Přejít na obsah

Zavada P0303 + P01C4 = 1.0TSI 70kw


Doporučené příspěvky

Potrebujem pomocť pri zistení poruchy na fabii 1.0tsi 70kw s lpg  ročnik 2021 / 89000km

 

Prvý štart - Zvýšene otacky na cca 1500 /asi sytič/ auto ide ako keby na dva valce, pocut hlučnejsie brblanie vyfuku

Po chvílke sa  rozbliká oranzova kontrolka motora ktora blika cca 20 sekund kým motor neznízi otačky z 1500 na cca 900.

Obcas nabehne chyba štart-stop, nie vzdy

Auto potom ide myslim si ze dalej normalne.

Vyčitane chyby : P0303

Raz sa vyskytla aj P01C4 , vtedy zasvietila kontrolka EPC

 

Skušal som medzi sebou prehodiť sviečky aj cievky z 2 valca na 3 , ale chyba bola vzdy ta istá na tretom valci.

Este jedna otazka ak stojím spredu nad motorom tak valec č 1 je z lavej strany?

 

Dakujem za skore odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. válec je u rozvodu, tedy nejblíž třeba k nádobce chladičové vody. P0303 je chyba zážehu na 3. válci. v 89 000 km už můžou být načaté nejen svíčky, ale i cívky. Pokud dojde na výměnu cívek, doporučil bych NGK, v případě, že budou i nové svíčky, pak NGK nebo originál VW AG (asi také výroba NGK), Brisk stojí za houby. Na výměnu to chce trochu víc času.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuto chybu řeším se servise už od června tohoto roku.

 

Byl jsem na diagnostice - chyba zapalování na druhém válci. Když se to stalo znovu (po spadnutí otáček po startu se rozbliká na 10s kontrolka motoru), objednal jsem se na servis. Trvalo to bohužel ale tři týdny než se na mě dostalo a chyba tam už nebyla (zpočátku jsem jim nevěřil), ale byla aktualizace SW řídící jednotky). Když jsem tam byl znovu spolu s jinými závady tak opět - žádný DTC kod nebyl uložen.

Nato jsem se zeptal technika, jak je to možné a ten mě odpověděl, že v případě sporadických chyb je z výroby nastaven počet startů (prý cca 50 startů), po kterém se chyba vymaže pokud se neobjeví v daném rozmezí znovu.

Moje auto má aktuálně najeto 27xxx takže ještě stále zánovní, kontrolovali mě svíčku ale ta byla dle vyjádření servisu čistá.

 

Co mě ale zarazilo je, že tato chyba se zapalováním se mě minulý týden objevila hned dvakrát po sobě, poprvé při studeném motoru a poté i při již ohřátém.

Tak jsem se dnes odpoledne naštval a píchl tam svou diagnostiku a víte co? Žádný DTC kod není v ECM uložený a to jsem od pátku do dnes provedl 4 starty od poslední chyby.

 

Ve středu vezu auto na první servisní prohlídku, tak jsem zvědavý zda jim ODIS chybu načte a uvidí ji.

 

Bohužel se mi přestává líbit přístup servisu a tak začínám sbírat na vlastní pěst důkazy skrze diagnostické data.

 

A takhle pro představu vypadá celkový součet chyb zapalování, vůbec nevím zda je to normální projev mít tolik chyb uložených.

IMG_0151.PNG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...