nemohl vynachvalit. Mam 4x4, asi pul mesto a pul mimo mesto, dost casto jezdim relativne dlouhy streky a spotreba je 6,4 - 6,2 - 5,8 upozornuji, ze to tahne na ty 4 kola. A souhlasim s Romanem, ze je hlucna pri rozjezdu, ale mozna jsem uchyl, ale kdyz je hezky tak stahnu okno a posloucham jak si pri rozjezdu spokojene chrochta :-). PS: Romane, muj "drobecek" ma startovni datum taky 6.4.2006 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Pri ľahkej akceleráci to má dobrý zvuk, ale keď na to šlapneš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel81 Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Jen tak ze zvědavosti, nevíte někdo co je tady tohle (v kroužku na fotce) a k čemu to tam slouží? Motor 1,6 MPI 75kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Laicky řečeno pro tebe,je to silný ventilátor,který vhání vzduch do motoru kvůli likvidaci škodlivin ve výfukových plynech.Je to kvůli normě EURO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Čerpadlo sekundárneho vzduchu. Krátko po štarte (podľa teploty motora a zaťaženia myslím do 90 sekúnd), kedy je motor ešte studený, sa týmto ventilátorom fúka vzduch do výfukového potrubia za motorom, aby sa spálilo nezhorené palivo ešte pred katalyzátorom. Je to jednak ochrana katalyzátora (aby sa pary nevznietili v ňom) a zároveň sa takto skôr zahreje lambda sonda, ktorá začne skôr pracovať a teda správne riadiť emisie výfukových plynov. Činnosť tohoto čerpadla obvykle aj slabo počuť, ak sú otvorené okná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel81 Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Díky za odpovědi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CZbrandy Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Čerpadlo sekundárneho vzduchu. Krátko po štarte (podľa teploty motora a zaťaženia myslím do 90 sekúnd), kedy je motor ešte studený, sa týmto ventilátorom fúka vzduch do výfukového potrubia za motorom, aby sa spálilo nezhorené palivo ešte pred katalyzátorom. Je to jednak ochrana katalyzátora (aby sa pary nevznietili v ňom) a zároveň sa takto skôr zahreje lambda sonda, ktorá začne skôr pracovať a teda správne riadiť emisie výfukových plynov. Činnosť tohoto čerpadla obvykle aj slabo počuť, ak sú otvorené okná. Ja to cerpadlo sekundarniho vzducuhu naopak slysim zretelneji v kabine. Lae je to tak max 1-2min po nastartovani. pak prestane, je to jakoby jste meli zaplou klimu kompresor, nebo jak ten zvuk podrobneji popsat. Mam motor 1.6 75kW srpen 2005 vyroba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 No ja som to mal na Fabii. Ale počul som to aj pri zatvorených oknách, to je pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lala Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Nevím,s kterým motorem mám koupit Octavii.Zda s 1.6MPI nebo 1.6FSI. Nemá někdo zkušenost s chipem 1.6MPI na 85kw? O diesla nemám zájem.Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 já bych si teda nevybral ani jeden, ale když jsi ten výběr takhle zúžil, tak asi FSI, ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 proc chces radit, jestli MPI nebo FSI, kdyz vzapeti dodas, jaky mame zkusenosti s chipem na 85kW? to nechapu. pak se vykasli na 1.6 a vem 2.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 škvára, asi . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.