Přejít na obsah

2.0 TDI 140 kw 4x4 DSG vibrace v interiéru při volnoběhu


Skoda Superb 3

Doporučené příspěvky

Dobry den,

 

Kupil som Skoda Superb 2.0 TDI 140 kw, 4x4, 7DSG, rv.2019 (75t km). Vsetko funguje ako ma, auto po servise bez chyb, jedine, co ma zaujalo su vibracie v sedadle (interieri) na volnobehu, pri studenom aj teplom motore, vibracie su rovnomerne, motor netrha, volnobezne otacky ustalene v norme, pri rozbehu a zvyseni otacok vibracie zmiznu, je to vlastnost auta-motorizacie, alebo by som mal nieco konkretne na aute skontrolovat? 

Dakujem za kazde info. 
 

Pekny den zelam 😊
 

Edit.

Tak skusal som aj iny superb, prejav je rovnaky, takze je to len o mojom pocite.

Editováno: , autor: Skoda Superb 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 5 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Mám to stejný, 4x4 140 kw 2020. Nejvíce se auto zklidní, jakmile probíhá vypalování filtru. To je pak chvilku klid. Jak to padne na volnoběh, vibrace jsou cítit ve volantu a v sedačce taky.

Editováno: , autor: tromblion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal problem, ze pri prudsej akceleracii alebo zatacani do prava bolo riadne citit aj pocut vibracie az kovovy zvuk od motora. Tu radili, ze by to mohol byt homokineticky klb. Ten som siel dat vymenit, ale servis povedal, ze to tym urcite nebude. Tak mi vymenili silentbloky a zrazu auto ide krasne. A hlavne mi nevibruje ked stojim, pri volnobehu, co ma dovtedy ani nenapadlo ze to predtym robilo. Po vymene absolutny klud, tak by som zacal asi tym.  A ak neboli silentbloky menene 60k+ km, tak by som ich asi vymenil urcite. Nestoji to vela. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte kluci, Problém s vibráciami je konečne vyriešený. Silentbloky motora boli na totálku, hlavne prevodovkový.

Motor sa nesmie extremne naklánať pri húpaní na spiatočke, tak som zistil že je KO. 

Žiadny buchot klepot pri štarte ani pri vypnutí motora (mal som podozrenie na zotrvák)

Auto ma 188tisíc km silentbloky boli ešte pôvodné. Oba siletbloky su hydrolôžka takže pohlcujú vibrácie aj hluk.

Mám 7st DSG takže prevodovkový som dával origo, nakoľko náhrada neexistuje a motorový som dával lemforder najbližší k originálu. 

Radosť natom jazdiť teraz, dokonca aj motor je sa stíšil 🙂

chalani ďakujem moc za tipy ktoré ste mi poradili treba si pomáhať 😇

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...