Alhas Vloženo 29. Listopadu Sdílet Vloženo 29. Listopadu Vážení, stalo se mi během týdne 2x , ráno po nastartování se objevilo hlášení o nízké hladině chladící kapaliny . Takže i podruhé jsem doplnil a auto odvezl do Servisu Škoda. Odpoledne mě kontaktoval servis s tím, že oprava bude stát cca 20tis.Kč. Co naplat, souhlasil jsem- byla provedena výměna termoregulátoru, čerpadla, řemene čerpadla a další drobnosti. Nyní mi známý opravář řekl, že chl.kapalina G13 působí na těsnění a dává se G12.Víte o tom něco a jak se k tomu staví Škoda auto. Stalo se to po 64 tis.km a uplynutí 5 leté záruky. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 30. Listopadu Sdílet Vloženo 30. Listopadu (editace) https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10170208-0001.pdf G13 bol pokus o ekologicku a ekonomicku revoluciu, ktory nedopadol najlepsie miesto nej sa pouziva novsia G12evo, urcite nie G12 ked si po zaruke, tak mas smolu, mozes akurat vyskusat gulanciu, ak si mal vsetky servisy u nich a nacas menil si kvapalinu max kazde 2 roky ako kaze sedliacky rozum a chemicke vlastnosti/degradacia chladiacej kvapaliny ? Editováno: 30. Listopadu, autor: denial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alhas Vloženo 30. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 30. Listopadu Ano,máš pravdu, na obalu je skutečně G12Evo. skusím se optat, protože servis dělám pravidelně u nich. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alhas Vloženo 9. Prosince Autor Sdílet Vloženo 9. Prosince Tak jsem byl ve zn. servisu Škoda a nepochodil jsem. Prý to s AŠ řešili a bez úspěchu. Normálka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 9. Prosince Sdílet Vloženo 9. Prosince Zpětně ti nikdo nic v servisu nedá a ani to řešit nebudou. Tvoje jediná šance je se obrátit zákaznickou podporu škodovky a řešit to s nimi, jestli by nešel nějaký bonus na další servis atd. Ale popravdě tohle chce nervy a žaludek. Jestli to řešili ty nezjistíš, možná zkoušeli ceníkovou kulanci. Ale jestli to systém neuznal, tak to nikdo potom neřeší. Moc práce a administrativy 😄 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 14. Prosince Sdílet Vloženo 14. Prosince muze nekdo objasnit situaci G13 vs g12 evo mam 2017 a je tam g13 s pytlikem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 14. Prosince Sdílet Vloženo 14. Prosince pytlik bez roztrhnutia vybrat, G13 vypustit, G12evo napustit alebo sa riad vyrobcom a nic nerob (G13 long life, life time) a dufaj, ze sa tie gulicky z toho nevysypu a nezapchaju ti cely chladiaci system 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 14. Prosince Sdílet Vloženo 14. Prosince (editace) Nejen, že se pytlík může roztrhnout, ale kvůli němu jsem měl rezaté úsady úplně všude. Auto teď občas moc netopí a chci vidět, jak je v mint stavu termoregulátor a chladič. Pytlík šel před dobou ven a očista "hadrem" nádržky zevnitř. G12++ a/nebo silikáty už nikdy víc. https://forum.skodahome.cz/topic/172544-usazeniny-v-nádržce-chladicí-kapaliny-20-tsi/ Editováno: 14. Prosince, autor: bouchy01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.