Přejít na obsah

2.0 TDI DPF vlnovec + (nouzák)


sirhenrik

Doporučené příspěvky

Zdravím lidičky, byl by někdo z okolí Orlové, Havířov, Karviná ochotný mi udělat nový vlnovec na supu 2.0 TDI bss. Než půjdu do servisu.... Někdo kdo už to dělal???

Edit : (Po výměně nového DPF) dnes po 2 týdnech jízdy, když jsem vyjížděl z práce tak mi vyskočila chyba dpf na maxidotu, a poté chyba spirály a motor do dílny, a při výčtu chyba 18434.
Ale podotknu, nechápu že cca po týdnu mi začalo auto regenerovat moc často, tzn třeba i 5x denně, samozřejmě jsem regeneraci nechal dokončit.... Divné....

Teď auto nejede, chybu v diag nejde vymazat, jakmile smažu objeví se hned znova.

Takže informace k dílum , výměna hadic do dpf, výměna čidel, lambda, senzory tlaku dpf, od turba taky vše nové, banka, regulátor tlaku atd.... Egr nový, prostě na supovi jsem vše vyměnil teda krom, chladiče spalin a turbo, Klapku sání a sací ústrojí.

Nějakou radu prosím?? Jo a satacen nechybí...

Může to dělat tedy ten vlnovec, protože krom chybějícího tlaku spalin (díky vlnovci) tomu nerozumím...


Díky moc a LOG dohodím až pojedu na garáž...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši hoši, tak omlouvám se log jsem neměl chuť ani dělat, prostě myslím si že má ten vlnovec na to vliv a dělá bordel právě on, ale nejde mi do hlavy proč to prostě nejde smazat ty chyba, ještě jsem se s tím nesetkal. Ve středu jdu do servisu tak uvidím.... Jezdit ale asi bez turba nemůžu v nouzaku viďte?? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím takže posílám zde údaje z měřených hodnot :

18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II)
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku



18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset

18:18:11 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
54.9*C Teplota
10000000 Provozní stav

18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV)
162.0*C Teplota pred. Turbo
102.0*C Teplota pred. Částicový filtr
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
00000000 Stav 4 regenerace

18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset

18:19:31 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
63.0*C Teplota
57.6*C Teplota
10000000 Provozní stav

18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv)
0.00 proud aditiv Úroveň
0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo
9.82 aditiv spotreba
0.00 aditiv koncentrace

18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset

18:19:00 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
56.7*C Teplota
10000000 Provozní stav



A chyba zde :

1 nalezena chyba:
18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi
info o závadě:
Otáčky: 819 /min
Kroutící moment: 38.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 0.0
Pracovní cyklus: 89.6 %
bez jednotek: 10.20
Teplota: 27.0*C
Čas: 4459.5 s

Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej....

Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je....

Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...