Únor 18Úno 18 no co ma mohlo napadnut, tak je tam dost rozdielov v ceniiku pre SK a CZ. pre SK nie je dostupny druhy stupen vybavy pre najslabsiu bateriu. s vybavou Selection je potrebne si priplatit za 85kwh bateriu, co je +10k eur. v CR je dostupna Selection aj pre 50 a 60. a v CR je navyse ten paket Drive plus, kde je spomenuty ten 3ram.volant s moznost volby rekuperacie, ale tiez len pre 85 (teda min vybava Selection). tento paket v SK cenniku nie je, resp. je tam zase paket Driver v ktorom je DCC a 3ram volant, ale bez tej rekuperacie. ale mozno je to len nekompletny popis, bodaj by. a zaroven v ceskom cenniku je obmedzena moznost dokupovat si pakety pre esence. v SK je cena pre vsetky pakety aj pre Essence. Upraveno Únor 18Úno 18 od MartinNRSR
Únor 20Úno 20 V 18. 2. 2025 na 12:54, MartinNRSR napsal: podla cennika (SK) to vyzera, ze nema pod volantom packy na zmenu stupna rekuperacie (budu dostupne len pre sportline). ma niekto uz skusenost ako funguje rekuperacia, ci je slabsia/prehnana, alebo dokonca premenliva (dole kopcom viacej, apod.)? zaroven pripadne nazor, ci je ta moznost prepinania stupna rekuperacie az taka dolezita. vo viacerych videach si to uzivatelia (enyaq, a ine) pochvaluju. Automaticka rekuperace (v Enyaq IV 80) funguje velmi dobre, ale presto pouzivam padla dost casto. Bez nich si myslim, ze neni jak manualne rekuperaci nastavit. Zbyva pak jen rezim B, coz mi zase nevyhovuje. Radeji pouzivam D, plachtim a kdyz potrebuji, pribrzdim si rekuperaci (padlem).
Duben 7Dub 7 @MartinNRSRPopravdě jsem se toho trochu bál, ale ta automatická rekuperace (nejlépe ve spojení s aktivní navigací) si s tím poradí moc pěkně. Při odbočování z hlavní na vedlejší krásně přibrzdí namísto řidiče. Při vjezdu do obce zpomalí sice až na 50, ale stačí při třeba 60ce malinko šlápnout na plynový pedál, aby pochopila, že těch tachometrovych 50 je málo..
Duben 20Dub 20 Zelená mamba elroqu sluší, evokuje to vzpomínku na mou citigo žábu 😁. No kdo by to byl řekl, že jako odpůrce EV budu přemýšlet o koupi EV. Slunce svítí a temelín na střeše vyrábí, prodávat nadvýrobu se už nevyplatí, zapojovat se do sdílení nechci, tak si říkám, že bych mohl krmit nějaké EV. Bohužel manželíně nevyhovují sportovní sedačky v RS, nebo Sportline, jinak by byla zelená RS jasná volba, takže v úvahu přichází jen Selection 85. Svezení je v tom velmi příjemné, jen oproti ID.4 je nějak hůře odhlučněná, tak jsem na vážkách. Od pořízení Tesly Y mě definitivně odradil nejmenovaný celní a burzovní belzebub, od Toyoty bz4x nezájem lokálního prodejce, tak to vypadá na potenciální elektrojízdu s embéčkem, nebo VW 😇
Duben 30Dub 30 On 4/7/2025 at 7:07 PM, Takii said: @MartinNRSRPopravdě jsem se toho trochu bál, ale ta automatická rekuperace (nejlépe ve spojení s aktivní navigací) si s tím poradí moc pěkně. Při odbočování z hlavní na vedlejší krásně přibrzdí namísto řidiče. Při vjezdu do obce zpomalí sice až na 50, ale stačí při třeba 60ce malinko šlápnout na plynový pedál, aby pochopila, že těch tachometrovych 50 je málo.. Prosim ta a funguje to len so vstavanou navigaciou alebo to akceptuje aj waze/google mapy cez android auto?
Květen 5Kvě 5 Zkusil jsem mapy.cz přes Android auto a u toho odbočování z hlavní na vedlejší to nezpomalilo, takže toto funguje jen s vestavěnou navi..
Květen 9Kvě 9 modelove roky funguju ako u spalovakov ? vie sa uz co pride ako update MY2026 po celozavodnej dovolenke ? V katalogu sa spomina, ze maju prist ventilovane, tak ci nahodou. Upraveno Květen 9Kvě 9 od didoop
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.